2026-01-13, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
Jag är man men tycker det är helt rätt att män förnedras om dom inte lyckats ligga med några kvinnor.
De bästa och mest framgångsrika männen får ligga med många kvinnor, så antalet knull man fått som man är ett direkt bevis på ens status, men så är det inte alls för kvinnor.
Hos kvinnor är det snarare tvärtom, att en kvinnas värde ligger i hur många hon INTE ligger med.
Även fruktansvärt fula kvinnor har möjlighet att få väldigt mycket sex, så att få sex som kvinna har ingen status som det har för män.

Vissa säger det är dubbelmoral att män ska få knulla runt men inte kvinnor, men det finns ju flera andra saker som då också är dubbelmoral, tex att jag som man anses klen och dålig om jag inte kan lyfta 50kg men en kvinna som bara kan lyfta 30kg anses stark.
Kvinnor har inte samma förutsättningar när det gäller sex, därför kan det inte bli dubbelmoral även om båda beter sig på samma sätt.
"Jag är man men tycker det är helt rätt att män förnedras om dom inte lyckats ligga med några kvinnor".
Förklara gärna mer hur du tänker och hur du resonerar?
Senast redigerad av TrolletOchgrodan 2026-01-13 kl. 20:05. Anledning: Uppdatering
Citera
2026-01-13, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrolletOchgrodan
"Jag är man men tycker det är helt rätt att män förnedras om dom inte lyckats ligga med några kvinnor".
Förklara gärna mer hur du tänker och hur du resonerar?

Män är skapt för att knulla, de som inte lyckas knulla är en skam för det manliga släktet.
Nu pratar jag om män som vill knulla men inte lyckas, finns ju en del män som kan få knulla men bara knulla med speciella kvinnor.
Citera
2026-01-14, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
För din information kvinnors sexdrift är just kvinnors och det mest "naturliga" som finns, och inte något som DU eller någon annan ska diktera för kvinnor hur NI tycker den ska se ut... eller ens ha några åsikter om. Och förr i världen, så hade de allra flesta kvinnor barn i just dessa åldrar.

"Speciella" killar/ män som är attraktiva för kvinnor finns det gott om. Och ja väldigt många tjejer vill alltså ligga med killar/ män av den sorten. Inget "konstigt" och lika lite "fel" som att killar/ män vill ligga med tjejer/ kvinnor.

Felet här är åsikter av din sort.
Det här är ju skitsnack för det borde inte i såfall gälla även för männens sexliv.
Männen ska inte få enligt dig också vilja att vissa kvinnor ska förtjäna eller inte förtjäna sex.

Har du glömt bort att du skrev det här i en annan tråd:
"så förtjänar man väl knappast relationer med detta kön".
Män borde då få också ha åsikter om kvinnorna.
Senast redigerad av TrolletOchgrodan 2026-01-14 kl. 17:42. Anledning: Uppdatering
Citera
2026-01-15, 09:53
Medlem
Citat:
mm, är det därför som kvinnor sitter och bläddrar igenom hundratals profiler på dejtingsidor men endast tycker ett fåtal är attraktiva,för att dom finner så många män attraktiva?
Nej du, kvinnor har alltid varit rätt selektiva när det gäller sex och partner och det är så det SKA vara.

Så om män idag började vilja knulla 10 åringar för att 10 åringarna får bröst, är det naturligt att män dras till 10 åringar då?
För det är så din logik är.
Du vägrar inse att samhället och abort/preventivmedel har gjort att kvinnors sexualitet förändrats på bara några årtionden.

Skulle vi införa en lag att alla vuxna män över 20 fick knulla snygga kvinnor gratis 3 gånger i veckan så skulle det också förändra spelplanen enormt och kvinnor skulle garanterat inte gilla det, det skulle även vara väldigt onaturligt att gemene man fick tillgång till sex på det sättet.
Det har alltid varit så att om en man vill ha mycket sex med olika kvinnor så har han fått kämpa för det eller uppnå en viss status så att alla kvinnor vill ligga med just honom.

Det som ska gälla, är att varken kvinnor eller män ska skämmas för eller förbjudas sin sexualitet, så som den nu de facto ser ut. Är man en sexglad person eller asexuell så ska man få vara det, vilket kön man än tillhör.
Det enda som ska förbjudas och skambeläggas är skadlig sexualitet, dvs agerad sexualitet som skadar andra.

