2026-01-18, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LypsylLakrits
Alltså när hon skulle skaka drinkar 🫣 hon kan inte ens skaka en shaker?! Finns 0 koordination på riktigt.

Var såg du det??
Citera
2026-01-18, 23:21
Medlem
XtraXs avatar
Kollade nya avsnittet av Farmen är en tjej med som är en exakt kopia av L på alla sätt. Trodde det var hon först.
Citera
2026-01-19, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coffeez
Alltså..... Linn kan knappast gått med på att dela detta?
Köket är misär? Värre än en svinstia. Det som filmas i andra sammanhang av Linn är uttenbarligen bara småstädade hörn..

Och hur beter sig människan?! Detta ser ut som en film från en högstadiefest....

Detta måste väl ändå delas av bloggbevakningen?!

Hon beter sig exakt som man gjorde på första fyllan. Aj aj, detta vill man väl inte att andra ska se? Och vad är det för kompisar som filmar och tar kort? Stoppa er vän från att göra bort sig istället!
Citera
2026-01-19, 15:55
Medlem
Citat:
Var såg du det??
Tror det var snapchat, kan ha varit TikTok
Men nästan 100 på snap. Hon klarade liksom inte av att stå still med kroppen och bara skaka armen, utan liksom HELA kroppen var tvungen skaka..
Citera
2026-01-19, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humanpuppy
Och gör det henne till en sämre människa?
Eh nä, det är knappast det som är mest problematiskt med henne. Och var väl inte det som jag syftade till? Utan syftade på att , som varit uppe tidigare i tråden, att kvinnan har verkligen inte kontroll på kroppen. Sjukt dålig motorik.
Citera
2026-01-19, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrskens
Hon beter sig exakt som man gjorde på första fyllan. Aj aj, detta vill man väl inte att andra ska se? Och vad är det för kompisar som filmar och tar kort? Stoppa er vän från att göra bort sig istället!

Tänkte exakt samma. De gör henne till åtlöje, ingen riktig vän gör så. Man filmar inte någon i det skicket, att de dessutom publiceras på en story....
Citera
2026-01-19, 17:35
Medlem
Citat:
Tänkte exakt samma. De gör henne till åtlöje, ingen riktig vän gör så. Man filmar inte någon i det skicket, att de dessutom publiceras på en story....

Jag tror inte att en person som L kan ha vänner som hör till de vassaste knivarna i lådan. Elakt kanske men det är tyvärr den bistra sanningen. En normal väl hade istället hjälpt henne att förstå att hon måste skärpa till sig, o det gäller allt i hennes beteende
Citera
2026-01-19, 18:29
Medlem
Vad jag tror är att Linn vill ha en rik man , en ur eliten. Får hon inte det så trivs hon bättre med sina tjej-vänner.

Hon lever rena lyx-livet ,äter världens dyrast kött t.ex.

Blir mycket svårt för en man att leva upp till hennes livsstil. Hon har mycket höga krav på män.
Citera
2026-01-19, 20:21
Medlem
MissTrisstesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrskens

Detta var riktigt illa.

Linns fyllefjant å kompisens emininta beslut att offentligt lägga ut eländet.

Så sorgligt.
Citera
2026-01-19, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Vad jag tror är att Linn vill ha en rik man , en ur eliten. Får hon inte det så trivs hon bättre med sina tjej-vänner.

Hon lever rena lyx-livet ,äter världens dyrast kött t.ex.

Blir mycket svårt för en man att leva upp till hennes livsstil. Hon har mycket höga krav på män.

Det tror jag då absolut inte att hon har. Klart hon önskar att han är si och så. Men hon tar nog det hon får väl och om hon väl får. Det är inte lätt att hitta en man när man har tre barn med tre olika män.. jag tror de flesta män tackar nej till det. Däremot tror jag hon vill visa utåt att hon har höga krav, men jag tror inte att hon har det när det väl gäller.

Vad i hennes livsstil skulle vara svårt för en man att leva upp till? Inget extravagant precis...? För en arbetande karl då.
Citera
2026-01-20, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissTrisstess
Detta var riktigt illa.

Linns fyllefjant å kompisens emininta beslut att offentligt lägga ut eländet.

Så sorgligt.

Filmen ska väl visa Ooooo ser ni va roligt jag har
Citera
2026-01-20, 15:48
Medlem
Nu vill hon berätta att hon äter p-piller...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in