2026-01-17, 17:40
Medlem
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Man skulle ju verkligen vilja se bevisen på att Jocke ligger bakom stämplingarna och då menar jag inte Pallal/slutspel1s bevis, finns det en polisanmälan? har dom öppnat en förundersökning?
Jag har ändå sett vad man skrivit och det är absolut inte så som Jocke skriver, jag tror du kan hålla med mig där?

Kul ändå att det snart kommer ett nytt program med J & J, jobb verkar inte ett problem trots dokumentären.

Ja precis...... det är ju helt galna spekulationer som dom försöker göra till nya trådsanningar. Men det är ju sen gammalt att dom gör det... Vem faan beställer en stämpling på sig själv och sin vän och vad? lämnar sen telefonen till polisen? "Planterar den" i C bostad? Sjuka spekulationer verkligen!
Nej J & J kommer att ha fortsatta jobb framåt om dom själva vill. Skämtet till dokumentär gjorde ingen inverkan och deras samarbetspartners är nog BRA mycket smartare än C, L, släkten, SvT etc, så dom själva kan avgöra vad som är vad. Att dom inte bara döpte den till "Nu ska vi förgöra Joakim Lundell" istället.
Senast redigerad av Summer24 2026-01-17 kl. 17:51.
Citera
2026-01-17, 17:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Är det ens någon här på Flashback med handen på hjärtat som tror att Jockes morsa ljuger och är full av skit?

Hon förnekar att hon plågat Jockiboi som liten.

Jag har vuxit upp i orten och stött på riktigt många ostabila WT-Morsor. Dessa gick oftast på soc-bidrag, kedjerökte marbrolo vid spisfläkten, drack lite för mycket. Köpte ut och ungar under 15 år etc..
Dessa morsor var inte ens en bråkdel av hur hemsk jockibois mamma beskrivs som.
Alltså att självmedvetet plåga sina barn speciellt som en mor till barnen.

Hon gav absolut inga intryck av att vara en ostabil, psykopatisk, narcisistik moder tyckte jag iaf.

Jockes mamma är väl den enda som ståt fast vid vad hon sagt hela tiden, även in intervjun 2017. Jockis frånvarande och ointresserade pappa är lika pålitlig som Jocki själv, han svänger i sina storys lika mycket som fosterföräldrarna. Det är för jävligt att Jocki tar kontakt med dessa gamla människor för att få sin egen story att gå ihop
Citera
2026-01-17, 17:43
Avslutad
Jocki bölade om att han inte tänkte på sig själv utan på alla barn ute i landet och deras trauman, samtidigt har han inga problem med att bygga upp ett trauma för brorsdottern, bit för bit som ett jävla lego
Citera
2026-01-17, 17:43
Medlem
Citat:
Förstår inte riktigt varför jag ska göra det, jag snackar om ett tv program inte YouTube.
Ah. Det är alltså är inte Jockes kreationsförmåga du njuter av. Det är alltså att se honom och höra vad han säger, som är tilltalande för dig. Vad annars skulle vara.
Citera
2026-01-17, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbsAbs
Jag anser att bevis ska till polisen utöver de bevis polisen själva står för.

Hur kommer det sig att allt ska ut på sociala medier hela tiden?

Är det inte bättre att allt går rätt till?

Men i vissa inlägg här så skriver man är Jocke anmäld för att ha beställt stämplingen själv? har Jocke ljugit för alla?
Jocke har beställt 3 stämplingar på sig själv.
Och man skriver det med frågetecken och sen en sån här emoji då känns det ju som personen vet något och har ordentlig fakta och har man skrivit det så många ggr då bör man kanske bevisa det på något sätt.

Men såklart behöver det inte hamna på sociala medier men då kanske man inte ska mata tråden med det heller eller?

Samma sak när man skriver att Jocke bara skickade meddelanden till dom på julafton men man kan inte bevisa det på något sätt.
Senast redigerad av mutemute123 2026-01-17 kl. 17:52.
Citera
2026-01-17, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valentin90
Ah. Det är alltså är inte Jockes kreationsförmåga du njuter av. Det är alltså att se honom och höra vad han säger, som är tilltalande för dig. Vad annars skulle vara.

Vad har detta för relevans till deras tv program?
Citera
2026-01-17, 17:52
Medlem
Citat:
Vad har detta för relevans till deras tv program?
Var bara nyfiken på exakt vad det var som du tyckte var jätteroligt med Jocke i ännu ett TV-program. Det är alltså att se Jocke och höra vad han säger, som du gillar.
Det var allt.
Citera
2026-01-17, 17:56
Medlem
Citat:
Var bara nyfiken på exakt vad det var som du tyckte var jätteroligt med Jocke i ännu ett TV-program. Det är alltså att se Jocke och höra vad han säger, som du gillar.
Det var allt.

Jag tycker det ska bli intressant, mysigt & spännande program ja och jag tycker lika mycket om Jonna som Jocke i mina ögon är dom fina människor båda två sen att du tycker andra saker är helt okej.
Citera
2026-01-17, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Ja precis...... det är ju helt galna spekulationer som dom försöker göra till nya trådsanningar. Men det är ju sen gammalt att dom gör det... Vem faan beställer en stämpling på sig själv och sin vän och vad? lämnar sen telefonen till polisen? "Planterar den" i C bostad? Sjuka spekulationer verkligen!
Nej J & J kommer att ha fortsatta jobb framåt om dom själva vill. Skämtet till dokumentär gjorde ingen inverkan och deras samarbetspartners är nog BRA mycket smartare än C, L, släkten, SvT etc, så dom själva kan avgöra vad som är vad. Att dom inte bara döpte den till "Nu ska vi förgöra Joakim Lundell" istället.

Jag tycker det är sjuka historier som man försöker göra till en sanning man har matat detta i tråden länge nu men inte kunnat lägga upp ett bevis som stödjer detta och då blir det grova anklagelser som blir en trådsanning som du säger.

Hur det än är så kommer både Jocke & Jonna ha sina jobb det kommer gå bra för dom för jag tror inte det ligger någon sanning i stämplingen, jag har läst några hot och jag kan säga direkt att det är inte så Jocke skriver eller uttrycker sig.
Citera
2026-01-17, 18:04
Medlem
Citat:
Jag tycker det ska bli intressant, mysigt & spännande program ja och jag tycker lika mycket om Jonna som Jocke i mina ögon är dom fina människor båda två sen att du tycker andra saker är helt okej.
Är mest intresserad att förstå vad- och hur han är, ända in i grunden, alla sidor, och varför. Ta reda på sanningen.
Det är allt.
Citera
2026-01-17, 18:10
Medlem
Citat:
Är mest intresserad att förstå vad- och hur han är, ända in i grunden, alla sidor, och varför. Ta reda på sanningen.
Det är allt.

En fin människa som bryr sig väldigt mycket om sin familj & vänner enligt mig han har aldrig gjort mig illa.
Citera
2026-01-17, 18:10
Medlem
Citat:
Jag tycker det är sjuka historier som man försöker göra till en sanning man har matat detta i tråden länge nu men inte kunnat lägga upp ett bevis som stödjer detta och då blir det grova anklagelser som blir en trådsanning som du säger.

Hur det än är så kommer både Jocke & Jonna ha sina jobb det kommer gå bra för dom för jag tror inte det ligger någon sanning i stämplingen, jag har läst några hot och jag kan säga direkt att det är inte så Jocke skriver eller uttrycker sig.

Begär du samma bevis från Jocke när han spyr ut sina anklagelser och sk*t på sina kanaler? Känns inte så troligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in