2026-01-13, 19:46
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZenFinancier
Du är lite väl tramsig nu även för att vara du.

Nej, jag tror att han är sadist och blev mentalt kåt.
Citera
2026-01-13, 19:47
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smeagolsfisk
Polisen alternativt FBI måste kliva in och arrestera alla organisatörer för att få bukt med detta problem. Man kan inte ha nätverk som springer runt och begår brott och stör polisens arbete på detta sätt. Att döda är lite väl drastiskt..

Arrestera eller hota med att alla som utsätter ICE för fara kommer bli dödade, precis som vänsterfittan Renee.
Citera
2026-01-13, 19:48
Medlem
[quote=ZenFinancier|94018198]
Jag har sagt att hon antingen hade avsikt att köra över honom eller var likgiltig för det. Inget av det motsäger att de ville därifrån.

Ok, och på det sättet kan du få det till att hon försökte fly men skjutningen var ändå korrekt. Ja ja, alltid fascinerande att få en inblick i MAGA-hjärnan.
Citera
2026-01-13, 19:49
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
Arrestera eller hota med att alla som utsätter ICE för fara kommer bli dödade, precis som vänsterfittan Renee.

Varför inte skicka alla amerikaner som inte uppför sig till koncentrationsläger?
Citera
2026-01-13, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonkebonke
Drive baby drive betyder ungefär: Kör älskling kör. Du översatte till: Kör nu snabbt utan att tänka.

En polis beordrar dig att kliva ur bilen, frun skriker drive baby drive, och din slutsats är att det är lite kärleksord.

Ja jösses, ní vänsterblivna famlar efter alla halmstrån som finns.
Citera
2026-01-13, 19:51
Avstängd
Kungenshoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afro-Greger
Du sitter ju bara och hittar på utan någon som helst insikt i fallet. Han blir utsatt för 2 dråpförsök och har 100% laglig rätt att försvara sig med skjutvapen.

Vad spelar det för roll om det är en 3-barnsmamma och en IRAK-veteran. En människa kan köras över med en 2-ton SUV.

Ska 3-barnsmammor ha rätt att köra över människor för att du känner dig blödig för just 3-barnsmammor?

Ja han var arg med rätt. Om någon försöker köra över en medans man är i tjänst har man rätt att vara förbannad. Han, precis som många andra vill inte dö på jobbet. Märkligt, eller hur?
Och du vet att Renee Good försökte köra över Jonathan Ross?
Hur vet du det?
Är du tankeläsare?

Om hon hade försökt köra över hon hade hon kört fram tidigare när han var mitt framför bilen eller svängt vänster.

Bilen svängde till höger.
Det är allt man behöver veta för att inse att hon inte försökte köra över Jonathan Ross, hon försökte köra iväg.
Citera
2026-01-13, 19:52
Medlem
Afro-Gregers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D213
Att Trump benådade dömda våldsverkare har ingenting med media att göra, han gjorde det eftersom de var Trump-fans.

Det stämmer. Jag nämde det ändå för att det relaterar till Jan 6.

Citat:
"Dråpförsök två gånger"

Vad menar du? Vilken var det första?

Punkt 3 i detta inlägg:

(FB) Kvinna ihjälskjuten av ICE-agent i Minneapolis (2026-01-07)

Citat:
"Jonathan har rätt enligt lag"

Kul att ni blivit så goda vänner att ni tilltalar varandra med förnamn.

Han känner inte mig men jag har en beundran för hans agerande allt han varit med om. Irak-veteran och har gått igenom trauma när en pedofil släpade honom med bil och skadade honom i tjänst. Han har gått igenom mycket men kämpar på ändå. Han borde få någon slags medalj för allt han varit med om.
Citera
2026-01-13, 19:52
Medlem
Citat:
Ok, och på det sättet kan du få det till att hon försökte fly men skjutningen var ändå korrekt. Ja ja, alltid fascinerande att få en inblick i MAGA-hjärnan.

Ja nödvärn är rimligt när hon kör över honom .
Citera
2026-01-13, 19:55
Medlem
Afro-Gregers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kungenshora
Och du vet att Renee Good försökte köra över Jonathan Ross?
Hur vet du det?
Är du tankeläsare?

Om hon hade försökt köra över hon hade hon kört fram tidigare när han var mitt framför bilen eller svängt vänster.

Bilen svängde till höger.
Det är allt man behöver veta för att inse att hon inte försökte köra över Jonathan Ross, hon försökte köra iväg.

Du har inte studerat fallet.

Första dråpförsöket slirar däcken mot isen. Hon gasar rakt mot honom. Vad som motiverar henne att göra detta är inte så värst relevant.

Det andra försöket är när ratten är vriden åt höger och hon får väggrepp. Hon slår i Jonathan och blir samtidigt skjuten.
Citera
2026-01-13, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Afro-Greger
Det stämmer. Jag nämde det ändå för att det relaterar till Jan 6.

Punkt 3 i detta inlägg:

(FB) Kvinna ihjälskjuten av ICE-agent i Minneapolis (2026-01-07)

Det är samma händelse, att hon kör iväg

Han känner inte mig men jag har en beundran för hans agerande allt han varit med om. Irak-veteran och har gått igenom trauma när en pedofil släpade honom med bil och skadade honom i tjänst. Han har gått igenom mycket men kämpar på ändå. Han borde få någon slags medalj för allt han varit med om.

Ok, han var med invaderade Irak? Ja, det gick lysande.
Citera
2026-01-13, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZenFinancier
Ja nödvärn är rimligt när hon kör över honom .

Varför fortsatte inte bilen rakt fram över honom efter att hon blivit skjuten?
Citera
2026-01-13, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kungenshora
Ingen blev överkörd.

Fan ta en paus och gå ut och lek i snön, din hjärna har fått punka.

Jag har sett att han träffades delvis. Att du är blind eller inte har sett filmer som visar det är inte mitt problem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in