2026-01-14, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Du är ju en konstig hora om du betalar honom för att ligga med dig?

Fattar att du trollar men ändå kul. Tack för morgonens skratt, må gud välsigna dig

Tolkade det iofs att hon betalade honom för att markera att hon köpte sex av honom

Men oavsett så känns tråden lite märklig
Citera
2026-01-14, 16:29
Medlem
Låter mer som ett solkigt slut på ett "dejtande" än nåt som har med ett egentligt förhållande att göra.
Citera
2026-01-14, 17:18
Medlem
glockenreins avatar
Jag tycker det var svinigt av honom att lämna dig efter att ni legat men skulle som snubbe inte rekommendera en tjej att använda sex för att få kärlek eller omtanke eftersom att vi karlar inte fungerar på det sättet utan för oss är det vanligtvis mindre känslomässigt kopplat att knulla. Fattar att du blir sårad men hans beteende har inte med dig att göra utan förmodligen fattar han bara inte att du ville mer än att ligga eftersom att han som snubbe tar för givet att du fungerar på samma sätt som han. Om du inte mår bra av honom tycker jag att du ska blocka honom överallt och fokusera på att må bra själv och träffa nån som är schysstare mot dig.
Citera
2026-01-14, 19:06
Medlem
Halte Haralds avatar
Jag "straff" knullade mitt ex efter hon varit otrogen.
Snusk pratade typ "din lilla otrogna hora" samtidigt som vi knullade hårt. Det var ett fint avslut på något sätt. Hett och ledsamt på samma gång!
Citera
2026-01-14, 19:15
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Problem2020
Tolkade det iofs att hon betalade honom för att markera att hon köpte sex av honom

Men oavsett så känns tråden lite märklig
Ja men hon kallade ju sig själv för hora så det blir ju lite konstigt om horan betalar kunden. Men jävligt kul dock 🤭
Citera
2026-01-14, 20:17
Medlem
Dishys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amandymoore
Det gick åt helvete med killen jag dejtade nyligen och vi gjorde slut. Igår tog jag det idiotiska beslutet att ligga med honlm. Kan inte motstå honom och aldrig kunnat. Sexet var helt fantastiskt. Men efteråt går han upp och lägger sig i gästrummet resten av natten. Jag låg kvar och grät och ångrade mig. Det var sista gången och jag sätter mig inte i den situationen igen. Poletten trillade ner, han ser mig inte som något annat än ett hål att använda sig av när det blir panik då ringer han.

Men var inte det bra gjort av honom? Hade han legat kvar i sängen hade det varit mer tvetydigt om hans avsikt med dig. Nu blev det ju tydligt att han endast ville ha sex och mindre risk för att du skulle bli känslomässigt förvirrad. Nu blev du väl det ändå men han tog åtminstone ansvar.
Citera
2026-01-14, 20:17
Medlem
Lägga hundra lappar i ett kuvert?
Citera
2026-01-14, 21:14
Medlem
pillowpops avatar
Citat:
Det gick åt helvete med killen jag dejtade nyligen och vi gjorde slut. Igår tog jag det idiotiska beslutet att ligga med honlm. Kan inte motstå honom och aldrig kunnat. Sexet var helt fantastiskt. Men efteråt går han upp och lägger sig i gästrummet resten av natten. Jag låg kvar och grät och ångrade mig. Det var sista gången och jag sätter mig inte i den situationen igen. Poletten trillade ner, han ser mig inte som något annat än ett hål att använda sig av när det blir panik då ringer han.

Känner mig som en hora nu och innan jag stack var jag sugen att lägga några hundralappar i ett kuvert på hans skrivbord. Men jag har bestämt mig för att försöka gå vidare nu och säga upp kontakten med honom när han minst anar det.

Ligg inte med era ex det blir aldrig bra! Eller? Någon som har en lycklig historia? Ljug inte.
Bra att du inte lämnade kuvertet. Nedlåt dig inte till dåligt beteende själv för att du känner dig sårad.

Du hör hur du låter nu va, "säga upp kontakten med honom när han minst anar det". Ditt fokus är fortfarande på honom.

Nej, stäng av honom om DU känner för det, när DU har lust och om det är bra för DIG. Foka på dig själv nu och ta hand om dig.
Citera
2026-01-14, 23:04
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Men jag har bestämt mig för att försöka gå vidare nu och säga upp kontakten med honom när han minst anar det.

Jaha, så du ska både ignorera honom och hämnas på honom samtidigt?
Det är lite svårt att ge dig råd, när du är så van att ljuga för dig själv, att du inte ens märker när du ljuger oss rätt upp i ansiktet.
Citera
2026-01-14, 23:08
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe
Lägga hundra lappar i ett kuvert?
Undrar vad det ska stå på dom lapparna?
Citera
2026-01-15, 00:31
Avslutad
Han tycks vara en man av sunt förnuft som fortfarande finner dig attraktiv men inte ens tänkte tanken att detta var något som hade med att återuppta något som ni har avslutat att göra. Personligen hade jag nog inte bjudit inte till eller avböjt sex. Av den simpla anledningen att då får du rodret igen och har möjligheten att göra precis det du gör nu.

Om mot förmodan han var den som lämnade dig och du var helt emot detta och sen gör detta mot dig är han en manipulativa hora som hade fått höra ett och annat om du var släkt med mig.

Är du ett offer eller var inget som du ville tillslut?
Citera
2026-01-15, 00:46
Medlem
Citat:

Känner mig som en hora nu och innan jag stack var jag sugen att lägga några hundralappar i ett kuvert på hans skrivbord. Men jag har bestämt mig för att försöka gå vidare nu och säga upp kontakten med honom när han minst anar det.

Ligg inte med era ex det blir aldrig bra! Eller? Någon som har en lycklig historia? Ljug inte.
Här ser ni prakt exempel på hur socialt efterblivna kvinnor är.

Fucking jävla helt cp skadade att jag tappar hakan
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in