En bekant påstod att alla kvinnor som är attraktiva har bordeline.
Och särskilt dom som är singlar länge.
Märkligt nog försökte han ha en affär med en av våra medlemmar i klubben (nyvärvad) men hon nekade honom.
Min uppfattning av att behöva bevittna spektaklet var att hon bara var glad, trevlig och rätt rolig.
Röd flagga?
Men hon såg samtidigt besvärad ut. Jag antar att hon inte ville få honom att skämmas framför alla.
För han hade ju sambo (vilket alla visste, även hon nya).
Som tur var ville hans sambo aldrig följa med på våra hobby-resor.
Men det hade såklart varit intressant att få bevittna hur han skulle hantera det om sambon faktiskt var med, eller bara märkligt?
Ingen sa någon om det till henne. Men hon hade tydligen busringt några gånger till tjejen han jagade och som han påstod hade borderline. Så han kanske själv hade sagt något till sambon?
Det började bli pinsamt jobbigt att bevittna hur han försökte agera hjälpande när det fanns en chans till att få honom att se bra ut framför alla, och sen plötsligt skiftade det till att snacka skit om henne.
Han övertygade oss alla om att hon hade borderline.
Jag vet inte hur han lyckades men han var en social spelare.
Han tom. försökte göra om hennes vårdplan på den klinik som hon behandlades för sin ADHD för han kände någon som kände någon som jobbade där. Blev en jävla cirkus av det hela.
Han slutade.
Efter det blev det mycket bättre stämning. Vi alla bad om ursäkt till tjejen men hon flyttade till Berlin sen för någon form av "studie". Verkade lite flummig men ändå kul
Men det fick mig att undra.. så alla snygga kvinnor har inte borderline trots allt???
Eller har dom egentligen bara bordeline fast vården kallar det ADHD?
Man vill ju gärna undvika diagnosfolk sa den handikappade