Citat:
Ursprungligen postat av
borskungen
ICE agent who shot Renee Good suffered internal bleeding, was hospitalized after she clipped him with car:
"Internal bleeding" kan innebära vadsomhelst. Ett blåmärke är en intern blödning. Och även om det inte ser ut som om agenten i fråga får något blåmärke på de släppta filmerna så kan det förstås inte uteslutas att han har fått sådana skador.
Citat:
Ursprungligen postat av
Afro-Greger
Däremot rapporterar flera också att ljudet på motorn låter som kraftig acceleration så då är saken biff. Det räcker för att skapa ett rimligt upplevt hot om påkörning/överkörning. Det är det som är det viktiga i kråksången. Om du sen tycker att det inte är så farligt är irrelevant. Jonathan Ross serveras där rätten till självförsvar.
Sammanfattningsvis så tycker du att man har rätt att döda någon för att de råkar knuffa till en? Den inställningen är förstås inte okänd. Men den brukar vara vanligare bland negergangsters. Är du möjligtvis hudfärgshandikappad?
Citat:
Ursprungligen postat av
borskungen
Hon är inte gripen än. Hon är detained. Det betyder att hon inte får lämna platsen.
Det här framgår av att personer med POLICE på västen går mot henne, från bilar med blåljus, och uppmanar henne att gå ut ur bilen (fyra gånger).
Citat:
Ursprungligen postat av
David1982
När man är gripen så åker man inte från federala agenter. Så fort du tar det beslutet att göra det så riskerar du dig själv och andra ngt även vår polis säger
Vad är det för personer med "POLICE" på västen? Jag trodde det här var en ICE-operation. ICE-agenter har inte rätt att gripa amerikanska medborgare annat än för federala brott mot migrationslagarna. Och det är mig veterligen ingen som har anklagat henne för sådan brottslighet (men jag gissar att borskungen kommer att göra det väldigt snart).
Citat:
Ursprungligen postat av
ZenFinancier
Gråter du alltid när terrorister dödas?
Jag utgår ifrån att du applåderade lika mycket då kongresspolisen sköt demonstranter i januari 2021? Situationerna är ju inte olika på det principiella planet, även om händelserna vid kongressen var på en helt annan skala.