2026-01-16, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAnder
Har du inget liv, måste du sitta och trolla om en ihjälskjuten 3- barns mor och dessutom kalla henne terrorist?
Hur mår du, på riktigt?

Till skillnad från dig?

Jag kallar en spade för en spade. Varför skulle hon inte vara terrorist?
Citera
2026-01-16, 09:37
Medlem
GustavAnders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZenFinancier
Till skillnad från dig?

Jag kallar en spade för en spade. Varför skulle hon inte vara terrorist?
Ja definitivt, till skillnad från mig, vi kan inte vara mer oilka

en liknelse..;
Varför är inte du en terrorist?, kanske nån av dina fascistkompisar tycker du är en terrorist och skjuter dig.. case closed alla nöjda!

Vi får väl se om rättstaten i USA klarar av att hantera detta uppenbara övervåld , troligen inte i det klimat som råder där nu.

Men de som kallar henne terrorist måste ju vara färdiga för en avprogrammering , en sån som ges till före detta sektmedlemmar.
Senast redigerad av GustavAnder 2026-01-16 kl. 09:48.
Citera
2026-01-16, 09:38
Avstängd
Citat:
en liknelse..;
Varför är inte du en terrorist?, kanske nån av dina fascistkompisar tycker du är en terrorist och skjuter dig.. case closed alla nöjda!

Vi får väl se om rättstaten i USA klarar av att hantera detta uppenbara övervåld , troligen inte i det klimat som råder där nu.

Men de som kallar henne terrorist måste ju vara färdiga för en avprogrammering , en sån som ges till före detta sektmedlemmar.

Domestic Terrorists Have Officially Taken Over Minneapolis. Here's What Needs To Be Done | Ep. 1718
https://www.youtube.com/watch?v=yA4Pf9XnlTs
Citera
2026-01-16, 09:40
Medlem
Citat:
en liknelse..;

Vad menar du att jag gjort för att klassas som terrorist?

Hon attackerade en police och var med i ICE Watch.
Citera
2026-01-16, 09:54
Medlem
GustavAnders avatar
Citat:
Vad menar du att jag gjort för att klassas som terrorist?

Hon attackerade en police och var med i ICE Watch.

Dina kompisar hittar säkert på nåt som kan klassa dig som terrorist om det skulle behövas.... fattar du ingenting?

Police?? lol
Frågan om hon attackerade nån och hur berättigat skjutningen var får ju rättsväsendet avgöra, men jag tror inte nåt fungerar objektivt i USA längre, att vice-nuts-vance redan har dömt henne är ju hårresande, påminner om en diktatur.
Citera
2026-01-16, 09:54
Medlem
Citat:
Vi vet att ryzzar som du gillar samhällen där staten får mörda skjuta ihjäl och terrorförklara människor helt godtyckligt, det är dock bara psykfall och svin som håller med dig här i Europa.

Det är inte godtyckligt, det är lag.
Citera
2026-01-16, 09:57
Avstängd
Paris24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Hon hade förlorat vårdnaden om två av barnen på grund av olämpligt beteende.

Hon var med i en terrororganisation.

Skotten är riktade mot henne så han sköt inte vilt.

Piers Morgan höger? LOL
Du kan lyssna på Matt Walsh och Megyn Kelly istället.

Lagen är tydlig. Det är nödvärn. Se Tennessee v. Garner och Graham v. Connor.
Piers är "extrem-höger" som det tidigare definierats, egentligen bara anti-woke. Han är på samma våglängd som Matt Walsh, som dock kom till ett annat resultat i ICE-frågan och han tappar trovärdighet av det enligt mig.

Ditt skydd av skjutande poliser mot trebarnsmammor som demonstrerar på sin egen hemmagata är generande för dig. Jag gillar inte poliskramare.
Citera
2026-01-16, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrOutlaw
Går inte ihop logiskt? Titta på filmerna, man ser ett tydligt stort mellanrum mellan hans kropp och bilen, och att bilen är på väg bort från honom.
Nej, det går inte ihop logiskt att han lutar sig över bilen samtidigt som det är "ett tydligt stort mellanrum mellan hans kropp och bilen". Sedan måste jag nog förklara det här med skottvinklar (lite som dina körlektioner). Ett skott går i en rät linje mellan målet och skyttens siktöga. På denna räta linje återfinns vapnets visirlinje. I det här fallet återfinns även skotthålet i vindrutan på denna räta linje. Jag har lagt upp en bild med sannolika skottvinklar:
https://gofile.io/d/bc9138a7-bc7c-4276-8c33-8a36d3a651e9
Citera
2026-01-16, 10:53
Avstängd
Hursomhelst min lilla kelgris , tolka som du vill men kontentan så skulle hon gripas och då var det ngt olagligt hon gjorde....

