2026-01-19, 18:44
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Finns Fup här?

Här:

(FB) Kändissonen Tristan Hedman hotade vakter på Café Opera.
Senast redigerad av BombaySaphire 2026-01-19 kl. 19:08.
Citera
2026-01-19, 18:58
Medlem
Vad skulle Lombroso ha sagt om hans blick och hans säregna huvudform?

https://varldenshistoria.se/vetenskap/italiensk-lakare-blicken-avslojar-tjuvar-valdtaktsman-och-seriemordare
Senast redigerad av Bonnker 2026-01-19 kl. 19:01.
Citera
2026-01-19, 19:06
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snowbell
Här vill jag dra mig till minnes att Anna Book skulle hjälpa Magnus efter någon flytt/separation, och att Anna på något vis kom över handväskorna. Är det någon anna som minns mer kring detta?
Nja, det var resväskor. Av märke Lois Vitton... om de nu var äkta. Anna tog dem som betalning för att han hade hjälpt Magnus på fötter. Vill minnas att hon även tog Magdas brudklänning också, som hon sålde på loppis för ett par hundralappar. Visserligen med Magnus goda minne, men hon borde insett att han var rätt lack på henne vid tillfället.
Citera
2026-01-19, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coffeez
Han står ju framåtböjd. Han måste ju vara över 180 åtminstone? Ser det ut som, men han ser väldigt liten ut.

Ja, han ser ut som en tanig 14-åring.
Citera
2026-01-19, 19:35
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hras
Oof. Är inte föräldrarna långa? Ändå blev han liten och spenslig. Armar och ben som sugrör.
Magnus är lång såklart som gammal målvakt.

Magdalena är dock inte alls speciellt lång faktiskt.
Citera
2026-01-19, 20:49
Medlem
https://stoppapressarna.se/svenskt/maggan-graaf-i-chock-sonen-atalad-for-misshandel-och-dodshot/
Citat:
Maggan Graaf i chock: sonen åtalad för misshandel och dödshot
En mardröm.
Magdalena Graaf har det riktigt tungt just nu.
Hennes son är åtalad för allvarliga dödshot, misshandel och kokainbrott.

Magdalena Graaf, 50, befinner sig i ett av de tyngsta skedena i sitt liv.
Citera
2026-01-19, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflash79
Absolut, Magnus får stå för sitt, men M valde en om än värre förälder till Isak, därefter Magnus, nu senast för ngt år sedan bara han Lois (fd Hells angel) vilket man bara kunde gissa var det skulle sluta. Ju. Och det drog hon in sina små barn i. Jag menar man måste ju få ngn insikt ngngång att kanske borde jag fokusera på mina barn och mig själv bara. När vi sedan mår bra och är trygga DÅ kanske man borde träffa en man som inte är missbrukare eller kriminell.

Såklart att Magnus äger sitt, men jag som förälder hade aldrig! släppt iväg barnen till en aktivt missbrukande förälder. Dom hade fått dra mig till rättegång el gjort vad som helst för att mina barn inte ska vara i en sådan miljö. Sen vet man ju inte med Sveriges familjerätt vad hon faktiskt försökt hindra, men jag hade skrikigt mig hes för att inte behöva lämna barn bland den misären.
Risk att man förlorar vårdnaden barnen helt om man opponerar sig mot att barnet ska vara hos den missbrukande föräldern.
Citera
2026-01-19, 21:17
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen
Är det samma graaf vars andra barn dog för han hoppade från en balkong?
Det är väl det barnen lider av. Föräldrarna bottnar inte i sig själva - storebrodern tar sitt liv - föräldrarna bottnar inte i händelsen, eller sig själva.

Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen
Det är sorgligt men man bör väl utreda om denne Tristan kanske var inblandad i hur han föll från balkongen. Kan ju ha varit mord/dråp.

Vad har hänt i det hemmet egentligen. Eller är mannen helt enkelt född psykopat eller liknande.
Nej. Nej. Nej.
Citera
2026-01-19, 21:26
Medlem
Citat:
Absolut, Magnus får stå för sitt, men M valde en om än värre förälder till Isak, därefter Magnus, nu senast för ngt år sedan bara han Lois (fd Hells angel) vilket man bara kunde gissa var det skulle sluta. Ju. Och det drog hon in sina små barn i. Jag menar man måste ju få ngn insikt ngngång att kanske borde jag fokusera på mina barn och mig själv bara. När vi sedan mår bra och är trygga DÅ kanske man borde träffa en man som inte är missbrukare eller kriminell.

