Citat:
Ursprungligen postat av
ursprungligen
Observation: Två händelser sammanföll med att datumet när testet "borde vara klart" inföll:
1. Jimmie uttalade sig för första gången och menade att om hon blir åtalad får hon hoppa av justitieutskottet.
2. Katja begär en offentlig försvarare.
Jag tror din liknelse med arbetsprovet du gjorde är spot on. Labbresultaten är rimligen klara och vi väntar nu på lite extra administration innan Katja i egenskap av polis blir åtalad.
Att detta är svårt att ta in för silicagel-, krossad ipren-, kreatin- tvättmedels- och bikarbonatgänget i tråden gör mig inte sömnlös direkt.
Precis.
Jag har aldrig köpt det där snacket heller som folk har skrivit med kreatin och tvättmedel och där senaste med bikarbonat och Ipren

Okej visst möjligheten finns ju alltid det finns ju även en möjlighet att det finns liv på andra planeter. Vilket jag egentligen tror det större sannolikhet att det finns liv på andra planeter än att det skulle vara tvättmedel i hennes väskan i en två grams påse.
Så jag ligger inte heller speciellt sömnlös för det här stod klart för mig redan samma dag som det kom ut denna nyheten är det så att hon lämnade ett positivt urintest så är jag tämligen säker på att hon har annat godis i påsen också.
Men det är ju kul så klart att man ser sverigedemokratiska gänget kommer in och försöker göra allt för att så tvivel även om jag mest tycker det borde kännas pinsamt att försvara denna högt rankade anti drog polisen Katja. Hon har gjort bort sig. Inte bara denna gången utan flera gånger. Men nu blev det tydligt. En gång för mycket och förhoppningsvis slipper vi både se och höra denna Katja i framtiden.
Fast spännande är denna väntan på resultatet