2026-01-13, 16:53
Medlem
SloppySecondss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.Kollberg
Den som vill köra bil måste ta körkort. För att ha barn behövs inget barnkort. Alla sönderknarkade egomaner får skaffa barn och ge dem ett helvete under barndomen.
Bra tänk där, Pennywise killen tråden handlar om så gav han näring till sin problematik.
Som unkna underliv och autopsy. Han gjorde verklighet av sina tankar och idéer. Inte bra.

Man kan bara undra .. var, hur, när .. blonda pojken blir riktigt sjuk exempelvis fick näring till sina mysko idéer.

Just barn (Han var själv då det hände?)
Död (känslan han hade?)
Läran att förstå.. något idioten inte kunde gå vidare med tills kidnappningen och sedan My ?

En handtag och ett lakan på rättspsykiatrin så blir det bra antar jag. (Något han väljer själv)
Sjuklingen kan inte rehabiliteras ?
Citera
2026-01-13, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sopphjonet
Det kanske redan har diskuterats och i så fall ber jag om ursäkt, men jag undrar om han hann ladda upp angående My på Darknet innan han lyckades få sig själv gripen.
Som bekant bör man själv bidra med content på Darknet för att kunna få tillgång till de högsta hönsens premiumgrejer där.
Vete sjutton om jag tror att han skulle gräva ner kroppen så pass snart efter bortförandet, utan att dokumentera nånting "lukrativt" innan.

Tanken stör mig lite.

Det har han säkert hunnit med
Citera
2026-01-13, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NagasakiMonAmour
Södra och Norra Ängby ligger rysligt nära mammans demensboende...

Ja icke att förglömma!
Citera
2026-01-13, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fleavmoe
Åh nu hängde jag med. Det var till mig. Sorry.

Ja mamman sägs ha druckit. Men det talas om (andra) övergrepp på olika sätt i tråden. Varför skulle det inte kunna vara någon annan lika gärna? Att mamman druckit alkohol betyder inte att hon utsatt honom för exempelvis sexuella övergrepp.

Vem han lärt sig ta folk mellan benen av? Kompis? Nätet? Pappa? Släkting? Brorsan? Ingen? Självlärd?

Var finns källan till att GM skulle ha blivit utsatt för just sexuella övergrepp?
Eller är det en trådsanning?
Detta är en ständigt återkommande repris i trådarna här så fort det gäller våldsdåd.
Tror inte föräldrar lär sina barn att ta andra mellan benen. Det är nog något GM har hittat på själv. Han beter sig om en incel, vilket jag tidigare skrivit att jag misstänker han är.
Citera
2026-01-13, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omduvaemin
Vi vet ju att mamman druckit. Det står i fup, det syns. Vem mena du han skulle lärt sig att ta folk mellan bena av ?

Hur har du lyckats se att mamman druckit?
Citera
2026-01-13, 17:22
Medlem
Citat:
Det kanske redan har diskuterats och i så fall ber jag om ursäkt, men jag undrar om han hann ladda upp angående My på Darknet innan han lyckades få sig själv gripen.
Som bekant bör man själv bidra med content på Darknet för att kunna få tillgång till de högsta hönsens premiumgrejer där.
Vete sjutton om jag tror att han skulle gräva ner kroppen så pass snart efter bortförandet, utan att dokumentera nånting "lukrativt" innan.

Tanken stör mig lite.

Gjorde inte han dansken samma sak med Kim Wall? Oerhört grotesk och skrämmande.
Citera
2026-01-13, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Njae.

Det är faktiskt relativt vanligt att personal på bårhus till stor del till och med uppmuntrar närstående att klippa av lite hår från sin nära anhöriga. Eller ta ett avtryck från händer/fingrar (typ fingeravtryck).
Som en del i sorgeprocessen. Som nära anhörig får du såklart tillgång till att se kroppen på bårhuset, och du får givetvis vara ensam med kroppen ett tag om du känner för det. Ingen annan anhörig behöver godkänna något av det jag beskrivit.

Tack för input, då kanske man inte kan avfärda Skogen enbart pga det påståendet. Jag har ingen personlig erfarenhet av rutinerna på bårhus utan uttalade mig utifrån vad jag hört och läst mig till.
Citera
2026-01-13, 17:40
Medlem
Citat:

Tanken stör mig lite.

En annan fråga kopplat till detta. Hur rubricerat en sådan gärning? Faller det fortfarande under brott mot griftefriden eller blir det något annat?
Citera
2026-01-13, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Jag tror också GM agerade ensam i detta fall. Sådana här dårar brukar göra det, då det är svårt att hitta likasinnade med samma intresse för styckmord.

Just nu tror jag utredarna är öppna för allt.

Ja knappast nån som ville vara med på denna sjuka monster.

Video finns ju på överfallet. Undrar hur bra den visar förloppet.
Citera
2026-01-13, 17:47
Medlem
Turphiees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Ja knappast nån som ville vara med på denna sjuka monster.

Video finns ju på överfallet. Undrar hur bra den visar förloppet.

Ja tack, jag tar gärna en källa på nämnd video.
Citera
2026-01-13, 17:49
Medlem
Är det klarlagt att hon avled redan i rönninge
Citera
2026-01-13, 17:51
Medlem
barkeepers avatar
Verkar som om han sitter och pratar ganska mycket, och fler misstankar kan tillkomma.

Fler liv på sitt samvete?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in