När man är gripen så åker man inte från federala agenter. Så fort du tar det beslutet att göra det så riskerar du dig själv och andra ngt även vår polis säger

Så din flickvän kommer snart kastas ner 3 meter under jorden

Hade hon valt att vara en lydig flata, hade hon fått knulla på fredagskvällen ist

men men

Citat:
Ursprungligen postat av Omniscientpotent
Nej det var det inte

Du är uppenbarligen totalt efterbliven. Logga ut från internet och väx upp, det är 18-årsgräns på flashback.
Senast redigerad av David1982 2026-01-16 kl. 11:20.
Citera
2026-01-16, 10:55
Avstängd
Nä han är liberal som Bill Maher men de har inte blivit tokiga Wokes

Citat:
Ursprungligen postat av Paris24
Piers är "extrem-höger" som det tidigare definierats, egentligen bara anti-woke. Han är på samma våglängd som Matt Walsh, som dock kom till ett annat resultat i ICE-frågan och han tappar trovärdighet av det enligt mig.

Ditt skydd av skjutande poliser mot trebarnsmammor som demonstrerar på sin egen hemmagata är generande för dig. Jag gillar inte poliskramare.
Citera
2026-01-16, 11:11
Medlem
stilichos avatar
Citat:
ICE agent who shot Renee Good suffered internal bleeding, was hospitalized after she clipped him with car:

"Internal bleeding" kan innebära vadsomhelst. Ett blåmärke är en intern blödning. Och även om det inte ser ut som om agenten i fråga får något blåmärke på de släppta filmerna så kan det förstås inte uteslutas att han har fått sådana skador.

Citat:
Ursprungligen postat av Afro-Greger
Däremot rapporterar flera också att ljudet på motorn låter som kraftig acceleration så då är saken biff. Det räcker för att skapa ett rimligt upplevt hot om påkörning/överkörning. Det är det som är det viktiga i kråksången. Om du sen tycker att det inte är så farligt är irrelevant. Jonathan Ross serveras där rätten till självförsvar.

Sammanfattningsvis så tycker du att man har rätt att döda någon för att de råkar knuffa till en? Den inställningen är förstås inte okänd. Men den brukar vara vanligare bland negergangsters. Är du möjligtvis hudfärgshandikappad?

Citat:
Hon är inte gripen än. Hon är detained. Det betyder att hon inte får lämna platsen.
Det här framgår av att personer med POLICE på västen går mot henne, från bilar med blåljus, och uppmanar henne att gå ut ur bilen (fyra gånger).
Citat:
Ursprungligen postat av David1982
När man är gripen så åker man inte från federala agenter. Så fort du tar det beslutet att göra det så riskerar du dig själv och andra ngt även vår polis säger

Vad är det för personer med "POLICE" på västen? Jag trodde det här var en ICE-operation. ICE-agenter har inte rätt att gripa amerikanska medborgare annat än för federala brott mot migrationslagarna. Och det är mig veterligen ingen som har anklagat henne för sådan brottslighet (men jag gissar att borskungen kommer att göra det väldigt snart).

Citat:
Gråter du alltid när terrorister dödas?

Jag utgår ifrån att du applåderade lika mycket då kongresspolisen sköt demonstranter i januari 2021? Situationerna är ju inte olika på det principiella planet, även om händelserna vid kongressen var på en helt annan skala.
Citera
2026-01-16, 11:27
Medlem
Afro-Gregers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stilicho
Sammanfattningsvis så tycker du att man har rätt att döda någon för att de råkar knuffa till en? Den inställningen är förstås inte okänd. Men den brukar vara vanligare bland negergangsters. Är du möjligtvis hudfärgshandikappad?

Suck.... nej det gör jag inte. Det märks att du inte satt dig in i fallet och du verkar ha noll koll på juridiken gällande självförsvar. Blir tröttsamt att förklara den gång på gång så föreslår att du kollar upp den själv. Gör din hemläxa. Om du med knuff menar att bilen knuffar agenten så har det enbart en viss relevans. De avgörande momenten inträffar innan detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in