2026-01-13, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyclop
Jag kan skriva en novell till dig😏, ge mig handlingen😜 fixar konto på valfri sida och lägger upp👍
Är så jäkla kul att fantisera fram erotik☺️

Tack, jag kan själv

Lär dock inte bli på sockervadd.social för där verkar äldsta kategorin vara tweens och det känns liiiitee väl.
Citera
2026-01-13, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ellen-kat
Tack, jag kan själv

Lär dock inte bli på sockervadd.social för där verkar äldsta kategorin vara tweens och det känns liiiitee väl.

Hur många snuskiga sex-noveller har du läst totalt?
Citera
2026-01-13, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sertralin89
Hur många snuskiga sex-noveller har du läst totalt?
Oändligt många.

Har skrivit typ 50 själv. Men de flesta lade jag upp på minasynder som dött. Pallar inte lägga upp på alla sidor som är så PK och avvisar. Även om jag som tjej beskriver lite hårda tag så avvisas det.
Citera
2026-01-13, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ellen-kat
Oändligt många.

Har skrivit typ 50 själv. Men de flesta lade jag upp på minasynder som dött. Pallar inte lägga upp på alla sidor som är så PK och avvisar. Även om jag som tjej beskriver lite hårda tag så avvisas det.

Vad snuskig du är 😮😮
Citera
2026-02-12, 16:20
Avstängd
På sockervadd är det fortfarande någon som kollar vilka noveller som blir uppladdat, har inte märkt något på ett tag.
Citera
2026-02-13, 16:01
Medlem
För ett par veckor sedan fick jag en novell upplagd på sockervadd.social men verkar ganska dött.
Citera
2026-04-09, 09:29
Medlem
Brokenutscuntss avatar
Nån som varit inne på ett tag? gilar sidan men verkar inte funka nu säkert nån pkfitta som anmält dom eller nått
Citera
2026-04-09, 12:25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Brokenutscunts
Nån som varit inne på ett tag? gilar sidan men verkar inte funka nu säkert nån pkfitta som anmält dom eller nått
Håller med
Citera
2026-07-08, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brokenutscunts
Jag älskar Erotopia, de tillåter ju tex incestberättelser som många tycker är eggande, saknar också mina synder den var ju fantastisk! Såg på nåt forum att det är någon ny sida på gång sockervadd social typ, ska tydligen vara helt censurfri

Noen andre tips til bra forum?
Citera
2026-08-03, 14:19
Medlem
Är det du som skrivit novellerna "Minderåriga snattartjejer" jag har läst dom förut kanske på hard.nu
Tycker dom var grymt bra. Gillar sånna fantasier....

Citat:
Ursprungligen postat av SteveML
Intressant men väldigt enkel och bara få noveller än. Provade att skicka in novell idag vi får väl se när den dyker upp.
Citera
2026-08-03, 17:31
Medlem
zebra121s avatar
Blir faktiskt härligt kåt på ett annat bättre sätt av att läsa sexnoveller. Finns många härliga att läsa och onanera till.

Underbara sexnoveller.
Citera
2026-08-04, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danne175
Är det du som skrivit novellerna "Minderåriga snattartjejer" jag har läst dom förut kanske på hard.nu
Tycker dom var grymt bra. Gillar sånna fantasier....

Ja, tack. Tycker om att läsa och skriva den sortens noveller men finns inge ställen nu för sockervadd.social verkar dött
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in