2026-01-13, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinnesförvirrad
Han har så klart sagt till dom att det inte får stå där.

Förhandlingen var bara ett skådespel för att det inte skulle se för uppenbart ut att Jocke styr tingsrätten bakom kulisserna.
Citera
2026-01-13, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakow20
Hinken kommer att bli galen över att Julia får träffa honom mer än henne.😂

Frågan är ju om varken Julia eller Linnea kommer få igenom besökstillstånd eller ens telefontillstånd till honom när dom är dömda i samma mål.

Jag tror att om det godkänns så kommer samtal och besök att vara övervakade. Alltså inget rajtantajtan på ett tag framöver.
Citera
2026-01-13, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinnesförvirrad
Han har så klart sagt till dom att det inte får stå där.

Förstår tur man inte stött sig men han då skulle han kunna göra som han gjorde med dessa 2. för om jag uppfatttar alla kräftan lovers rätt så här jocke enligt dom gjort fölrjande.

* via nån kraft fått en oskyldig tjej gripa tag i kräftan
* Få dessa 2 att bråka med varandra
* Anmäla krfätan för misshandel för sen inte blivit misshandlad
* Vid förhöret om detta berätta Kräftan skattefuskar dvs begår ekobrott
* Få dessa 2 bete sig som svin och visa upp en skyldig familj
* Deras egna handlingar får andra bli upprörda och detta går ut över tjejens släkt
* Kräftan hamnar i häkte för han fortsätter begå brott som han är delgiven och dömd för

allt detta har Jocke styrt från sidan ?

Inte kul att bli utsatt för det
Citera
2026-01-13, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MittAnvendarnamn
Frågan är ju om varken Julia eller Linnea kommer få igenom besökstillstånd eller ens telefontillstånd till honom när dom är dömda i samma mål.

Jag tror att om det godkänns så kommer samtal och besök att vara övervakade. Alltså inget rajtantajtan på ett tag framöver.

Kräftan och fru kräfta är ju vana knulla inför andra så det är väll inget hinder att nån sitter och kikar på ... dock får dom inte betalt för det
Citera
2026-01-13, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ryskafanan87
Det mest komiska i detta är att L och C tycker allt är jockrbois fel. Hennes man blir häktad och hon skriker ” fuck jocke lundell”

Nja, fel och fel. Snarare upprörd över att det framkom att Jocke varit i ständig kontakt med åklagaren och matat med prints från sociala medier.

Upprörd i kombination med att Jocke nästlar sig in i allt för att han vill känna sig betydelsefull.

Han gjorde detsamma i utredningen mot Chrippa ang misshandel 23/24. Såg sig som ett vittne trots att han inte varit på plats.

Jocke har begått mened tidigare så jag hade själv inte velat ha honom med som vittne i en process där jag stod som åtalad.
Citera
2026-01-13, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Men läser du inte?
Jag vill att dom ska fortsätta vara ihop. Vill att dom ska skaffa egna barn. Inte slita och dra i ett barn som han ändå så inte vill ha eller bryr sig om. Och jag kan i korta stunder tycka synd om Chrippa så låtit sig utnyttjas av många. Bara för att han är.. dum i huvudet. Förståndshandikappad helt enkelt.
Men det jag ibland tycker .. Försvinner när jag ser hans äckliga sida som han har så det blir lite kluvet.
Så.. ja. Dom passar bra ihop. Linnea? Kaninkokerskan? Hon får väl göra vad hon vill. Hjälpa Chrippa med sina skulder kanske? Hon är ju duktig på det där med ekonomi.
Det enda den här tråden handlar om är inte huvudkaraktärerna längre utan om birollsinnehavarna jockis och anjis och denna Julia! Den här tråden borde byta namn omgående eller stängas ner helt så kan de förtappade själarna simma iväg till de andra tre trådarna! varför lägga tid på att svara en sådan här förtappad galning
Citera
2026-01-13, 15:32
Medlem
Boondocksaintss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
detta e från Hall
https://static.bonniernews.se/ba/d023f662-5eca-47bf-96d9-0af6946ef392.jpeg?crop=5568%2C3132%2Cx0%2Cy290&wid th=1400&format=pjpg&auto=avif

Har du jobbat där?
Nej dom tar inte bort det där blåa. Ja där du kanske jobba då?
Det gick inte å ta bort där ja satt å ja e ingen sängvätare

Det stämmer bra, ”plasten”, alltså galonskyddet sitter kvar. Det är mest hygieniskt med galon, eftersom det går att rengöra enkelt och är lätt att upptäcka om det är trasigt (så att man inte kan gömma saker i madrassen). Det tas inte bort. Och dessa madrasser är standard inom hela KV.

/jobbar nuvarande inom KV
Citera
2026-01-13, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nalawow
Det har hänt. Chrippa lägger ut bild & video FRÅN Skatteverket när han visar upp det. Han ringer ju också och förklarar för Skatteverket som hjälper honom att ta bort det. Är DU selektivt blind?

Är det som du beskriver det så var det inte en del i att Chrippa kom på EBM som vissa verkar vilja göra gällande.

Det går alltid att få till rättelser på uppenbara fel.
Citera
2026-01-13, 15:37
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boondocksaints
Det stämmer bra, ”plasten”, alltså galonskyddet sitter kvar. Det är mest hygieniskt med galon, eftersom det går att rengöra enkelt och är lätt att upptäcka om det är trasigt (så att man inte kan gömma saker i madrassen). Det tas inte bort. Och dessa madrasser är standard inom hela KV.

/jobbar nuvarande inom KV

Ja... ja säger ju det. Men Micron säger annat.
Det där plasten e fan hemsk att sova på men jag förstår syftet och varför och så.
Och hade det inte varit plast hade ja nog lagt mig på golvet ist. *Bacillskräck*
Citera
2026-01-13, 15:39
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbsAbs
Nja, fel och fel. Snarare upprörd över att det framkom att Jocke varit i ständig kontakt med åklagaren och matat med prints från sociala medier.

Upprörd i kombination med att Jocke nästlar sig in i allt för att han vill känna sig betydelsefull.

Han gjorde detsamma i utredningen mot Chrippa ang misshandel 23/24. Såg sig som ett vittne trots att han inte varit på plats.

Jocke har begått mened tidigare så jag hade själv inte velat ha honom med som vittne i en process där jag stod som åtalad.

Om nu Jocke försett åklagaren med prints. Tror du åklagaren är så svag och lätt att manipulera att denne inte bildar sig en egen uppfattning utan blint litar på det Jocke säger?

Sjukt såfall att du anklagar åklagaren (som gjort ett outstanding jobb) för att vara så inkompetent och lättledd.
Citera
2026-01-13, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nizy
Verkar vara missat att det är Jockes fel, varför står det inte med där

Det kommer ska du se 🫡
Citera
2026-01-13, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Om nu Jocke försett åklagaren med prints. Tror du åklagaren är så svag och lätt att manipulera att denne inte bildar sig en egen uppfattning utan blint litar på det Jocke säger?

Sjukt såfall att du anklagar åklagaren (som gjort ett outstanding jobb) för att vara så inkompetent och lättledd.

Var har jag anklagat åklagaren?

Jag skrev utifrån Linneas upprörda perspektiv. Det finns alltid flera perspektiv än det allmänna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in