Citat:
Ursprungligen postat av
TangoDelta
Jag måste säga att norska GVFÖ lyckats mycket bättre att skapa underhållning än det svenska. Intressanta karaktärer och högre nivå på deltagarna, det är nästan så man undrar om de blivit scoutade.
Håller med, otroligt underhållande casting!
Citat:
Ursprungligen postat av
TangoDelta
Naoual från Marocko, kan hon tagga ner lite och låta mannen andas? Jag hade iofs sprungit om jag var honom. Han är långt över hennes nivå både utseendemässigt och IQ, det är nog därför hon reagerar så desperat, nästan aggressivt, och kräver garantier.
Helvete vad stressad jag blir av denna kvinna! Han verkar motvilligt förtrollad av henne, men på en avancerad narcissists nivå drar hon ständigt, med mjuk och lockande röst, ur honom svar som hon sedan i iskallt raseri straffar honom för. Han är inte en hundraprocent drömprins, men hon är en hundraprocent mardröm. Jag tycker hon är en snygg 50-åring, han med, men SPRING mannen!
Citat:
Ursprungligen postat av
TangoDelta
Johannes Klemp, jag var helt säker på att han var homosexuell när jag såg han första avsnittet. Inte bra med en man som är så fåfäng... Hans tjej verkar smart och trevlig men extremt materialistisk.
Jag trodde det samma, men han är bara osunt fåfäng.
Jag tror ändå det är matchen med mest potential då båda är ostressade och värme och känslor verkar ha börjat växa fram!
Citat:
Ursprungligen postat av
TangoDelta
Cahtrin Prana, klär sig BARA i rosa, pratar bebisspråk, har virat utlänningen kring sitt finger så han är head over heels (men han får bara gnugga näsa), hur ska detta sluta? Som kommentaren ovan, han kommer förmodligen stalka henne resten av livet, hon spelar i en helt annan liga än han (även om hennes vegankost håller på förstöra hennes utseende i förtid).
Hon är söt och charmant, men lider av något slags halvpsykotiskt Peter Pan-syndrom där hon svävar runt i en rosa bubbla och inte blir vuxen. Förstår inte hur man ska bygga upp ett liv och en vardag med en sådan människa!
Han är poet och känner att han klivit in i en dikt, så han är förälskad absolut, men han är i grunden mer klok och jordnära...så vi får se hur länge han pallar stanna i hennes nosgnuggar-bubbla.
Två godhjärtade människor är de iaf.
Citat:
Ursprungligen postat av
TangoDelta
Simen verkar vara en schysst kille som fått en tjej som tror att hon är för bra för honom, medan det i själva verket är tvärtom. Ja hon är blond men hon är fet, dålig hållning, tråkig, på väg in i väggen. Hon kan säkert träffa unga snygga hunks på Tinder men som många andra kvinnor förstår hon inte att de bara vill en sak och att de sänker sig för att få det.
Det är ALLTID de mest mediokra och medelmåttiga människorna i GVFÖ som tror att allt annat än en supermodell är under deras nivå, och hon är inget undantag! Hon behöver verkligen vakna upp!
Citat:
Ursprungligen postat av
TangoDelta
Bögarna... Dansken är intressant, jag gillar honom. Måste vara jättejobbigt att inte vara fysiskt attraherad, det är som han säger kört om man säger det till sin partner, svårt att vara ärlig kring detta. I en show som normalt är dominerad av simpar var det befriande att se honom gå in och argumentera mot Naoual på middagen. Annars är allting alltid männens fel känns det som.
Åh vad jag trodde och hoppades på detta paret! Snygga, roliga, kommunikativa och med en blixtrande kemi. Sen gick det utför tyvärr

Danske imponerade stort när han stog upp mot Naoual! Och jäklar vad falskt hon plötsligt spelade annorlunda!
Citat:
Ursprungligen postat av
TangoDelta
Den kurviga tjejen med den mörke mannen utan haka. Herregud vilken tråkig människa, jag tycker synd om henne. "Jag läser inte böcker", "jag gråter aldrig". Man såg hur hon dog inombords. Hon är snygg och trevlig, fattar inte varför hon är med heller.
Hon är verkligen otroligt vacker och charmig, tycker överlag att de norska deltagarna är på en högre nivå, undantaget den alldagliga som hade förväntat sig "fireworks", och hennes partner är helt okej till utseende och sätt, men verkar liksom lite "tom" inuti. Hon har klara drag av ADHD (tycker jag iaf, absolut inte på någon handikappande nivå dock, men det kan förklara varför hon inte haft tålamod och landat i en relation) och han matchar inte hennes tempo alls.
Citat:
Ursprungligen postat av
TangoDelta
Det var mina two cents, hade varit kul att läsa era tankar, har jag fel?
Vi verkar vara överens om väldigt mycket men inte allt 😁