Att knulla 10 åringar, SKADAR.
Att knulla med samtyckande vuxna partners, SKADAR INTE.

Begriper du?
Citera
2026-01-15, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrolletOchgrodan
Om kvinnor får ha åsikter om männens sexdrift så borde männen få vilja diktera hur kvinnornas ska se ut.

Det mest "naturliga" som finns?
Vanligen brukar kvinnor snacka om att sex är ingen mänsklig rättighet till männen när det passar kvinnorna.
Kvinnors sexdrift är då ingen mänsklig rättighet och man ska kunna leva ett helt liv utan sex

!

Det "kvinnor" idag har åsikter om trollet...är div. SKADLIG sexualitet....våldtäkter, grooming, pedofili, sexköp, utnyttjande etc etc etc....dvs när oftast nu män " tar sig rätten" att skada andra baserat på sexualitet.
Samt hela den kultur som har "normaliserat" detta.

Ingen feminism eller kvinna....sitter och har åsikter om manlig generell sexdrift. Den är vad den är, en biologisk drift.

med "Sexuelll rättighet" avses rätten att äga en sexualitet, rätten till sexuell självbestämmande, rätten ha sex med andra frivlliga samtyckande partners etc...

Det avses INTE någon "rätt" att kränka andra sexuellt.

Allright?
Citera
2026-01-15, 16:13
Medlem
Citat:
!

Det "kvinnor" idag har åsikter om trollet...är div. SKADLIG sexualitet....våldtäkter, grooming, pedofili, sexköp, utnyttjande etc etc etc....dvs när oftast nu män " tar sig rätten" att skada andra baserat på sexualitet.
Samt hela den kultur som har "normaliserat" detta.

Ingen feminism eller kvinna....sitter och har åsikter om manlig generell sexdrift. Den är vad den är, en biologisk drift.

med "Sexuelll rättighet" avses rätten att äga en sexualitet, rätten till sexuell självbestämmande, rätten ha sex med andra frivlliga samtyckande partners etc...

Det avses INTE någon "rätt" att kränka andra sexuellt.

Allright?
Din åsikt och din åsikt vad som är skadlig sexualitet.
Det är din åsikt nu att det handlar inte om att du har en åsikt över mannens sexualitet
Citera
2026-01-15, 22:42
Medlem
PingPongZongs avatar
Jag hade en klasskamrat i skolan. För han var det viktigt att hans mamma var oskuld. Hans mamma hade förklarat för honom hur det gått till. Det var en helt annan orsak än att hans mamma hade haft sex. Och nej det var inte att han kom med storken. Det var något annat. Som han inte kunde förklara. Det här var 1984.

Idag är det ju fullt möjligt att ens "mamma" är oskuld. Mamman kan ju vara av vilket kön somhelst. Men det är inte alla kön som kan föda barn. Bara ett. Men få barn kan alla få ändå. När ungen blir äldre så får den reda på att deras pappa runkade istället för och knulla. Ja det är fullt möjligt att vara oskuld idag och ha en jävla massa barn. Både för kvinnor och män. Och dom andra könen kan bli föräldrar som oskulder dom med.
Citera
2026-01-16, 18:25
Medlem
Citat:
Det som ska gälla, är att varken kvinnor eller män ska skämmas för eller förbjudas sin sexualitet, så som den nu de facto ser ut. Är man en sexglad person eller asexuell så ska man få vara det, vilket kön man än tillhör.
Det enda som ska förbjudas och skambeläggas är skadlig sexualitet, dvs agerad sexualitet som skadar andra.

Att knulla 10 åringar, SKADAR.
Att knulla med samtyckande vuxna partners, SKADAR INTE.

Begriper du?

Nej, precis som att vi inte ska låta folk äta vad fan dom vill.
Bara för att man gillar en sak betyder inte att det är bra för en.

Sex har alltid varit begränsat rent kulturellt och biologiskt för kvinnor just för att man vet det inte bli bra om dom knullar runt som männen, begriper du?
Det skulle spridas massor av sjukdommar, kvinnorna skulle få psykiska problem eftersom dom flesta kvinnor kräver att dom känner något för den dom ska ha sex med, samt såklart graviditeter långt ner i åldrarna.

