Citat:
Ursprungligen postat av
imaginary689
Nyhetsmedier sprider fake news. Det vet alla som kan tänka själva.
Om nu SD är så hemska. Vilket parti ska man då rösta på om man vill ha så låg invandring som möjligt och hårdare straff för brott?
Vilket parti är mer trovärdigt än SD i dessa frågor?
Just nu är alla partier mer trovärdiga än SD skulle jag säga och tillägger att jag är förbannat glad över att de inte gav några ministerposter till detta skandal parti!
Dock gränsar väl det lite till OT gällande SD s handel och vandel.
Men du kommer också med ett fakta fel då du säger man vill ha mindre invandring ska man rösta på SD och då säger jag till dig att under den här perioden när SD och Moderaterna har haft makten så har det varit exakt lika många som har kommit in i landet så du kan försöka att köra med någon annan lögn för vi andra vanliga har redan sett igenom det.
Men du måste ju ställa dig frågan själv om en kvinna är justitieskottet blir av med körkortet två gånger!! andra gången nu i jul när hon kör rattpåverkad för det är ju faktiskt så att hon har gjort det ? Snabb testet som jag tror väldigt mycket på har ju redan visat spår av kokain.
Att nu alla andra människor sitter här och väntar på att det ska bli någon slags fällande dom när testet verkligen kommer det är ju liksom helt onödigt för i mina ögon och många andra så har ju den här kvinnan gjort bort sig någonting så fruktansvärt jämfört med den fruktansvärda järnrös skandalen.
Och jag vill minnas att det var även Åkesson som bad den här aktuella personen att kliva av sin eventuella post som blivande justitieminister.
Jag har glömt var den här personen heter men han stack väl utomlands till Ungern vill jag minnas.
Just då var Åkesson och SD ledningen jättesnabba med att fördöma innan de faktiskt hade något fakta på fötterna.
Men i det här fallet så verkar ju både SD och Åkesson helt tysta när det gäller den här Katja kvinnan. Varför kan vi bara spekulera i.