2026-01-14, 14:24
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Darchaos
Sjukt att Linnea är den som satte dit chrippa och drog igång strålkastarljuset mot Tjackballe på allvar.

Hade hinken förstått konsekvenser had hon mått åtminstone lite dåligt över det nu.

Hoppas dock Chrippa mår lite dåligt där han sitter över valen han gjort som gör att han inte får träffa sin dotter alls. Även ifall han tidigare knappt brytt sig ändå som det verkar. Jag menar är man frist så blir man inte kriminell, än mindre med ett barn och eller familj

Linnea satte inte dit Chrippa.
Citera
2026-01-14, 14:29
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Ja för några här i tråden har omyndighetsförklarat honom vilket leder till att han tydligen inte kan ta egna beslut.

Någonstans har de ändå rätt han borde inte få ta ett enda eget beslut 😆
Citera
2026-01-14, 14:30
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DocHabilis
Så det är alltså värre att veta om att nån sysslar med grova ekobrott, än att faktiskt vara den som gör dem?
Skönt ändå att allt alltid är nån annans fel.
Narcissism kallas det.

Jaså, tycker du det.

Själv tycker jag inte att någon ska begå brott.

Tycker inte heller att man ska låtsas att man har hög moral när man är okej med ekobrott tills man en dag använder samma ekobrott för att hota och pressa någon att göra som man vill.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jaha... så OM hon skulle vara gravid eller du tolkar det som det - är det en invit för dig att attackera?
Eller vad menar du?
Vad är det du tror att gravida kvinnor vill för att de visar upp sin graviditet?

Det låter som om du har rätt sinnesjuka föreställningar kring det.

Ljugit???
Hon har inte ljugit. Hon har lagt upp en bild -- det är ni som fantiserar kring graviditet och inget hon har sagt.

Det är fotfarande ett väldigt stört beteende att lägga upp en sådan bild bara timmar efter att ens make blivit häktad.
Oavsett vad det gäller. Men just den bilden vill jag minnas att det var en sk bladder scan eller liknande.
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
Värt att orka.

Kan man lyssna som gäst? Mitt premium gick ut i början på Januari.
Citera
2026-01-14, 14:34
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Jocke såg ju dessutom till för att redovisningsekonomen Liban Ibrahim kom i kontakt med crirstopher. Liban säger i förhöret att de uppgifter han fick rörde inkomståret 2022.

(aktbilaga 99, s 945f)

Precis Jocke försökte få C att göra rätt.

Jag får inte ihop det. Man golar inte på familjen säger de men Jocke var okej med det samtidigt 😁 Alltid denna dubbelmoral och motsägelsefulla argument. De tar det som passar för situationen och deras narrativ.
Citera
2026-01-14, 14:34
Medlem
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Det här är inget offerläge, det är konsekvenser. När man bränner broar, lever över sina tillgångar och hamnar i rättsprocesser kan man inte skylla på andra för att livet kraschar. Ingen hindrar dem från att ta ett vanligt jobb, det är deras egna val som satt dem här. Eget ansvar saknas helt.

Klokaste orden idag!
Citera
2026-01-14, 14:35
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jaha... så OM hon skulle vara gravid eller du tolkar det som det - är det en invit för dig att attackera?
Eller vad menar du?
Vad är det du tror att gravida kvinnor vill för att de visar upp sin graviditet?

Det låter som om du har rätt sinnesjuka föreställningar kring det.

Ljugit???
Hon har inte ljugit. Hon har lagt upp en bild -- det är ni som fantiserar kring graviditet och inget hon har sagt.

De har sagt massa gånger att de är gravida försök inte ens.
Citera
2026-01-14, 14:36
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av AbsAbs
Linnea satte inte dit Chrippa.

Förhören januari 2024 golade hon ner Cs ekobrott rätt bra 😁
Citera
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Det är fotfarande ett väldigt stört beteende att lägga upp en sådan bild bara timmar efter att ens make blivit häktad.
Oavsett vad det gäller. Men just den bilden vill jag minnas att det var en sk bladder scan eller liknande.
Varför är det "stört" .. vad du läser in i bilen är inte hennes problem.
Citera
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK

Helt enig. Vad är syftet att först lägga upp en massa kärleksfulla bilder på henne och C samt på bara C. Och avsluta med en sådan bild? Skulle vilja höra vad krigarna tror syftet skulle vara 🤷🏻‍♀️
Citera
2026-01-14, 14:39
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
De har sagt massa gånger att de är gravida försök inte ens.
Länka till de "massa gångerna" som ens kunnat mistas för seriösa.
Han har hånat era spekulationer ett antal gånger .. eftersom ni är som getter i en sophink och tuggar i er så fort ni kan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in