De allra flesta kvinnor som gillar sek med olika män har pykiska problem.
Sex för män och sex för kvinnor är inte samma sak, jag skulle kunna knulla 100 olika kvinnor i månden och vara världens lyckligaste, men en normal kvinna hade hällre haft sex med en enda man dom älskar.
Kvinnor vill ha kärlek, män vill ha sex.
Citera
2026-01-16, 21:09
Medlem
Citat:
Nej, precis som att vi inte ska låta folk äta vad fan dom vill.
Bara för att man gillar en sak betyder inte att det är bra för en.

Sex har alltid varit begränsat rent kulturellt och biologiskt för kvinnor just för att man vet det inte bli bra om dom knullar runt som männen, begriper du?
Det skulle spridas massor av sjukdommar, kvinnorna skulle få psykiska problem eftersom dom flesta kvinnor kräver att dom känner något för den dom ska ha sex med, samt såklart graviditeter långt ner i åldrarna.

De allra flesta kvinnor som gillar sek med olika män har pykiska problem.
Sex för män och sex för kvinnor är inte samma sak, jag skulle kunna knulla 100 olika kvinnor i månden och vara världens lyckligaste, men en normal kvinna hade hällre haft sex med en enda man dom älskar.
Kvinnor vill ha kärlek, män vill ha sex.

Det som är skadligt med sex...
könsjukdomar och oönskade befruktningar är ju lika skadligt för båda könen, idag skulle jag tom hävda att oönskade befruktningar kan vara mer skadligt för killar än för tjejer. Tjejer kan göra abort och slipper då både oönskade graviditet, barn och betala underhåll. Killar kan inte göra abort och riskerar därmed att åkta på minst underhållsbidrag och juridiskt faderskap till av dem oönskade barn.

Så? ska vi därmed sexshama killar/ män åt helvete, för att de har/ vill ha sex? såsom vi gjort under historien med tjejer och kvinnor och det som du önskar att vi ska återgå till/ fortsätta med?

Och begriper du, att vi idag HAR preventivmedel? OCH fri aborträtt OCH mediciner för könsjukdomar, OCH lagar mot sexuellt våld?

Dvs ha sex är idag inte speciellt dåligt alls för kvinnor så som du önskar det ska vara, utan en lika trevlig, njutningsbar, livshöjande aktivitet som det har varit för män i alla tider.
De flesta män är dessutom idag kunniga i och intresserade av kvinnlig njutning och orgasm, och det är garanterat betydligt mer njutnignsbart med sex idag för kvinnor än det varit bak i historien.

Så? varför skulle kvinnor lyssna på en sån tradig idiot som dig?

bara fan väx upp och tänk lite.
Citera
2026-01-16, 22:40
Medlem
Citat:
könsjukdomar och oönskade befruktningar är ju lika skadligt för båda könen, idag skulle jag tom hävda att oönskade befruktningar kan vara mer skadligt för killar än för tjejer. Tjejer kan göra abort och slipper då både oönskade graviditet, barn och betala underhåll. Killar kan inte göra abort och riskerar därmed att åkta på minst underhållsbidrag och juridiskt faderskap till av dem oönskade barn.

Så? ska vi därmed sexshama killar/ män åt helvete, för att de har/ vill ha sex? såsom vi gjort under historien med tjejer och kvinnor och det som du önskar att vi ska återgå till/ fortsätta med?

Och begriper du, att vi idag HAR preventivmedel? OCH fri aborträtt OCH mediciner för könsjukdomar, OCH lagar mot sexuellt våld?

Dvs ha sex är idag inte speciellt dåligt alls för kvinnor så som du önskar det ska vara, utan en lika trevlig, njutningsbar, livshöjande aktivitet som det har varit för män i alla tider.
De flesta män är dessutom idag kunniga i och intresserade av kvinnlig njutning och orgasm, och det är garanterat betydligt mer njutnignsbart med sex idag för kvinnor än det varit bak i historien.

Jag tror jag måste sluta diskutera med dig när du säger att befruktning är lika skadligt för båda könen.
det inser du väl själv att en kvinna som ska bli mamma är inte samma sak som att en man ska bli pappa?
Det är kvinnan som tar den största risken vid sex och så har det alltid varit, du kanske inte ens vet att rent naturligt dör en del kvinnor när dom föder barn men västvärlden har den bästa statistiken här pga modern sjukvård.
Jag skulle kunna göra 1000 kvinnor gravid och inte bry mig om dom alls och mitt liv skulle inte påverkas, men de 1000 kvinnor som blir gravid kommer alla påverkas enormt för all framtid.
Att vara gravid och ha ett barn är något väldigt starkt känslomässigt för en kvinna, det är därför som tex vissa våldtäktsoffer väljer att föda barnet eller att kvinnan älskar sitt barn trots att ungen har downs syndrom.

