2026-01-14, 14:12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Nyss var det Joakim som gav henne pengar, nu är det Kräftan. Kan du eller ni eller vad gänget nu är bestämma dig/er?

Allt Chrippa stod för var trauma och materiella skitsaker och det kan flickan klara sig utan.

Det är alltid så de på Christophers sida har inte pratat ihop sig och sprider olika lögner.
Citera
2026-01-14, 14:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Darchaos
Ännu en dag där Chrippa vaknar upp och inte bryr sig om sin dotter, men hoppas han sov gott och får en bra frukost

Dottern kommer långt bak vad han tänker på.

Ungefär så här är rankningen:

Nocco
Nässprej
Köttfärssås
Linnéa
Pappa
Dottern
Citera
2026-01-14, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
För oss som inte orkar lyssna, kan nån sammanfatta vad som framkommer...?

Värt att orka.
Citera
2026-01-14, 14:15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av CLJA
Chrippa har förberett sin dotter för livet med.

Skattefusk är bra.
Folkbokför dig fel.
Skit I att ta dina egna barn till tandläkaren.
Gap och skrik är det du skall förvänta dig som kvinna.
Åk in och ur häkte.
Försöka fly landet när polis är ute efter en

Ja du ser listan kan göras lång där också.

Han har också visat dottern att rasism, sexism och kvinnokränkning är okej.
Citera
2026-01-14, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Ja för några här i tråden har omyndighetsförklarat honom vilket leder till att han tydligen inte kan ta egna beslut.

Nu tydligen media också som svärtar ned hans rykte.
Mor och far Berg kan verkligen klappa sig själva på axeln, de har verkligen lyckats med föräldrarollen. 🫣
Citera
2026-01-14, 14:17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Kan han inte köpa nässpray och Nocco från "vagnen" som kommer en gång i veckan? Någon behöver dock skicka in lite pengar till idioten först. Eller är det så kallat häktesbidrag?

Tror inte nässprej finns och Nocco är nog skitdyrt om det finns ens.
Citera
2026-01-14, 14:19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Lägger upp en bild på magen och ultraljud timmar efter Chrippa blivit häktad.. Lämnad ifred ja

Riktigt stört beteende men hon har ju ljugit om graviteter innan.
Citera
2026-01-14, 14:20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Jag tror han offrar noccon och lägger pengar på nässpray.
Meningslöst med nocco då man inte har möjlighet till instagram. Han får väl lära sig att dricka kaffe som en normal vuxen människa istället.

Kan se hur han säger till vakterna:

Ta mitt IG konto och lägg upp dagens Nocco varje morgon. Kan du dra förbi gymmet också 😁
Citera
2026-01-14, 14:23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av nizy
Nej allt du säger nu är ju kräftans hittepå ingen har drivit dom utomlands utan dom själva och deras sätt att vara.

Jocke har inte förföljt dom är väll ändå Jocke som fått ett kontaktförbud pga deras maniska förföljelse och det är svårt att få utfärdat kommer vara om det är psykopater som förföljer en … vilket fru kräfta är

Det var Jocke och Anjos mål att driva Linnea utomlands från början när de drog igång drevet mot henne.

Läs hela den där hemliga chatten så får du själv se.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DocHabilis
Så det är alltså värre att veta om att nån sysslar med grova ekobrott, än att faktiskt vara den som gör dem?
Skönt ändå att allt alltid är nån annans fel.
Narcissism kallas det.

Jocke såg ju dessutom till för att redovisningsekonomen Liban Ibrahim kom i kontakt med crirstopher. Liban säger i förhöret att de uppgifter han fick rörde inkomståret 2022.

Citat:
Det började med att jag fick ett SMS av Jocke Lundell där han skrev att hans bror behöver
hjälp med ink1. Jag minns att jag satt i bilen när jag fick det här Sms:et, jag ringde upp direkt.
Det var Jocke som svarade och han uppgav att jag var på högtalartelefon med sig hade han
sin bror Christofer. Christofer behövde hjälp med ink1 och jag uppgav vilka underlag som jag
behövde för att hjälpa till.
[---]
En vecka efter samtalet så var jag klar med mitt uppdrag. Jag sökte då Christofer flera gånger
men lyckades inte nå honom. Till slut kontaktade jag Jocke Lundell vis sms. Jag fick då till
svar att Christofer flytt landet och att Ekobott var ute efter honom.
(aktbilaga 99, s 945f)
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Krakow20
Det är liksom ingen on/off knapp som Hinken kan styra själv när hon sitter och hetsar hela tiden. Både hon och lillponken överdriver så in i hvete!! Om hon släppte luren, gav fn i att läsa här, lät bli att fota brunögat och lägga ut och höll igen sin stora trut ett tag, så hade hon varit anställningsbar.

Folk glömmer fort är hon tyst några år kan hon nog få jobb. Men inte vart som helst så klart. Långt in på nåt lager ja. Affischnamn utåt nej.
Citera
2026-01-14, 14:24
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Lägger upp en bild på magen och ultraljud timmar efter Chrippa blivit häktad.. Lämnad ifred ja
Jaha... så OM hon skulle vara gravid eller du tolkar det som det - är det en invit för dig att attackera?
Eller vad menar du?
Vad är det du tror att gravida kvinnor vill för att de visar upp sin graviditet?

Det låter som om du har rätt sinnesjuka föreställningar kring det.

Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Riktigt stört beteende men hon har ju ljugit om graviteter innan.
Ljugit???
Hon har inte ljugit. Hon har lagt upp en bild -- det är ni som fantiserar kring graviditet och inget hon har sagt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in