Citat:
Ursprungligen postat av
Amandymoore
Det gick åt helvete med killen jag dejtade nyligen och vi gjorde slut. Igår tog jag det idiotiska beslutet att ligga med honlm. Kan inte motstå honom och aldrig kunnat. Sexet var helt fantastiskt. Men efteråt går han upp och lägger sig i gästrummet resten av natten. Jag låg kvar och grät och ångrade mig. Det var sista gången och jag sätter mig inte i den situationen igen. Poletten trillade ner, han ser mig inte som något annat än ett hål att använda sig av när det blir panik då ringer han.
Känner mig som en hora nu och innan jag stack var jag sugen att lägga några hundralappar i ett kuvert på hans skrivbord. Men jag har bestämt mig för att försöka gå vidare nu och säga upp kontakten med honom när han minst anar det.
Ligg inte med era ex det blir aldrig bra! Eller? Någon som har en lycklig historia? Ljug inte.
Bra att du inte lämnade kuvertet. Nedlåt dig inte till dåligt beteende själv för att du känner dig sårad.
Du hör hur du låter nu va, "säga upp kontakten med honom när han minst anar det". Ditt fokus är fortfarande på honom.
Nej, stäng av honom om DU känner för det, när DU har lust och om det är bra för DIG. Foka på dig själv nu och ta hand om dig.