2026-01-14, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jahre30
https://www.facebook.com/Adnan.Omar603/

Kunde man ju anna att det var en sådan! Då har kvinnan med största sannolikhet blivit utnyttjad och inte tvärtom!
Naiv korkad fet vänster kvinna förmodligen som tar vad man får för ingen annan tar i henne med tång!
Citera
2026-01-14, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalaskula544
I USA om man har sex med en minderårig så räknas det som våldtäkt, hur det är i Sverige vet jag ej.

I Sverige räcker det med att snegla på en damcykel så kan du åka dit för våldtäkt!
Citera
2026-01-14, 20:59
Medlem
Satanhelvete12345s avatar
Jag vill bara kommentera åldersskillnad är i såna kretsar missbruk inte helt ovanligt ,kan va udda par .det finns även missbrukare som är tex bög bara för påverkad av narkotika eller betalar knark med sin kropp.
Så var det för väldigt länge sen med unga människor hänger ihop med äldre langare .
Äckligt .
Citera
2026-01-14, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helahavetstormar1
Tycker det låter finskt.

Estniskt är det
Citera
2026-01-14, 21:12
Medlem
Satanhelvete12345s avatar
Hur som helst väldigt rasistiska kommentarer en ung kille 17 år blir utnyttjad sexuellt av en 44 åring langare och det är bara fel på honom för han är somalier .
Om din son är i samma situation då skulle du tycka nåt annat .
Jag skulle bli vansinnigt arg om min son var utsatt för henne.
Och ungen är väl född nu ,
Jag tror soc tagit den men vet inte jag hoppas på det Fy faan .
Senast redigerad av Satanhelvete12345 2026-01-14 kl. 21:17. Anledning: Tillägg
Citera
2026-01-14, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Satanhelvete12345
Hur som helst väldigt rasistiska kommentarer en ung kille 17 år blir utnyttjad sexuellt av en 44 åring langare och det är bara fel på honom för han är somalier .
Om din son är i samma situation då skulle du tycka nåt annat .
Jag skulle bli vansinnigt arg om min son var utsatt för henne.

Som dessutom
Är på hem av en anledning! Varför är det ingen som har koll på honom undrar man ju
Citera
2026-01-14, 21:16
Medlem
Homofilens avatar
Framkommer det i FUP varför de blev kontrollerade? Fanns det span på dem?

Edit: Hittade...

Citera
2026-01-14, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av storgalten
Nej, har läst lite, hon är nog naiv nog att tro att han är 27 år.

Detta handlar om kvinnor och deras konstiga förmåga att bli kära i svarta droghandlare. Börjar undra om kvinnor ens borde få vistas ute utan sin pappa. Vi har ju även vår egna fina Zara som är ihop med en svart droghandlare. Antar att det är standard nu.

Det bästa sättet att få slut på detta, är helt enkelt att vi drar in på alla dessa pengar som vanliga knegare skickar till dessa marodörer. Annars blir det systemhotande.

Omöjligt. De smsade ju om att han gick i skolan. Tror hon mycket väl visste hans ålder. Dessutom ser han ju ut som en snorunge.
Citera
2026-01-14, 21:25
Medlem
AlligatorMans avatar
Jag skiter blankt i om det där skåpet vill ha sex med en zoomalisk snorvalp men det är för jävligt med barnet. Får ont i magen. Born to lose.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Som dessutom
Är på hem av en anledning! Varför är det ingen som har koll på honom undrar man ju

Svenska systemet, är någon ens förvånad? Killen är satt under LVU men kan ändå åka runt i en bil full med droger.

Begär in dokumentation om den nämnde personen ifrån det sociala så får ni själva se hur mycket skit han ställt till med men som vanligt har systemet knappt gjort något för att hjälpa personen eller hindra att den utsätter andra människor för brott.

Som sagt, A har varit föremål för sociala åtgärder sedan han var 12-13 år och hans brorsa är pedofil som dömdes till 5 års fängelse för våldtäkt av en minderårig flicka. Det är vad vi får i Sverige när vi ska hjälpa alla ”utsatta”
Citera
Medlem
Socialtjänsten lär ju ha koll på henne och omhänderta barnet direkt på BB. Någon som vet om hon har Instagram eller Facebook?
Citera
2026-01-14, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helahavetstormar1
Socialtjänsten lär ju ha koll på henne och omhänderta barnet direkt på BB. Någon som vet om hon har Instagram eller Facebook?

Eller bild?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in