2026-01-13, 20:33
Avstängd
Kungenshoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZenFinancier
Nej om du anmärker på något jag skrivit får du citera det.
För du kan inte klicka på länken till ditt eget inlägg? Är du en imbecill?

Du skrev:
"Ja nödvärn är rimligt när hon kör över honom "

Ingen blev överkörd skrev jag och då började du böla som en bebis, really?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KNARKAREN85
Hur kan denna tråd fortsätta. Det var självförsvar.
Vänster slödder ljuger som vanligt.

Woke horan dog för Somaliska pirater. Tänk att dö för någon som inte ens skulle pissa på dig om du brunnit.😂

Vita woke kvinnor är fan helt sjuka i huvudet.

Med tanke på hur fanatiska en handfull i denna tråden är att lägga all skuld på ICE och att få det att låta som fascistsvinet tröck upp sin magnum upp i lesbots fitta och tömde magget utan anledning så vore det inte konstigt att tor att även dom skulle offra sig för iq 68 somalier i kista som sitter insvepta i gardiner och inte kan ett ord svenska.

Denna häxa kommer inte få många tända facklor i sitt minne om ett år kan jag lova. USA och Europa har massimporterat etniska grupper som bara endast ser om sina egna medans de korkade vita i dessa länder sitter som en krympande majoritet och fått för sig dom måste axla manteln och vara 8miljarders människor försvarare.
Citera
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gerhardt
ICE är inga poliser (cops) utan maskerade och anonyma agenter, så det inte kan vara fråga om något blåljussabotage.

Både ICE och lokala polisen kan gripa folk som stör deras insatser. Men den lokala polisen vill givetvis inte ha ordning.
Citera
Medlem
Gerhardts avatar
Citat:
Precis, har du inte kollat på några filmer?

https://youtu.be/bDda-L_ZOE8?t=386

Du måste nog förklara träffen lite tydligare du som ser den så bra.

Knät, armbågen eller var det foten?

Kom igen nu snälla du som vet.
Citera
2026-01-13, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Afro-Greger
Det viktiga momentet är innan hon lägger om ratten. Då syns det tydligt att hon gasar rakt mot honom och att däcken spinner. Om du ser på videon jag länkar så illustreras det tydligt. Det är dråpförsök 1.

Vad gör hon med ratten?
Citera
2026-01-13, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kungenshora
För du kan inte klicka på länken till ditt eget inlägg? Är du en imbecill?

Du skrev:
"Ja nödvärn är rimligt när hon kör över honom "

Ingen blev överkörd skrev jag och då började du böla som en bebis, really?

Har du inte fått ligga på länge, du verkar vara rätt gnällig.
Överkörd eller påkörd är en anal diskussion, det ger rätt till nödvärn.

Citat:
Du måste nog förklara träffen lite tydligare du som ser den så bra.

Knät, armbågen eller var det foten?

Kom igen nu snälla du som vet.

Använd dina egna ögon, eller är farfar blind?
https://youtu.be/bDda-L_ZOE8?t=460
Citera
2026-01-13, 20:38
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
ICE är inga poliser (cops) utan maskerade och anonyma agenter, så det inte kan vara fråga om något blåljussabotage.

Jo, det är på sätt och vis visst blåljussabotage eftersom de är federala agenter. Många federala agenter använder blåljus också.
Citera
2026-01-13, 20:42
Medlem
DrOutlaws avatar
Citat:
Här ser du framifrån

Och där ser man alltså långt avstånd från hans fötter till bilen, han lutar sig över motorhuven för att avrätta henne med högerhanden längst ut i hörnet på vindrutan.
Om han står kvar händer ingenting, om han tar ett steg åt höger så står han bredvid sin kollega. Det fanns noll anledning till att skjuta och det är uppenbart för alla som inte är totalt efterblivna och indoktrinerade av allting MAGA.

Citat:
Ursprungligen postat av Afro-Greger
Det viktiga momentet är innan hon lägger om ratten. Då syns det tydligt att hon gasar rakt mot honom och att däcken spinner. Om du ser på videon jag länkar så illustreras det tydligt. Det är dråpförsök 1.

Nej, ratten är aldrig vinklad framåt när hon gasar, eftersom man tydligt ser på hans video att hon lägger om ratten. Det enda ni hänvisar till är MAGA-vinkeln bakifrån och till och med den debunkar allt efterblivet ni säger, men där ser det ändå ut som att han blir träffad av sidan av bilen.
Citera
2026-01-13, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D213
Blåljussabotage gäller nog inte mot omärkta bilar utan mot, du vet, blåljusbilar.
Dom är ändå federal agenter det bör iaf vara nån form av sabotage mot statligt anställd personal. Vad är det för idioter som hjälper till att skydda kriminella flyktingar, bara för dom hatar Trump. Obama gör det, inga reaktion. Trump gör det, dom bildar terroristorganisationer för att sabotera.
Citera
2026-01-13, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrOutlaw
Och där ser man alltså långt avstånd från hans fötter till bilen, han lutar sig över motorhuven för att avrätta henne med högerhanden längst ut i hörnet på vindrutan.
Om han står kvar händer ingenting, om han tar ett steg åt höger så står han bredvid sin kollega. Det fanns noll anledning till att skjuta och det är uppenbart för alla som inte är totalt efterblivna och indoktrinerade av allting MAGA.

Jösses, "Om han står kvar händer ingenting" säger du just efter du har sett honom bli påkörd.
Citera
2026-01-13, 20:49
Medlem
Gerhardts avatar
Citat:
Använd dina egna ögon, eller är farfar blind?

Du påstår att han blev träffad, men du kan alltså inte se var, och nu vill du att jag ska se det åt dig?
Citera
2026-01-13, 20:50
Medlem
geytos avatar
Jag sa tidigt att jag trodde att Good var sabotör. Jag fick visst rätt! Trots alla som bråkade och sa att hon "bara" var en trebarnsmamma. Och fin. Nej. Hon var sabotör och nu har det visat sig. Men jag hävdar att hon fortfarande hellre skulle fått smaka fängelse än blivit dödad.

Underjordiska motståndet mot ICE i Minneapolis: ”Ett gerillakrig på gatorna”
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/oEAMJK/underjordiska-motstandet-mot-ice-i-minneapolis-gerillakrig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in