Tänk dig själv, om du levde för 200 år sedan eller nåt, skulle du verkligen välja att ligga med en man du inte ville ha barn med och du visste inte skulle bli en bra pappa?
Att bara bli sprutad i och knullad är inget som kvinnor är biologiskt programerad för.
Citera
2026-01-17, 06:57
Medlem
Run3s avatar
Citat:

Du har redan försagt dig och avslöjat att du är en kvinna. Denna tråden riktar sig vill vad män tycker om huruvida kvinnor är oskuld eller ej. Du är som kvinna såklart partisk, och givetvis kommer du argumentera för att du behöver vara "fri" och att mannen måste acceptera dig oavsett hur många kukar du haft i dig.

Du rabblar upp en massa "argument" till varför kvinnor kan rida kuk-karusellen "utan problem". Men du ignorerar det viktigaste:

1. För kvinnan så betyder sex anknytning. Varje gång hon träffar en ny man och har sex, så förlorar hon en del av sin förmåga att knyta an till sin man. Efter tillräckligt många män så har den förmågan helt domnat bort och det är inte längre en kvinna att lita på. En kvinna som varit lössläppt är inte hustru-material.

2. Det är äckligt att ta över förvaltarskapet för en använd hona. För mig är det självklart att man vill ha mint-condition eller så nära inpå. Jag har verkligen ingen lust att vara man #100 att stoppa min snorre i hennes hål. Att behöva tänka att 99 andra män redan har varit där och att hon redan har gett av sig själv till så många. Aldrig att jag skulle vilja ha ett förhållande med en sådan tjej. Inte hustru-material.
Citera
2026-01-17, 07:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Du har redan försagt dig och avslöjat att du är en kvinna. Denna tråden riktar sig vill vad män tycker om huruvida kvinnor är oskuld eller ej. Du är som kvinna såklart partisk, och givetvis kommer du argumentera för att du behöver vara "fri" och att mannen måste acceptera dig oavsett hur många kukar du haft i dig.

Du rabblar upp en massa "argument" till varför kvinnor kan rida kuk-karusellen "utan problem". Men du ignorerar det viktigaste:

1. För kvinnan så betyder sex anknytning. Varje gång hon träffar en ny man och har sex, så förlorar hon en del av sin förmåga att knyta an till sin man. Efter tillräckligt många män så har den förmågan helt domnat bort och det är inte längre en kvinna att lita på. En kvinna som varit lössläppt är inte hustru-material.

2. Det är äckligt att ta över förvaltarskapet för en använd hona. För mig är det självklart att man vill ha mint-condition eller så nära inpå. Jag har verkligen ingen lust att vara man #100 att stoppa min snorre i hennes hål. Att behöva tänka att 99 andra män redan har varit där och att hon redan har gett av sig själv till så många. Aldrig att jag skulle vilja ha ett förhållande med en sådan tjej. Inte hustru-material.

Jag är absolut en kvinna ja.

Och jag har samma rätt att skriva i denna tråd som du har.
Hur många "kukar" kvinnor har varit i kontakt med är precis lika ointressant för något av vikt som hur många fittor en man varit i närheten av.

Att män idag anno 2024, hänger upp sig på detta är fan skrattretande låg nivå på,
Hur patetisk får man lov vara som man egentligen?

1. Verkligen? vad inbillar du dig egentligen att du vet för ett endaste skit om hur kvinnor fungerar?
Titta dig omkring istället och NOTERA att jo! minsann kvinnor har sex med många män under sina liv och UTAN problem. De allra flesta kvinnor du har runt dig som lever med man och barn i välfungerande familjer...har haft x antal pojkvänner, tillfälliga sexuella förbindelser i sina tidigare liv. Bara fan DEAL with it och väx upp.

2. Det är äckligt att det existerar åsikter av din typ. Och äckligt att det finns sånna svaga kräk till män som fortsätter att mala detta kvinnohat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in