2026-01-14, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Fast nu blev han sexbrottsling OCH rymmare istället för bara sexbrottsling

Det märks att du inte vet någonting. Han är inte sexbrottsling. Han är inte dömd. Hur kan man bli en sexbrottsling om man inte är dömd? Folk som påstår det gör sig skyldiga till förtal.

Clemenger gjorde ingenting olagligt genom att lämna landet. Det är fullt lagligt att undvika en delgivning.
Citera
2026-01-14, 13:25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmanmannen
Det märks att du inte vet någonting. Han är inte sexbrottsling. Han är inte dömd. Hur kan man bli en sexbrottsling om man inte är dömd? Folk som påstår det gör sig skyldiga till förtal.

Clemenger gjorde ingenting olagligt genom att lämna landet. Det är fullt lagligt att undvika en delgivning.

Då är inte Wilma Andersson en styckmördare då. Thaibesöken är erkända förutom ett av dem
Citera
2026-01-14, 13:37
Medlem
Citat:
Då är inte Wilma Andersson en styckmördare då. Thaibesöken är erkända förutom ett av dem

Ingen vet vad som erkändes eller inte om det inte blir rättegång. Det som sägs i ett förhör sker inte under ed. Varken du eller någon annan vet vad som sades i förhöret eller under vilka omständigheter, och ni kommer aldrig att få veta det utan en rättegång.
Citera
2026-01-14, 13:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmanmannen
Ingen vet vad som erkändes eller inte om det inte blir rättegång. Det som sägs i ett förhör sker inte under ed. Varken du eller någon annan vet vad som sades i förhöret eller under vilka omständigheter, och ni kommer aldrig att få veta det utan en rättegång.

Du får väl fråga honom när han kommer tillbaka. Han lär inte förneka något. Han kommer skryta istället
Citera
2026-01-14, 15:40
Medlem
Citat:
Eftersom han är uppenbart beroende av thaifitta så är det hög risk att han går till salongen igen när han kommit hem. Han verkar tillräckligt slut i huvudet för att göra om samma misstag

Sjukt samhälle som inte låter två vuxna människor med egen vilja knulla.
Citera
2026-01-14, 15:41
Medlem
Citat:

Thomas Quick erkände också, är han en mördare då?
Citera
2026-01-14, 15:48
Medlem
Han har ju skämt ut sig i Sverige.
Citera
2026-01-14, 16:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555

Förmodligen inte, men då är ju alternativet att Dermot är en självskadande psykopat som behöver spärras in. Det blir inte bättre om han ljugit ihop alltihop
Citera
2026-01-14, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Det vet vi ju inte, om Quick är en mördare. Han är i alla fall helt galen.
Aftonbladet 2008:
T. Quick är dömd för flera grova brott där offren överlevt och kunnat vittna.
Redan 1970 stämplades han som mycket farlig och fick diagnosen sexualsadist.
Senast redigerad av Nammnet 2026-01-14 kl. 16:44.
Citera
2026-01-14, 16:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lina2992
Oj ..ämnet diskuteras fortfarande.
Jag läste en artikel idag... Det är så pinsamt..🫣. Åklagaren säger att de använder alla lagliga verktyg för att få tag i Clemenger... Kanske nästa gång provar han förenklat delgivning, så slipper man internationellt efterlysa misstänkta för köp av olagliga avrunkningar…

Åklagaren har säkert skickat ett email eller två ja, eventuellt har han också skickat ett fax till Interpol.

Det var något särskilt i detta fall som gjorde att det inte dög med förenklad delgivning.

Expressen igår:
https://www.expressen.se/noje/nytt-sexkop-avskrivet-da-gar-clemenger-fri/

”Ingen vet vem jag är. Jag lever livet”, har Clemenger själv skrivit i en konversation på sociala medier, enligt Expressens uppgifter.

”Nu får de delge mig om de kan hitta mig. Jag kommer tillbaka när allt är preskriberat. Det är min lilla revansch mot systemet.”

11 dagar kvar till DERMOT FREEDOM 2026!!
Citera
2026-01-14, 16:26
Medlem
Citat:
Förmodligen inte, men då är ju alternativet att Dermot är en självskadande psykopat som behöver spärras in. Det blir inte bättre om han ljugit ihop alltihop

Således betyder ett erkännande absolut inget. Psykopat för att han knullat någon med samtycke?
Senast redigerad av Anonym555 2026-01-14 kl. 16:31.
Citera
2026-01-14, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Det vet vi ju inte, om Quick är en mördare. Han är i alla fall helt galen.

Således betyder ett erkännande ingenting. Att köpa sex har inget med att Quick är galen att göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in