2026-01-15, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gerhardt
Så högerinriktade politiker är maskerade men inte vänsterinriktade/demokratiska?

Hur korkad är du?
Politiker är offentliga så de kan inte dölja sin identitet genom att maskera sig.
Men vi har ju sett att vänstern försöker skjuta ihjäl dem så de behöver beskydd.
Citera
2026-01-15, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stizze1
Vad är du för tomte som skriver ett 40tal inlägg på nätterna? Du har en agenda? vadå ”nej han blev påkörd” ? Jag har inte skrivit ett ord om hurvida han blev påkörd eller inte, Det jag säger är följande: man ser tydligt på en av filmerna att ice-agenten står ur bilens färdriktning när han avlossar samtliga skott,, Är du blind?

Nu var det inte mig du citerade men jag ska avslöja en sak för dig, jorden är rund och alla har inte samma tidszon. Men du är kanske en flat earth'er?

Bevis för att han blev påkörd finns i min signatur.
Citera
2026-01-15, 11:29
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meyor
Att köra på en federal agent (eller vem som helst) med bil är klassat som försök till mord med dödligt vapen. Är det så svårt att förstå att i USA gäller deras lagar inte våra veka sorgliga Svenska lagar.
Finns inte en chans att han blir dömd.

Nej, det har du fått om bakfoten pga att du läst för mycket propaganda. Det är inte ”klassat” som något utan beror såväl i USA som i Sverige på omständigheterna.
Citera
2026-01-15, 11:35
Medlem
DrOutlaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afro-Greger
Varför svarar du inte på frågan och byter ämne till något irrelevant? Är det din vänsterblivenhet som spökar?

Du menar att föraren krypkör lite mysigt i 5km/h medans detta händer?

Lite försiktig krypkörning och sedan ratta till höger och sen gas?

Varför säger du att hon försökte köra rakt fram när man klart och tydligt ser på hans video att hon lägger om ratten?
Citera
2026-01-15, 11:55
Medlem
Gerhardts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrOutlaw
Varför säger du att hon försökte köra rakt fram när man klart och tydligt ser på hans video att hon lägger om ratten?

Därför att han ljuger!
Citera
2026-01-15, 12:02
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osynlige.Mannen
Det anses också högintressant att hon fött tre barn, varav hon hade vårdnaden om det tredje. Ju fler barn man fött, desto större rätt har man att köra på folk?

Anledningen till att det pratas på det sättet är att hon var en helt vanlig amerikansk medborgare.
Citera
2026-01-15, 12:02
Medlem
Gerhardts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZenFinancier
Hur korkad är du?
Politiker är offentliga så de kan inte dölja sin identitet genom att maskera sig.
Men vi har ju sett att vänstern försöker skjuta ihjäl dem så de behöver beskydd.

Vi har alltså sett att en maskerad vänsteragent mördar en högerkvinna?

Masker bärs på maskerad!
Citera
2026-01-15, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrOutlaw

En bil går inte alltid i riktningen av däcken, det vet alla som kört i halt väglag.
Hon gasade från stillastående och körde på honom, det är grund för nödvärn.
Citera
2026-01-15, 12:04
Medlem
Gerhardts avatar
Citat:
En bil går inte alltid i riktningen av däcken, det vet alla som kört i halt väglag.
Hon gasade från stillastående och körde på honom, det är grund för nödvärn.

Såg du träffen?
Citera
2026-01-15, 12:04
Medlem
Citat:
Vi har alltså sett att en maskerad vänsteragent mördar en högerkvinna?

Masker bärs på maskerad!

Är du retarded?

Om de inte är maskerade så kan de mördas när de inte är i tjänst. Deras familjer kan också mördas. Vänsteridioterna är fullständigt galna, ni lever i en psykos.
Citera
2026-01-15, 12:08
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Hur korkad är du?

Det fungerar inte att ha maskerade "poliser" överallt i städerna dygnet runt. Hur kan någon tro det?
Citera
2026-01-15, 12:08
Medlem
Citat:
Såg du träffen?

Som sagt, det syns på videon i min signatur.
Varför fjantar du dig, vem tror du att du ska lura?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in