2026-01-18, 21:01
Medlem
Nils är tamejfan ännu jobbigare. Skulle vara instängd på ett hem utan mänsklig kontakt
Citera
2026-01-18, 21:04
Avstängd
Anna: Där är det avgjort. Du måste tyvärr lämna farmen!

Filosofen: Det beror på vad man menar med lämnar. Vart slutar Farmen och var börjar världen utanför? Är vi inte alla på samma planet? Vad betyder måste? Är inte människan en fri varelse? Vad är en tävling? Vad är vinnare och förlorare?
Citera
2026-01-18, 21:05
Medlem
LastCaLLForALcohoLs avatar
Ahmed taxichaffisen är cool.
Citera
2026-01-18, 21:07
Medlem
talcsofts avatar
Nä men nu blev jag kär i Ayda ändå när hon har på sig en Girl with a pearl earring Brat tshirt.
Citera
2026-01-18, 21:13
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Hon är kunnig och pragmatisk. Umgås hellre med henne än Tindra. Tindra kan vara top 5 av värsta deltagarna någonsin.
Jag umgås hellre naket med bägge två

Vanessa verkar ha ett för gott öga till Tindra, svansade efter hennes medgråterskor, och i släptåg på Vanessa följde takläggarturk då han bondar med henne över sin etniska solbränna
Senast redigerad av Crapmagic 2026-01-18 kl. 21:19.
Citera
2026-01-18, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgLagersBror
Förstår inte hur man orkar va som Stephanie. Ständigt konfliktsökande , bossig och jävligt. Hon måste ut snabbt

Finns några som behöver försvinna innan henne. Till exempel "Filosofen" som inte bara är jobbig, han är ologisk också. Jag tror kommunen han jobbar inom har ordnat ett rum där han sitter isolerad med sitt tillgänglighetssamordnande, och eventuella chefer låter honom vara...undviker.
Citera
2026-01-18, 21:22
Medlem
Citat:
Finns några som behöver försvinna innan henne. Till exempel "Filosofen" som inte bara är jobbig, han är ologisk också. Jag tror kommunen han jobbar inom har ordnat ett rum där han sitter isolerad med sitt tillgänglighetssamordnande, och eventuella chefer låter honom vara...undviker.

Är filosofen Nils?
Citera
2026-01-18, 21:23
Medlem
talcsofts avatar
Vad kan personer som inte betalar för tv4 plus play premium eller vad det heter se? jag kollar avsnitt 2 nu.
Jag frågar utav hänsyn för spoilers.
Citera
2026-01-18, 21:25
Medlem
Jag tog paus från Farmen förra säsongen av många anledningar. Bland annat att tvekampsnomineringarna hanteras infantilt av deltagarna. Någon måste väljas men varje deltagare resonerar som att det är Storbondens eget påhitt. Alla valda blir sura och tjurandet, ältandet tar aldrig slut. Sedan är det obegripligt att Storbonden faller i fällan att motivera. Behövs ju inte, välj kämpe och sedan enbart konstatera att någon måste väljas.
Senast redigerad av bohonos 2026-01-18 kl. 21:27.
Citera
2026-01-18, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgLagersBror
Är filosofen Nils?

Ja
Citera
2026-01-18, 21:28
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Tyskan har rejält skinn på näsan.
Huden skriker efter mera sol!
Citera
2026-01-18, 21:29
Medlem
Citat:
Ja

Han är den jobbigaste jag sett på tv. Hade inte orkat 5 minuter med honom. Hade seriöst lämnat produktionen. Vad mycket mediciner han måste ta/behöva
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in