2026-01-18, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tantradys
När män använder sig av kraftord som "det var surt", är inte det jävligt feminint?
Den svenska mediaträningen
Citera
2026-01-18, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varmlandskorven
Norrmännen ser ju oroväckande bra ut inför OS
Lagreid är på gång.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varmlandskorven
Mona Brorson är galen vilken gaphals

Ja, hennes skärande röst är olidlig.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Jag säger guld om tredje plats. Alltid stör det någon och det gör mig dessutom unik ✌️

Låt mig vara. Låt mig säga som jag vill. Jag har sagt så tidigare år i trådar. Det är mitt sätt. Och jag kommer fortsätta. Guld är vinst. Den som kommer först vinner guld. Det är bara så det är och nu börjar jag bli less. Jävla piss.
Citera
2026-01-18, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlwaysCrazyInCats
Vem är den stora idioten nu? Tror knappast de sparar sina symboliska medaljer mer än den första de vann men det är guld likt förbannat då de kom först.
Som jag sagt är det så jag säger det. Förlåt för att du stör dig så satans mycket att du måste kalla mig idiot när jag hsr förklarat mig. Så håll bara tyst för jag kommer fortsätta att säga så då det är så jag uttrycker mig.

Vadå ”Symboliska” hur ska du ha det guld är väl guld klart dem sparar alla sina guld medaljer
Citera
2026-01-18, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Du vinner

Känns det bra nu?

Fan Magda har 42 guldmedaljer hemma i prisskåpet
Det har hon säkert, men klart färre mästerskapsguld. Och det är väl främst de som är av intresse att räkna
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vimes76
Den svenska mediaträningen

Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Vadå ”Symboliska” hur ska du ha det guld är väl guld klart dem sparar alla skna guld medaljer

Idiot. Tänker inte svara mer för jag är lagom jävla less på idioter som inte låter folk vara. Har alltid sagt så och kommer fortsätta kalla vinst guld. I tidigare trådar från förra året sa jag exakt samma sak.
Citera
Medlem
JaBaDaBaDoos avatar
Vem var de som skjöt på Hennings tavla, jag har inte hört namnet?
Citera
Medlem
katws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlwaysCrazyInCats
Låt mig vara. Låt mig säga som jag vill. Jag har sagt så tidigare år i trådar. Det är mitt sätt. Och jag kommer fortsätta. Guld är vinst. Den som kommer först vinner guld. Det är bara så det är och nu börjar jag bli less. Jävla piss.

Du föredrar i alla fall katter framför hundar vad det verkar? Där är jag med dig åtminstone 😸🐈‍⬛
Citera
2026-01-18, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vimes76
Det har hon säkert, men klart färre mästerskapsguld. Och det är väl främst de som är av intresse att räkna

Typ så men det orkar inte folk förstå utan det är roligare att trycka ner folk för att de inte säger som alla andra.
Citera
2026-01-18, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katw
Du föredrar i alla fall katter framför hundar vad det verkar? Där är jag med dig åtminstone 😸🐈‍⬛

Föredrar katter framför alla idioter på denna jord.
Citera
2026-01-18, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaBaDaBaDoo
Vem var de som skjöt på Hennings tavla, jag har inte hört namnet?
Gissar på dj nelin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in