2026-01-16, 18:54
Medlem
Hur funkar det rent juridiskt, behöver han vara förd till svensk mark innan den 25:e för att brottet inte ska bli preskriberat? Eller räcker det att han blir delgiven i UK?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aljechin69
Danska polisen är vettig. Dom försöker att hjälpa tjejerna istället om dom är utsatta. I Sverige gör vi tvärtom och hänger ut 1 (EN) man offentligt för att han har besökt deras arbetsplats.

Ja, i Sverige drar vi alla över en kam och tror att ingen vill sälja knull utan att alla gör det för att en hallick tvingar dom.
Citera
Medlem
StoreSvartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
Ja, varför i helvete engagerar man sig i honom? Låt gubbfan löpa och leva sitt liv.

Det är så jävla löjligt det kan bli. Men här är ett exempel på hur mycket makt som finns i skammen.

Vad han borde göra är att stå för vad han gjort och skratta åt feministhoran som springer efter honom. Det är knappast så att han gjort något allvarligt. Det är bara rabiata feminister som bryr sig.

Och vad spelar det för roll nu? Vad har han att förlora?
Citera
2026-01-16, 19:05
Moderator
T-80Us avatar
Jag såg precis någon artikel där de jagat den här snubben hela vägen till Wales för att han betalat för att få knulla. Det absurda hittar alltid nya sätt att tala om för en att man ännu inte sett allt.

Pappor som kastar ner sina döttrar från balkonger, misshandlande män som begått bestialiska övergrepp mot hela rader av psykiskt svaga kvinnor, babianer som serievåldtar våra gamlingar på hem och diverse gängkriminella förortssluskar ska vi maska ansiktena på och helst inte prata om i media alls, medan den här herren tydligen ska jagas till världens ände...
Citera
2026-01-16, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Ja, i Sverige drar vi alla över en kam och tror att ingen vill sälja knull utan att alla gör det för att en hallick tvingar dom.
Nej, det finns inga hallickar som styr den här verksamheten. I värsta fall får tjejerna jobba av en skuld men 98% är där av frivilja för snabba pengar. Vill dom göra rätt för sig så finns det alltid jobb inom hotel, städ och hemtjänsten.
Citera
2026-01-16, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aljechin69
Nej, det finns inga hallickar som styr den här verksamheten. I värsta fall får tjejerna jobba av en skuld men 98% är där av frivilja för snabba pengar. Vill dom göra rätt för sig så finns det alltid jobb inom hotel, städ och hemtjänsten.

Exakt. Hade jag gått till dessa tjejer och sagt "städa mitt hus" för 1000 kr så hade de sagt nej direkt för att de är lata och hellre knullar för pengar.
Citera
2026-01-16, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Exakt. Hade jag gått till dessa tjejer och sagt "städa mitt hus" för 1000 kr så hade de sagt nej direkt för att de är lata och hellre knullar för pengar.

Yes!

Jag hoppas han klarar sig och kan åka till Sverige igen som en hjälte. Vi får ta emot honom på Sergels Torg.
Citera
2026-01-16, 19:36
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Det är tre reportrar om denna artikel. Åtminstone en av bilderna är Aftonbladets (ur videon?)
Snacka om att lägga resurser på detta …

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/BxlnRg/uppgifter-dermot-clemenger-jobbar-pa-steakhouse-springer-ivag-igen
Citera
2026-01-16, 19:36
Medlem
Att folk orkar .förstasida på aftonbladet .
Citera
2026-01-16, 19:39
Medlem
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-80U
Jag såg precis någon artikel där de jagat den här snubben hela vägen till Wales för att han betalat för att få knulla. Det absurda hittar alltid nya sätt att tala om för en att man ännu inte sett allt.

Pappor som kastar ner sina döttrar från balkonger, misshandlande män som begått bestialiska övergrepp mot hela rader av psykiskt svaga kvinnor, babianer som serievåldtar våra gamlingar på hem och diverse gängkriminella förortssluskar ska vi maska ansiktena på och helst inte prata om i media alls, medan den här herren tydligen ska jagas till världens ände...

Sant
Inväntar mysreportage i slaskpressen om styckmördaren Robin/Vilma Andersson och hur god egentligen han var som barn, var skötsam på jobbet och ingen hade kunnat ana att det fanns andra sidor hos R/V A
Citera
2026-01-16, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torstenejag
Att folk orkar .förstasida på aftonbladet .
Woke-Sverige i ett nötskal, ser fram emot att Dermots sista brott preskriberas, att skönt långfinger åt alla Sveriges feministflickor av båda könen…
Citera
2026-01-16, 19:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Här står den käre Dermot på Spitfire Barbecue Cardiff.
https://imgur.com/a/5eUORgM

Kan ju säga att både Fantomen och Guran hade gett mycket för att hänga där den kvällen. Nu är det väl kört, ingen idé att boka en biljett imorgon eller nåt sånt dumt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in