Citat:
Ursprungligen postat av
Svettigutsugare
Precis.
Jag har aldrig köpt det där snacket heller som folk har skrivit med kreatin och tvättmedel och där senaste med bikarbonat och Ipren

Okej visst möjligheten finns ju alltid det finns ju även en möjlighet att det finns liv på andra planeter. Vilket jag egentligen tror det större sannolikhet att det finns liv på andra planeter än att det skulle vara tvättmedel i hennes väskan i en två grams påse.
Så jag ligger inte heller speciellt sömnlös för det här stod klart för mig redan samma dag som det kom ut denna nyheten är det så att hon lämnade ett positivt urintest så är jag tämligen säker på att hon har annat godis i påsen också.
Men det är ju kul så klart att man ser sverigedemokratiska gänget kommer in och försöker göra allt för att så tvivel även om jag mest tycker det borde kännas pinsamt att försvara denna högt rankade anti drog polisen Katja. Hon har gjort bort sig. Inte bara denna gången utan flera gånger. Men nu blev det tydligt. En gång för mycket och förhoppningsvis slipper vi både se och höra denna Katja i framtiden.
Fast spännande är denna väntan på resultatet

Katja kanske blir av med polisjobbet också, men hon kan alltid starta en detektivbyrå igen. Ture Sventons lokal på Jakobsgatan lär stå tom. Hyfsat nära riksdagshuset.
Kanske slipper vi som du skriver se hennes bild i media efter att provsvaren är meddelade och Katja avsatt i justitieutskottet.
Någon påpekade att hon kanske sitter kvar i riksdagen till nästa val, då det inte är så många månader kvar. Att hennes namn skulle dyka upp på någon valsedel för SE känns inte troligt.
Katja är nog välkommen hos KD där Ladd-Ebba regerar. Jan Emanuel har säkert gemensamma intressen med Katja, så de kan säkert "slå sina påsar ihop". Folklistan behöver all uppmärksamhet de kan få inför valet.