2026-01-16, 11:28
Medlem
forlatforatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingodum
Har inte Sandra Dahlberg och Jimmy Jansson en son ihop som har varit i trubbel innan?
Den där Ville eller något han som skulle bli nya Einar?
Citera
2026-01-16, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikaels
Tråden ska vara läsbar även om länken dör, rätt enkelt va?

Vid det laget har detaljerna hunnit nagelfaras så pass mycket i tråden att man enkelt kan göra en sammanfattning ifall någon undrar.
Man behöver inte få allt serverat på silverfat.
Citera
2026-01-16, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soppatorsk90
Tycker det mer ser ut som Antonio på de blurrade bilderna.

Anna Books son är dömd för barnvåldtäkt.
Citera
2026-01-16, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dressingdress
Jag tror det är Pernilla wahlgrens son Theo

Han känns väldigt mjäkig och rädd av sig. Han vågar nog inte ens runka.
Citera
2026-01-16, 12:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av macccan87
Jojo, men samtidigt för lite. Förvånansvärt få skjutningar i det hänseendet med tanke på vilka efterblivna människor som arbetar som dörrvakter på många ställen.

De kan gott få sitta ett tag för hoten om de samtidigt ser till att sätta dit efterblivna vakter. Nog för att just det har blivit bättre, numera övervägs åtminstone tanken att kanske eventuellt vakter hittar på historier för att tona ner sitt anabolastinna beteende. Maktmissbruk och grov misshandel blir lätt till självförsvar i deras ögon.

Man har gjort bort sig ganska kraftigt om man inte kan ta en tillsägelse på fyllan.

Jag har själv gjort det flera gånger. Faktiskt blev jag så förbannad för 25 år sen att jag drog en sten genom rutan på Kvarnen när jag var för full för mitt eget bästa. Sen hade jag och en kumpan demonstrativt sex i Björnsan under gatlyktan brevid skejtparken tills snuten kom.

Jag hade aldrig velat konfronteras med den person jag var då som dörrvakt, så de har ett hårt jobb tbh.

Nä, han ska f-n sitta där är vi helt samstämmiga.
Citera
2026-01-16, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmarterThanYou
Man har gjort bort sig ganska kraftigt om man inte kan ta en tillsägelse på fyllan.

Jag har själv gjort det flera gånger. Faktiskt blev jag så förbannad för 25 år sen att jag drog en sten genom rutan på Kvarnen när jag var för full för mitt eget bästa. Sen hade jag och en kumpan demonstrativt sex i Björnsan under gatlyktan brevid skejtparken tills snuten kom.

Jag hade aldrig velat konfronteras med den person jag var då som dörrvakt, så de har ett hårt jobb tbh.

Nä, han ska f-n sitta där är vi helt samstämmiga.

Självklart är det lite svettigt i perioder. Men det är inte direkt brist på vakter som är rakt av otrevliga och dumma i huvudet redan innan du ens kommit fram till dessa. Borde inte ens heta vakt. Det borde bara vara entrévärdar.. De ska välkomna gästerna och se till att ingen precis spydde i kön.
Citera
2026-01-16, 12:42
Avslutad
Citat:
Självklart är det lite svettigt i perioder. Men det är inte direkt brist på vakter som är rakt av otrevliga och dumma i huvudet redan innan du ens kommit fram till dessa. Borde inte ens heta vakt. Det borde bara vara entrévärdar.. De ska välkomna gästerna och se till att ingen precis spydde i kön.

Jag tror att det är bättre om de har fler brudar i dörren. Det är inte så häftigt att hota att skjuta tanter för att man är på fyllan.
Men det är det som hände på Stureplan och därför ska sånt där snack hållas riktigt kort.
Citera
2026-01-16, 12:54
Medlem
Citat:
Jag tror att det är bättre om de har fler brudar i dörren. Det är inte så häftigt att hota att skjuta tanter för att man är på fyllan.
Men det är det som hände på Stureplan och därför ska sånt där snack hållas riktigt kort.

Jo, jag förstår varför det är ett problem när det händer. Tyvärr är ju gångerna när någon gett tillbaka ett tecken på att vakten hade rätt från första början. Det finns ju tusentals exempel ute i landet på vanliga Svenssons som blivit brutalt misshandlade, förnedrade eller illa behandlade där det inte ens blivit ett åtal. De skulle således ha mer "rätt" att ge tillbaka, vilket inte sker eftersom det förstås aldrig egentligen är värt det. Vakten finner karma sinom till sas.
Citera
2026-01-16, 12:58
Avslutad
Citat:
Jo, jag förstår varför det är ett problem när det händer. Tyvärr är ju gångerna när någon gett tillbaka ett tecken på att vakten hade rätt från första början. Det finns ju tusentals exempel ute i landet på vanliga Svenssons som blivit brutalt misshandlade, förnedrade eller illa behandlade där det inte ens blivit ett åtal. De skulle således ha mer "rätt" att ge tillbaka, vilket inte sker eftersom det förstås aldrig egentligen är värt det. Vakten finner karma sinom till sas.

Man blir dum i huvudet av alkohol. Det här är ett rätt bra exempel på det.

Det är bra att ungarna dricker mindre än vi gjorde. Men det här kanske inte bara är alkohol inblandat?

Jag drog weed och lite öl i Amsterdam ett par gånger och det kan bli duktiga blackouts på sånt.

Jag hoppas den här killen får ordning på sig själv iaf.
Citera
2026-01-16, 13:32
Medlem
murder4hires avatar
Citat:
Man blir dum i huvudet av alkohol. Det här är ett rätt bra exempel på det.

Det är bra att ungarna dricker mindre än vi gjorde. Men det här kanske inte bara är alkohol inblandat?

Jag drog weed och lite öl i Amsterdam ett par gånger och det kan bli duktiga blackouts på sånt.

Jag hoppas den här killen får ordning på sig själv iaf.

blackouts på sponk och röka? vad fan snackar du om?? jävla färsking, det är ju en säker kombo. det är inte sponk och benso vi snackar om, precis....
Citera
2026-01-16, 13:34
Medlem
Vilka fjolliga namn de som är unga idag har.
Citera
2026-01-16, 13:37
Medlem
Treschows avatar
Här kommer dagboksblad för målet B 10146-25

City åklagarkammare i Stockholm m.fl. ./. Tristan Hedman

hot mot tjänsteman m.m.

---> https://gofile.io/d/dM1mIX <---
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto