Citat:
Ursprungligen postat av
Paris24
Nej, hon blev rädd och ville åka snabbt när det kom springande beväpnade män och en framför hennes bil, och frun inte kunde komma in i bilen av okänd anledning.
Det är inte en okänd anledning. Hon centrallåser bilen så att ingen kommer in så att iceagenten inte kan öppna, då kommer hennes fru inte in heller.
Citat:
Ursprungligen postat av
Paris24
Man ser tydligt hennes rattrörelser att hon vill köra runt agenten, som inte ens ska stå framför bilen enligt reglementet.
Han ska inte befinna sig där därför att han riskerar sitt eget liv, det är dock hans jobb att stanna och arrestera henne.
Citat:
Ursprungligen postat av
Paris24
Den som likställer "psykopat" med "stressad" vet inte vad han talar om. Stressad är snarare motsatsen, en psykopat hade inte brytt sig utan suttit kvar i bilen och hånskrattat.
Jag använder ordet psykopat eftersom jag antar att hon på något plan vet att hennes galna hantering av bilen och med människor runtomkring kan orsaka allvarliga skador eller död men det skiter hon i. Hon vill vara en rebellisk, "cool" vänsteraktivist som flyr från ICE. Att hon riskerar andra människors liv skiter hon i. Därför stämplar jag henne som psykopat. För henne är det en rolig lek och flykt.