2026-01-16, 19:54
Avstängd
Som Babben säger: Allt kan hände, och allt kan vände, fouör nou är det finaaal. Upploppet är alltid den farligaste delen i en berättelse
Citera
2026-01-16, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Exakt. Hade jag gått till dessa tjejer och sagt "städa mitt hus" för 1000 kr så hade de sagt nej direkt för att de är lata och hellre knullar för pengar.
Precis så. Snabba pengar lockar många, men trist att man bara ska hänga ut den ena sidan av problemet. Tjejerna vet vad dom vill och nu råkade det bli en kändis som vart offer för polisens span och en viss media har försökt att tjäna pengar på detta vilket är en katastrof. Dom borde skämmas och återgå till att förmedla relevanta nyheter istället.
Citera
2026-01-16, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T-80U
Jag såg precis någon artikel där de jagat den här snubben hela vägen till Wales för att han betalat för att få knulla. Det absurda hittar alltid nya sätt att tala om för en att man ännu inte sett allt.

Pappor som kastar ner sina döttrar från balkonger, misshandlande män som begått bestialiska övergrepp mot hela rader av psykiskt svaga kvinnor, babianer som serievåldtar våra gamlingar på hem och diverse gängkriminella förortssluskar ska vi maska ansiktena på och helst inte prata om i media alls, medan den här herren tydligen ska jagas till världens ände...
Hur vet du vilka som "våldtar" gamlingar? Det kan ju mycket väl vara svenskar.
Citera
2026-01-16, 20:07
Medlem
Ja, det här är löjligt.

Löjligast av alla är Dermot.
Citera
2026-01-16, 20:09
Medlem
Trodde han satt och gömde sig 24/7 i någon släktings källare eller något liknande, inte att han jobbade ute bland människor... Har inte förändrat sitt utseende på något sätt heller. Hur har ingen kunnat få fast honom?
Citera
2026-01-16, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av femtiofemkommaett
Trodde han satt och gömde sig 24/7 i någon släktings källare eller något liknande, inte att han jobbade ute bland människor... Har inte förändrat sitt utseende på något sätt heller. Hur har ingen kunnat få fast honom?
Ingen bryr sig förutom åklagaren i Sverige och Expressen som vill tjäna pengar på hans historia. Han är inte direkt jagad av Interpol.

Har du inte fattat det? Engelska polisen gäspar ju bara för varje ny förfrågan..
Citera
2026-01-16, 20:38
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aljechin69
Ingen bryr sig förutom åklagaren i Sverige och Expressen som vill tjäna pengar på hans historia. Han är inte direkt jagad av Interpol.

Har du inte fattat det? Engelska polisen gäspar ju bara för varje ny förfrågan..

Hela Storbritannien eller rättare sagt hela världen skrattar ju åt oss i Sverige. Sinnessjuk kul att DC jobbar helt öppet men deras Polis lyfter inte ett finger!

Go DERMOT Go, snart är du fri från Svenska feministrättsväsendet 🍻🎉, välkommen hem 🇸🇪!
Citera
2026-01-16, 20:46
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
Hela Storbritannien eller rättare sagt hela världen skrattar ju åt oss i Sverige. Sinnessjuk kul att DC jobbar helt öppet men deras Polis lyfter inte ett finger!

Go DERMOT Go, snart är du fri från Svenska feministrättsväsendet 🍻🎉, välkommen hem 🇸🇪!

Det är olagligt i en rad länder, bland annat hans hemland Irland
Citera
2026-01-16, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Här står den käre Dermot på Spitfire Barbecue Cardiff.
https://imgur.com/a/5eUORgM

Har stället raderat inlägget? Jag hittar det inte på deras insta.
Citera
2026-01-16, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nackaborn
Har stället raderat inlägget? Jag hittar det inte på deras insta.
Det är kvar.
Citera
2026-01-16, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Det är olagligt i en rad länder, bland annat hans hemland Irland
Varför detta drev mot DC ? - Har han köpt sex av vuxna kvinnor på frivillig basis finns väl inte mycket att säga oavsett lagen. Däremot kan man kanske ifrågasätta de kvinnor som har utnyttjat honom ekonomiskt. Varför driver man inte en sådan fråga ?
Så länge han inte har utnyttjat barn sexuellt är det väl ingen fara. Om så vore fallet så måste man självklart ta i med hårdhandskarna
Citera
2026-01-16, 21:49
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Likaz
Varför detta drev mot DC ? - Har han köpt sex av vuxna kvinnor på frivillig basis finns väl inte mycket att säga oavsett lagen. Däremot kan man kanske ifrågasätta de kvinnor som har utnyttjat honom ekonomiskt. Varför driver man inte en sådan fråga ?
Så länge han inte har utnyttjat barn sexuellt är det väl ingen fara. Om så vore fallet så måste man självklart ta i med hårdhandskarna

För mig är det att han kommer som utlänning och kör över Sveriges lagar. Jag skiter egentligen i om män köper sex. Men det förstnämnda stör mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in