Citat:
Ursprungligen postat av
Mercede
Ja helt klart ville Robin skylla allt på mammans mående för att förminska det han gjorde.
Märks tydligt med i "erkänningsförhöret".
Funderat på det med hyrorna, det var ju ungefär 2 år de ej betalat. Undra om de hyrde privat av någon så att säga? Som till slut fick nog och kontaktade KF.
Annars borde soc blivit inkopplade mycket tidigare.
Som du säger ang Robins och pappas relation efter fängelset så är det säkert As version och synsett på det.
Precis som med mamman och att hon började dricka efter kidnappningen, som jag skrev så borde det vara Robin som hade rätt där att det var innan, eftersom han annars inte hade nämnt det i förhör.
Jag fetar detta för jag tycker det är viktigt.
Ja det är helsjukt med artikeln för det är som att skribenten tagit Wilmas (Tishkos) utredning rakt av och bara lagt in bild på Robins mugshot.
Jag märkte nu också att bilden på åklagaren i artikeln inte ens är åklagaren i detta fall
Och bilden med polisbilen är från ett mord på Gotland.
Jag tycker ändå det är viktigt att informationen går fram att det är en fake artikel om den kommer fortsätta att länkas.
Intressant det du nämner om vad A skrev "nazist rasist rösta sd" Jag tolkade det nämligen som att han menade att Robin var det men han menade nog att man ska rösta SD kanske.
Det om Salemmarschen var det någon för ett tag sen som också skrev om det kunde vara ett motiv. Har för mig att det avfärdades ganska snabbt då med kanske samma person/personer som vill få igång den ( mina ögon väldigt långsökt) teorin.
Jag är en av de som spekulerat i sexuella övergrepp och då var det framför allt pga besattheten av underliv och unkna lukter.
Efter att Heretic nämnde luktparafili så tror jag det är mer sannolikt att han lider av tex "olfactophilia"
Och att det skulle kunna vara förklaringen (istället för sexuella övergrepp jag spekulerade i )
"Known as olfactophilia, Psychology Dictionary defines it as a "carnal interest in and stimulation by body odors."
This sexual arousal can come from someone's natural smell or from more specific scents, like vaginal fluids, semen and sweat in intimate bodily areas."
Att Robin säger att han är/var oskuld i förhöret såg jag inte direkt som "bevis" att han inte varit utsatt, för jag tänkte att man kanske säger så?
Att det inte var frivilligt och att de kanske vill glömma det och därför inte ser det som "att ha blivit av med oskulden" ?
Men som sagt, just nu lutar det mer åt "olfactophilia" i mina ögon.
Att det pratas om pedofili och kidnappningsförsöket ser jag inte som konstigt iom man söker svar?
Jag är övertygad om att han fortfarande är pedofil, men att han har utökat sin lust för döda kroppar (som även fanns innan 2019 men i mindre grad) och blivit nekrofil med.
Så fort som FUP släpps eller allt eftersom nya uppgifter blir kända så blir det nog mer automatiskt att tråden handlar om My, men just nu med den lilla information vi har så är det inte så mycket mer än själva överfallet vi kan spekulera i.
Jag har inte varit lika aktiv i tråden senaste dagarna så bara snabbläst mig igenom inläggen så vet inte riktigt hur jargongen gått och det ang slumpen

Precis så kopplade jag också först ihop nazist rasist rösta Sd, med R och hans intresse för krig och uppgifterna i inlägget att han sparade/köpte saker från ww2?
Men började läsa bakåt i tråden och hittade ingenting som styrkte att R varken var nazist eller rasist eller röstade på sd?
Tittade återigen på À inlägg men från ett nytt perspektiv? À som bör vara ca 28 år, skulle han skriva öppet här att han ville ha en bror att röka gräs med?
Ojoj fattar inte hur jag kunde missa det?
Ett trolleritrick?
Sen dök det upp en ny postare som använde ordet pappa istället för pappan, som bara skrivit en gång i tråden om Robin, då började jag verkligen fatta att något riktigt konstigt pågår i tråden?
Gissar att dessa personer ser en chans att vinna positiv uppmärksamhet på något bakvänt sätt, genom mordet på My, just på grund av att de misshandlad R och då är det väl perfekt situation att utnyttja för dom?
Och eftersom Salemmarschen utgår från Rönninge för att hedra den unge skinnskallen som mördandes där i dec för många år sedan? Jag har förståelse för att de därför kan koppla ihop det med att R kan ha valt Rönninge för att ge tillbaka för misshandeln de utsatte honom för, fast det pratar det det förstås inte högt om, utan de nämner istället att det är för att R vet att nmr hatar pedofiler?
Jag tror inte att R var i Rönninge pga Nmr, men utesluter inte att det kan haft en bidragande orsak, det är omöjligt att veta? MEN..om de nu vill övertyga mig, så undrar jag varför de är så säkra på det? Det är väl flera år sen dem misshandeln ägde rum? Har det hänt saker i närtid innan R mördade my som vi inte vet något om? Hur kan detta annars gång på gång dyka upp? Är det bara en slump?
Jag tror att han ville mörda?
Jag tror att det råkade bli just Rönninge och My?
Men möjligtvis att han besökte Rönninge när de hade julmarknad i dec, kanske rentav tyckte det var mysigt och ville flytta dit, för visst letade han väl nytt boende i närtid? Jag menar det kan ha varit vilken anledning som helst att det blev just Rönninge? Och gissar samtidigt att det är nog ingen slump att nasister och/eller rasister vill dra till sig uppmärksamhet och vinna något i detta? De vill väl gå salemmarschen för my också kanske? Få mer publicitet?
Och utifrån alla dessa konstigheter och sammanträffande slumpar, så blev À inlägg inte alls lika trovärdigt längre?