Citat:
Ursprungligen postat av
Letrangere
Varför skulle en sexarbetare vilja ha sex med en annan för att testa om det finns intresse för samarbete? Låter helt befängt.
En annan fråga, kan ni tjejer kunna tänka er att er eventuella partner säljer sex? Eller hur skulle ni ställa er till att han köper sex?
Exakt. Så det är lätt att fatta att de inte säljer sex. Att de bara vill ha gratis sex. Och förmodligen uppfylla en fetisch.
Jag har inte haft nån kk, kille, sambo eller make under tiden jag ha sålt. Varit nöjd med att vara singel. Och har inte det minsta sug eller behov av att vara i ett förhållande. Men det finns ju män som kan vara ihop med tjejer som säljer. Antingen för att de inte bryr sig om vad vi gör eller så tänder de på det.
Skulle jag kunna vara ihop med en kille som säljer? Javisst. Men jag har aldrig varit otrogen och vill inte att min kille är det heller. Så sexet får bara ske vid betalande träffar. Jag är inte intresserad av öppna förhållanden.
Men de flesta killar som säljer vänder sig till bögar och bisexuella män. Och en mindre del till kvinnor och heteropar.
Så sannolikheten för att träffa en kille som 1) säljer, 2) gillar tjejer, 3) är öppen för ett förhållande, 4) är av den trogna typen, samt 5) är intresserad av mig och jag av honom - ja, den är väldigt liten. Jag vet inte ens var jag skulle träffa en sån kille. Så den frågan är väldigt hypotetisk i mitt fall.