2026-01-17, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Joakim Lundell anmäler SVT till Justitiekanslern

Källa utan betalvägg: https://www.svt.se/kultur/joakim-lundell-anmaler-svt-till-justitiekanslern

Quote:

Vad menar han med att brott mot tystnadsplikten? Bo-Göran har ju anammat tystnadsplikten med råge utan att röja hans källor osv..

Varför kan de inte ens prata om vilka handlingar det gäller? Hur långt kan Jockyboi gå med detta egentligen? Känns ju doomed to fail eller?

Bo-Göran och SVT har inte brutit mot någon sekretess. Det kan däremot källan ha gjort men eftersom källskyddet är så starkt så kommer Jocke aldrig få reda på vem källan är.

Så den där anmälan är dödfödd vilket hans juridiska ombud naturligtvis känner till. Hans ombud inkasserar lätta pengar på Jocke.
Citera
2026-01-17, 16:29
Avstängd
Damien-s avatar
Det är onekligen modigt av den blonderade mytomanen Jockiboi att lufta sina anklagelser mot sin bror nu när Chrippa sitter häktad och inte kan bemöta dem.

De påstådda ”hoten” Jockiboi mottagit verkar dessutom ha ungefär samma sanning som de "bevisen" mot hans mamma, alltså minnen som mirakulöst materialiserade sig först vid 35 års ålder. Verkligheten verkar alltid anpassa sig efter Jockes behov av offerkofta.
Citera
2026-01-17, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Kul ändå att det snart kommer ett nytt program med J & J
Du gillar hans videos, förgyller din vardag, antar man eftersom du ser fram emot det? Jocke-fan kanske?
Citera
2026-01-17, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valentin90
Du gillar hans videos, förgyller din vardag, antar man eftersom du ser fram emot det?

Ja detta ser jag verkligen framemot det kommer bli bra och nej jag tittar inte på alla videos som läggs ut.
Citera
2026-01-17, 17:03
Medlem
Citat:
Man skulle ju verkligen vilja se bevisen på att Jocke ligger bakom stämplingarna och då menar jag inte Pallal/slutspel1s bevis, finns det en polisanmälan? har dom öppnat en förundersökning?
Jag har ändå sett vad man skrivit och det är absolut inte så som Jocke skriver, jag tror du kan hålla med mig där?

Kul ändå att det snart kommer ett nytt program med J & J, jobb verkar inte ett problem trots dokumentären.

Så om du tex tar någon annans mobil och skickar sms från den i syfte att låtsas vara ägaren så skriver du så som du alltid gör och inte försöker efterlikna den du vill låtsas vara, tex din mamma. De är alla korkade men inte så pass.
Citera
2026-01-17, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larssvensk
Så om du tex tar någon annans mobil och skickar sms från den i syfte att låtsas vara ägaren så skriver du så som du alltid gör och inte försöker efterlikna den du vill låtsas vara, tex din mamma. De är alla korkade men inte så pass.

Jag vill se bevis på detta inte någon som bara skriver det här, finns det en anmälan på detta? är det en utredning?
Om man nu är så säkert på detta så måste det ju finnas bevis och nej Pallal/slutspel1 litar jag inte på.
Citera
2026-01-17, 17:14
Medlem
cerns avatar
Är det ens någon här på Flashback med handen på hjärtat som tror att Jockes morsa ljuger och är full av skit?

Hon förnekar att hon plågat Jockiboi som liten.

Jag har vuxit upp i orten och stött på riktigt många ostabila WT-Morsor. Dessa gick oftast på soc-bidrag, kedjerökte marbrolo vid spisfläkten, drack lite för mycket. Köpte ut och ungar under 15 år etc..
Dessa morsor var inte ens en bråkdel av hur hemsk jockibois mamma beskrivs som.
Alltså att självmedvetet plåga sina barn speciellt som en mor till barnen.

Hon gav absolut inga intryck av att vara en ostabil, psykopatisk, narcisistik moder tyckte jag iaf.
Citera
2026-01-17, 17:14
Medlem
Citat:
Ja detta ser jag verkligen framemot det kommer bli bra och nej jag tittar inte på alla videos som läggs ut.
Vad tycker du är Jockes främsta egenskaper som video-makare? Hur skulle du beskriva hans stil och det han gör bättre än så många andra, videomässigt?
Citera
2026-01-17, 17:17
Medlem
Citat:
Jag vill se bevis på detta inte någon som bara skriver det här, finns det en anmälan på detta? är det en utredning?
Om man nu är så säkert på detta så måste det ju finnas bevis och nej Pallal/slutspel1 litar jag inte på.

Hoppas verkligen att det är en förundersökning mot Jocke där de går till botten med detta.
Citera
2026-01-17, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbsAbs
Hoppas verkligen att det är en förundersökning mot Jocke där de går till botten med detta.

Hoppas någon lägger upp bevis istället för att sitta och antyda saker som ändå är allvarliga saker.
Citera
2026-01-17, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Är det ens någon här på Flashback med handen på hjärtat som tror att Jockes morsa ljuger och är full av skit?

Hon förnekar att hon plågat Jockiboi som liten.

Jag har vuxit upp i orten och stött på riktigt många ostabila WT-Morsor. Dessa gick oftast på soc-bidrag, kedjerökte marbrolo vid spisfläkten, drack lite för mycket. Köpte ut och ungar under 15 år etc..
Dessa morsor var inte ens en bråkdel av hur hemsk jockibois mamma beskrivs som.
Alltså att självmedvetet plåga sina barn speciellt som en mor till barnen.

Hon gav absolut inga intryck av att vara en ostabil, psykopatisk, narcisistik moder tyckte jag iaf.

Man undrar ju också var hon gjorde av de tre andra mindre barnen under tiden hon var neddrogad som en zombie och torterade Jocke.

PS! Jocke är mytoman.
Senast redigerad av AbsAbs 2026-01-17 kl. 17:23.
Citera
2026-01-17, 17:23
Medlem
Citat:
Hoppas någon lägger upp bevis istället för att sitta och antyda saker som ändå är allvarliga saker.

Jag anser att bevis ska till polisen utöver de bevis polisen själva står för.

Hur kommer det sig att allt ska ut på sociala medier hela tiden?

Är det inte bättre att allt går rätt till?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in