Såklart att Magnus äger sitt, men jag som förälder hade aldrig! släppt iväg barnen till en aktivt missbrukande förälder. Dom hade fått dra mig till rättegång el gjort vad som helst för att mina barn inte ska vara i en sådan miljö. Sen vet man ju inte med Sveriges familjerätt vad hon faktiskt försökt hindra, men jag hade skrikigt mig hes för att inte behöva lämna barn bland den misären.

Ja, det var sämsta tänkbara föräldrarna hon valde (Filip verkar dock vara undantaget). Och de valde henne. Det går liksom åt två håll.

Instämmer. Jag hade inte heller lämnat barn bland missbrukare men vi har ingen aning om vad hon faktiskt gjorde och vad hon faktiskt visste där och då. Barn brukar skydda missbrukande föräldrar, missbrukare ljuger, hon är inte den skarpaste kniven i lådan men jag har svårt att tro att hon med berått mod lämnat ungarna i misär. Och hon har ju helt klart haft hand om barnen betydligt mer än Magnus haft, på grund av hans totalt bristande ansvar.
Citera
2026-01-19, 21:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Och driven av sitt kvinnohat smygfilmar han en tjej som suger av honom för att sedan lägga upp filmen på internet.

(Enligt publicerad FUP i trådens början.)

Är det inte samma situation som hans mamma varit i hela hans uppväxt gått från hård dixk till hård dixk?
Citera
2026-01-19, 22:31
Medlem
Jenshalls avatar
Jobbar Hedman som ”föreläsare” fortfarande? Vem anlitar honom?
Citera
2026-01-19, 22:47
Medlem
Citat:
Tänk så olika man kan se på saker. Jag kan inte förstå att hon
-valde att bli tillsammans med en våldsam, ostabil, kriminell kille (isaks pappa).
-Valde att skaffa barn med honom.
-Valde att stanna kvar hos nästa missbrukare. Bara otrohet satte stopp för det. Ingen bra miljö för barn att vara i (en förälder med missbruk). Sonen L har berättat i något tv program om missbruk om hur det va att som barn leva med en missbrukande förälder, lät inte kul.
-valt att konstant jaga män istf att arbeta med sig själv o sin självkänsla. Fokuserat på att bli självständig och trygg o närvarande punkt för barnen istf män, väninnor som nästan bott hos dom för hon inte klarar att vara själv, fokuserat på kändisskapet osv. Om man vet med sig att ena föräldern inte är en bra förebild får de flesta andra att steppa upp o ta ansvaret att se till att barnen har det lugnt o tryggt o är prioriterade. Hur orättvist det än må vara.

Man kan absolut göra fel och välja fel partner men förhoppningsvis lär man sig genom åren.

Håller med om det mesta MEN vad gäller Magnus Hedman skulle det kunna vara så att de negativa sidorna inte visade sig förrän långt efteråt. Som elitidrottsman finns stora krav på en strukturerad livsstil i form av inrutad träning, mat, sömn, försiktighet med alkohol osv. Tänk om det var denna ”präktighet” och skenbara stabilitet som attraherade Magdalena efter åren med Isaacs kriminella farsa!

Om man inte vet vad Hedman ställt till med så framstår han som en ganska lugn och sympatisk snubbe. Lance likaså. Har inte hört att han skulle vara våldsam och utagerande som Tristan utan mer sorgsen och självdestruktiv.

Tristan såg ut att ha en reell begåvning som fotbollstalang som nådde ända till proffskontrakt. Rimligen måste han också ha satsat hårt själv. Vilken tragedi att han sabbade allting. 21 år och värsta lowlife …

Och Hannahs båda döttrar har flyttat till Spanien. Undrar hur ofta hon träffar dem?

Med tanke på hur ytliga och självupptagna både M och H verkar är det både konstigt och sorgligt att de satte sammanlagt nio barn till världen. Har samtliga de fem äldsta killarna blivit missbrukare? Vad är oddsen för att det ska gå så kapitalt åt helvete?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in