2026-01-19, 18:59
Avstängd
Blessed81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lundaelev
Det är släppt.
är det inte alls det gick inte i dagens avsnitt och inte i gårdagens heller.
Citera
2026-01-19, 19:02
Medlem
skrotgardenanropars avatar
En salig skara människor. Vad fan gör T i programmet? Sitta och lipa för att hon inte får ägg till frukost, seriöst? Hon verkar vara en bortskämd snorunge. 21 år gammal, bor hemma och mamma städar. Om man inte vågar öppna truten kanske man inte ska söka till Farmen.
Citera
2026-01-19, 19:02
Medlem
Skulle inte stå ut med Nils 5 minuter!
Citera
2026-01-19, 19:32
Medlem
Fan vad Vincent är lik Jonas Junland
Citera
2026-01-19, 19:36
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lundaelev
Det är släppt.
Lite ovesäntligt, det är den anloga tablå-tv sändningen som vi tittar på tillsammans genom den allra senaste tekniken som fortfarande är en tv-apparat! som dikterar vilkoren för här när du får börja spoila i tidsrummet

Pim-Pim förklarar för tittarna genom sina lovord för Gutta#2 med vilka (snea) ögon du inte vill bli sedd med utav en kvinna, han är så fruktansvärt oknullig att jag återigen inte orkar se & höra honom
Senast redigerad av Crapmagic 2026-01-19 kl. 19:39.
Citera
2026-01-19, 19:38
Medlem
Nils är garanterat den smartaste människan någonsin på Farmen, han är bara i helt fel program
Citera
2026-01-19, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farmerboy
Skulle inte stå ut med Nils 5 minuter!
Håller med 100% såg just senaste avsnittet och sa till sambon, att fan vad jag skulle vilja slå han på käften
Citera
2026-01-19, 19:44
Medlem
Vette fan om jag kommer att klara av denna hbtq säsongen...
Citera
2026-01-19, 19:44
Avstängd
Blessed81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Lite ovesäntligt, det är den anloga tablå-tv sändningen som vi tittar på tillsammans genom den allra senaste tekniken som fortfarande är en tv-apparat! som dikterar vilkoren för här när du får börja spoila i tidsrummet

Pim-Pim förklarar för tittarna genom sina lovord för Gutta#2 med vilka (snea) ögon du inte vill bli sedd med utav en kvinna, han är så fruktansvärt oknullig att jag återigen inte orkar se & höra honom
Och jag som var helt säker på det var en hon
Citera
2026-01-19, 19:47
Medlem
Är väl ingen direkt som sticker ut denna säsongen.

Ett par snyggingar förra säsongen. Plus ett par psykopater som han slicket och pundaren
Citera
2026-01-19, 19:49
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blessed81
Och jag som var helt säker på det var en hon
Vem då? Gutta/Vincent

Vad gäller Pim Pim så råder det inga tvivel om att det är en hon, med tanke på hon bär en keps maskulint bakvänd och vill vara platonisk vän med Vincent/Gutta, ingen han vill vara vän med honom

Kvinnorna kommer förhoppningsvis med Bosses tolkningsförmåga inte ha kläder utan enbart midsommarkrantzar runt veka livet, som hula hula ringar
Citera
2026-01-19, 19:52
Avstängd
Blessed81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Vem då? Gutta/Vincent

Vad gäller Pim Pim så råder det inga tvivel om att det är en hon, med tanke på hon bär en keps maskulint bakvänd och vill vara platonisk vän med Vincent/Gutta, ingen han vill vara vän med honom

Kvinnorna kommer förhoppningsvis med Bosses tolkningsförmåga inte ha kläder utan enbart midsommarkrantzar runt veka livet, som hula hula ringar
tän om pim fäller vincent på rygg på höloftet, respekt isf första gången i farmens historia isf, hon åker med han bak på traktorn därifrån när hon åker ut med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in