2026-01-14, 21:11
  #2785
Medlem
Onyourknees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Och där åkte Lars Lökke hem med svansen mellan bena!

Herrejävlar vad Trump trollar alla.
Trump är dum i huvudet, så är det.
Citera
2026-01-14, 21:12
  #2786
Medlem
TheFlyingFarangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Vad har han att fira?

Han skakade och såg livrädd ut på presskonferensen.

Att han förmodligen fick mascaran på en bölande Vance att rinna okontrollerat när han förklarade att Grönland inte var till salu varken av Danmark eller Grönland och att de skulle fälla in pungen och landa.

Frågan är hur han ska förklara sitt fiasko för husse?
Citera
2026-01-14, 21:13
  #2787
Medlem
Fuck wits....

Hur tror ni jänkarna ska invadera nåt som de redan har militär access till?

Vilket jävla skämt
Citera
2026-01-14, 21:14
  #2788
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Vad har han att fira?

Han skakade och såg livrädd ut på presskonferensen.

Nej det gjorde han inte. Fan vad ni maga-slödder ljuger. 😉
Citera
2026-01-14, 21:22
  #2789
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Trollar? Lars Lökke fistbumpade en kollega direkt efter mötet och rökte avslappnat en cigg.

Bilden när han kommer ut från mötet med en pipa i munnen är legendariskt.
Citera
2026-01-14, 21:24
  #2790
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalle632
Fuck wits....

Hur tror ni jänkarna ska invadera nåt som de redan har militär access till?

Vilket jävla skämt

Exakt. Säg det till pelle-jönsarna i woke-media.
Trump har Grönland som i en liten ask. Krävs ingen militär invasion.
Citera
2026-01-14, 21:25
  #2791
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof
Bilden när han kommer ut från mötet med en pipa i munnen är legendariskt.

Haha verkligen! Eyeliner- Vance hade förmodligen inte räknat med en chill dansk.
Citera
2026-01-14, 21:28
  #2792
Medlem
En sak är säker. Kina och Ryssland sitter och skrattar gott åt hur NATO-länderna springer runt som yra höns och pratar om kinesiska fartyg runt Grönland osv. Man kan inte bestämma sig vem som är fiende, nu skickar Tyskland tydligen trupper till Grönland. Det är alltså lättare beslut att rikta vapnen mot USA, än att hjälpa Ukraina mot Ryssen.
Citera
2026-01-14, 21:31
  #2793
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Exakt. Säg det till pelle-jönsarna i woke-media.
Trump har Grönland som i en liten ask. Krävs ingen militär invasion.

Vad behöver han göra efter det för att slippa släppa Epsteinfilerna? Blir det Kanada då eller?
Citera
2026-01-14, 21:32
  #2794
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dogmatix
En sak är säker. Kina och Ryssland sitter och skrattar gott åt hur NATO-länderna springer runt som yra höns och pratar om kinesiska fartyg runt Grönland osv. Man kan inte bestämma sig vem som är fiende, nu skickar Tyskland tydligen trupper till Grönland. Det är alltså lättare beslut att rikta vapnen mot USA, än att hjälpa Ukraina mot Ryssen.

Danmark och Tyskland har ju en försvarsallians. Det hade tyvärr inte Ukraina och Tyskland
Citera
2026-01-14, 21:34
  #2795
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErlingBrautHaaland
Skall de bygga koncentrationsläger av igloos där? Vilken fars detta är och woke media och politik spelar med. Man får ju magknip av ständiga skrattandet




Du är inte ensam – det finns andra i din situation. Här är några goda råd för människor i kris:



https://psykiatrifonden.dk/viden/temaer/tema-klar-krisen/gode-raad-om-kriser
Citera
2026-01-14, 21:34
  #2796
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dogmatix
En sak är säker. Kina och Ryssland sitter och skrattar gott åt hur NATO-länderna springer runt som yra höns och pratar om kinesiska fartyg runt Grönland osv. Man kan inte bestämma sig vem som är fiende, nu skickar Tyskland tydligen trupper till Grönland. Det är alltså lättare beslut att rikta vapnen mot USA, än att hjälpa Ukraina mot Ryssen.

Det säger väl mest om hur sinnessjuk och surrealistisk hela Grönland-situationen är till att börja med? Med Ryssland är det ju mycket klarare och tydligare då de inte är en allierad till att börja med och de redan har attackerat Ukraina. Europa och Ryssland vet ju var de har varandra så att säga. Men USA å andra sidan har varken attackerat Grönland ännu och de är menade att vara en nära allierad till oss, så ja inte konstigt att NATO-länder springer runt som yra höns. Hela situationen är diffus.
__________________
Senast redigerad av Patch1 2026-01-14 kl. 21:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in