2026-01-14, 03:23
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RachelMaddow
Jag gillar Roger men karln har en sjuklig besatthet av sina medarbetares sexliv. Jag minns ju hur han tjatade sönder varje program för att Sara var singel och hur han skulle hitta en partner till henne. Alla måndagar brukar frågan ställas: Blev det pling i klockan i helgen? Laila blev väl lite sur för några veckor sedan där hon privat tydligen nämnt at hon skulle till gynekologen och Roger tar naturligtvis upp detta privata gynekologbesök i programmet
Snacka om sjuk i huvet. Hoppas Laila lämnade sändningen. Så fort bögar får lite utrymme saknar dom helt hämningar.
Citera
2026-01-14, 06:21
Medlem
Det är väl narcisissten Roger Nordin som ska stå i centrum hela tiden.
Verkar inte vara lika trevlig privat som han försöker framställa sig i radio.
Sen.är det väl pk-samhället som gör att han får jobba p.g.a sin läggning?
Rätta mig om jag har fel
Citera
2026-01-14, 07:38
Medlem
100% att även WT-morsan Laila med sina exstensions har varit med och mobbat.. Laila klarar inte snygga kvinnor
Citera
2026-01-14, 08:21
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Snacka om sjuk i huvet. Hoppas Laila lämnade sändningen. Så fort bögar får lite utrymme saknar dom helt hämningar.

I Expressens gransking avslöjar tidningen en bristande arbetsmiljö på ”Rix Morronzoo” och larm om maktspel och utfrysning.

Elva personer har riktat hård kritik mot Roger Nordin som är radioankare och assisterande programchef för morgonshowen på Rix FM.
Citera
2026-01-14, 11:27
Medlem
Saras kontrakt som programmledarassistent på RixMorgonZoo löpte ut. Hon tvingades inte sluta därifrån. Var får ni det ifrån? Det hon sade upp sej ifrån var sin roll som programledare på helger. Hur kan ens Roger vara inblandad i det?

Låter konstigt att hon skulle vara mobbad och utfryst av Roger och sen väljer att vara ute och löpträna med honom på sin fritid. Har hört dom nämna det ett par gånger under hösten.
Citera
2026-01-14, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morbidia
Saras kontrakt som programmledarassistent på RixMorgonZoo löpte ut. Hon tvingades inte sluta därifrån. Var får ni det ifrån? Det hon sade upp sej ifrån var sin roll som programledare på helger. Hur kan ens Roger vara inblandad i det?

Låter konstigt att hon skulle vara mobbad och utfryst av Roger och sen väljer att vara ute och löpträna med honom på sin fritid. Har hört dom nämna det ett par gånger under hösten.

Vadå har de umgåtts på fritiden?
Citera
2026-01-14, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muffinsen27
Vadå har de umgåtts på fritiden?
Hur mycket dom umgåtts vet jag inte, men sprungit i hop i alla fall.
Senast redigerad av Morbidia 2026-01-14 kl. 13:46.
Citera
2026-01-14, 17:09
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
I Expressens gransking avslöjar tidningen en bristande arbetsmiljö på ”Rix Morronzoo” och larm om maktspel och utfrysning.

Elva personer har riktat hård kritik mot Roger Nordin som är radioankare och assisterande programchef för morgonshowen på Rix FM.
Ja och man är ju helt sär om man inte fattar hur känsligt det är att gå till gynekologen, det säger hon i förtroende och att han sen tar upp det i radion är bara helt sinnes.
Citera
2026-01-14, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Ja och man är ju helt sär om man inte fattar hur känsligt det är att gå till gynekologen, det säger hon i förtroende och att han sen tar upp det i radion är bara helt sinnes.

Hur orkar hon jobba kvar med honom? Det är min stora fråga. Laila har väl pengar så hon klarar sig utan RIX?
Citera
2026-01-16, 15:37
Medlem
Alltså… rätt intressant ändå att Sarah Haddad Rix lämnar och Laila Bagge inte ens kan kommentera hennes bild på Instagram. Är detta uppbrottet på deras vänskap? 🤔
Och ja, det här känns så typiskt Laila vänder kappan efter vind så fort det börjar blåsa.

En säker källa (vän till Sarah) har berättat att hela “kuppen” mot Roger i våras var deras sätt att försöka få ut honom, för att själva kunna sitta kvar. Laila ska tydligen ha sagt till Sarah typ: Om du behöver lämna så lämnar jag också.

Men nu? Verkar inte som att hon håller det löftet direkt…

Problemet är att deras kupp inte funkade och den kunde ha stått dem riktigt dyrt. När Laila fattade att hon också riskerade att ryka fick hon panik och gjorde det enda hon kan: räddade sitt eget skinn och verkade som att hon nu kastar Sarah under bussen.

De ska dessutom i hemlighet ha pratat med journalister och tidigare anställda för att försöka få ut kärnan (ni fattar), men när Laila insåg att hon själv skulle dras med i fallet så blev det total kovändning.… hal som en ål.
Citera
2026-01-17, 17:30
Medlem
Högst märkligt att vi inte kan få reda på sanningen om det dåliga arbetsklimatet på Rix Morronzoo. Någon på som jobbar där borde skvallra här på flashback men icke sa nicke, kom igen nu Ola Lustig och berätta vad som händer.
Citera
2026-01-20, 12:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JKELS
Så då ska man inte rapportera om det eller hur tänker du? Tänker du överhuvudtaget?

Absolut ska man det, men vad ska det tillföra här på flashback? Varför blir du så upprörd över vad någon främmande människa tycker om det? Har du adhd?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in