2026-01-16, 21:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag tror inte Anjo står på tur p g a Prefab .. Inte ens Anjo är så korkad så han kör något liknande stunt mot Prefab som Rask gjorde.

Inte pga Prefab, men det känns som att, när Prefab är klar med Rask så kommer Jocki kasta Anjo. Hur han gör det vet jag inte, han kommer inte göra det personligt, det kan vi nog alla vara överens om. Jocki har nog mjölkat klart hos både Anjo och Julia, Rask räknas inte, han är som en självgående evighetsmaskin
Citera
2026-01-16, 21:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Greaser
Jag är rätt säker på att både boi och tjockis har sagt att dom skiter I rask. Jag har svårt tänka mig att Prefab har frågat om lov dock. Rask har nog häcklats friskt när dom tre har umgåtts. Jocke har ju dömt ut honom fullständigt i chattar som Banjo visat, men rask har låtsats att han inte förstår att han blir idiotförklarad.

Nej Prefab tar nog inga order, men bara det att han är vän med Jocki kommer riva i Rask. Anjo har mer eller mindre droppat honom redan
Citera
2026-01-16, 22:11
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentieisback
Inte pga Prefab, men det känns som att, när Prefab är klar med Rask så kommer Jocki kasta Anjo. Hur han gör det vet jag inte, han kommer inte göra det personligt, det kan vi nog alla vara överens om. Jocki har nog mjölkat klart hos både Anjo och Julia, Rask räknas inte, han är som en självgående evighetsmaskin
Julia kommer han att kicka åt helvete när han inte kan använda henne - men det tar nog en stund till, för så länge han kan använda barnet för att skada Chrippa är Julia användbar.

Anjo, jag vet inte - så länge han är lydig och duktig så kommer nog Jocke behålla den hunden.
Citera
2026-01-16, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlligatorMan
Juuust det ja, SÅ var det!

Va?! Vem gick upp i vikt i Biggest loser? Det kan väl inte vara möjligt att någon lyckas med en sådan bedrift🫣 Folk som lyckas gå upp i vikt i BL OCH får en gratis gastric bypass av staten… och ändå fortsätter att vara badbollar..är samma typ av folk som börjar knapra ozempric …

Vem var det som gick upp i vikt i Biggest loser?
Citera
2026-01-16, 23:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av macranna
Vem var det som gick upp i vikt i Biggest loser?

Rätta mig om jag har fel, men jag är rätt säker på att det var han Pontus Anjo Björlund mer känd som Kiss-Pönta?
Citera
2026-01-16, 23:34
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Rätta mig om jag har fel, men jag är rätt säker på att det var han Pontus Anjo Björlund mer känd som Kiss-Pönta?
Va, var det han som gick upp i vikt i Biggest loser ?
Citera
2026-01-17, 00:08
Avslutad
Citat:
Va, var det han som gick upp i vikt i Biggest loser ?

Jag vet, det låter bisarrt men det ska alltså vara så det ligger till; han gick UPP i vikt i Biggest loser!
Citera
2026-01-17, 00:16
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Jag vet, det låter bisarrt men det ska alltså vara så det ligger till; han gick UPP i vikt i Biggest loser!
Jag har hört rykten .. men nu vet jag .. Det var alltså - Anjo som gick upp i Biggest loser! ..
Citera
2026-01-17, 01:29
Avslutad
Citat:
Jag har hört rykten .. men nu vet jag .. Det var alltså - Anjo som gick upp i Biggest loser! ..
ÄR DE SANT DE TRODDE JA ADDRI
Citera
2026-01-17, 01:35
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BakadiBrunflo
ÄR DE SANT DE TRODDE JA ADDRI
Ja, det är sant -- det var ANJO SOM GICK UPP I BIGGEST LOSER ..
Citera
2026-01-17, 01:48
Avslutad
Citat:
Ja, det är sant -- det var ANJO SOM GICK UPP I BIGGEST LOSER ..
HELT OTROLIT, NÄR VARE,2015?

Citera
2026-01-17, 05:35
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentieisback
Vem skall ta hand om henne sen när Jockiboi kastar henne? Anjo eller framförallt Lisen vill inte ha med henne att göra, och hos Jocki har hon gjort sitt, han behöver henne inte mer
Betalningsansvaret verkar landat på morsan.

Hon skuldbelägger nog sig själv för att ha uppfostrat en dotter som inte har verktyg nog att klara sig i vuxenvärlden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in