2026-01-15, 17:27
Medlem
Riddars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nizy
Är man åtalade för så grova brott som hon och Kräftan är så tar man en privat försvarare sen kan man även ha en offentlig kvar om man nu har pengar men eftersom dom är som dom skulle sagt Broooookies så har dom inte den möjligheten utan får ta dom som tar i dom med tång

Vad menar du?!
Citera
2026-01-15, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chipsochcola
Och vad handlar den om? (Har ej instagram, om det är där han har postat något om ny video)

Den ska handla om: Chrippa är häktad men…
Citera
2026-01-15, 17:40
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, så fungerar det inte.

Den där nizy tror väl att det fungerar som i USA.
😁
Citera
2026-01-15, 17:56
Medlem
Nu har lilla frun hittat till sitt kommentarsfält på TikTok.
Citera
2026-01-15, 18:05
Medlem
Sjukt att Linnea är den som satte dit chrippa och drog igång strålkastarljuset mot Tjackballe på allvar.

Hade hinken förstått konsekvenser had hon mått åtminstone lite dåligt över det nu.

Hoppas dock Chrippa mår lite dåligt där han sitter över valen han gjort som gör att han inte får träffa sin dotter alls. Även ifall han tidigare knappt brytt sig ändå som det verkar. Jag menar är man frist så blir man inte kriminell, än mindre med ett barn och eller familj
Citera
2026-01-15, 18:08
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Nu har lilla frun hittat till sitt kommentarsfält på TikTok.

Man vet ju redan utan att läsa vilken attityd hon kommer ha där 😆
Citera
2026-01-15, 18:32
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Darchaos
Sjukt att Linnea är den som satte dit chrippa och drog igång strålkastarljuset mot Tjackballe på allvar.

Hade hinken förstått konsekvenser had hon mått åtminstone lite dåligt över det nu.

Hoppas dock Chrippa mår lite dåligt där han sitter över valen han gjort som gör att han inte får träffa sin dotter alls. Även ifall han tidigare knappt brytt sig ändå som det verkar. Jag menar är man frist så blir man inte kriminell, än mindre med ett barn och eller familj

Linnea 2024: "Ska sänka Christophers liv".

2 år senare är hon nästan klar.

Bra jobbat Linnea!

Han hade dock lyckats själv men kraschen nu blir hårdare.
Citera
2026-01-15, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
De första "spåren" hade väl dött ut pga vpn.
Men eftersom puckot (vem det nu än är) hela tiden skapat nya konton så hade polisen till slut fått fram ett ip-nummer.
Vad det sägs.

jag har för mig han använde sig av nordvpn. dom sparar inga loggar. men det räcker ju med att han klantar sig när han är påtänd och skickar något 1 ända gång utan skydd så är han rökt. och säger dom att dom har träff på ett IP så har dom nog inte nämnt något från vpn tjänsten. så antagligen har han med sina låga intelligens klantat till det för sig. idioter som han gör ju alltid det tillslut.
Citera
2026-01-15, 18:35
Medlem
bralesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darchaos

Förhoppningsvis kan kräftan landa i lite insikt på andra sidan gallret, och göra slut med henne. och oavsett tror jag hon kommer vara otrogen inom snar framtid
Citera
2026-01-15, 18:51
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Ja jag tror att Julia kommer att växa i sig själv.

Linnéa behöver lugna ner sig, annars får hon skylla sig själv. Det finns även en gräns för henne fast hon inte ser den själv.

Hoppas hon blir varse den gränsen snart. 2025 års utredning är ju pågående.
Citera
2026-01-15, 18:59
Medlem
Nejellervas avatar
Från Hundpsykos instagram.

https://imgur.com/a/HXyMi0f

Ännu mer osmakligt med bilden hon la upp häromdagen eftersom hon uppenbarligen inte är gravid 🤮
Citera
2026-01-15, 19:16
Medlem
paperfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, självklart vill hon inte det. Det är ju inte så vanligt att en åtalad tvingas betala hela sitt försvar utan att ha god grundekonomi. Du skulle också ha överklagat, det är jag övertygad om.

Det borde också vägas in att hon ville byta advokat men nekades, och att den advokat hon hade inte ens slutförde uppdraget utan var frånvarande sista dagen. Det är knappast vad man kallar effektivt försvar.

Bra att hon fått byta advokat nu ... och att det trots alla hån i tråden blev V.B. som hon begärde.

Ah, fast där har du fel.så håll käften bara.
Det är vanligt. Snarare standard än ovanligt. Om du inte är försatt i personlig konkurs eller liknande. Vilket hon inte är.

Det är därför folk inte stämmer varandra från höger till vänster i Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in