Citat:
Ursprungligen postat av
Detdundrar
Ja, tänker att om brodern är den ende kvar i GM's familj så borde polisen ha kontaktat honom i första hand när GM greps. Han måste ha blivit informerad om läget ganska snabbt och förhörd av polisen angående GM.
För mig verkar det bara ganska otroligt att han sedan skulle sjunga ut här i forumet.
Eftersom allt spårade ur här framförallt runt 1/1 med en hel drös rykten mot hela familjen, påhopp osv, så är det inte alls omöjligt att han kände att behövde skapa ett till konto och försvara sin familj och sig själv.
2/1 skapades kontot.
Går du in och läser alla inlägg från 1/1 och 2/1 så ser du att det eskalerade ganska rejält med rykten, påhopp osv, även väldigt mycket som gällde just brodern vilket kanske faktiskt talar för att han faktiskt är den riktiga personen.
Finns inga garantier såklart, men jag förstår absolut varför han isåfall startade kontot just det datumet och det känns inte riktigt som slumpen för att det är troll.
Jag gissar på att det var ev. A som skrev från ett annat konto tidigare också i tråden, som faktiskt styrker det han skrivit nu också som Skogen.
Sen får alla såklart tro på vad ni vill, men ville bara dela med mig. Jag kan ha superfel, igen såklart :-)
Nu kommer jag inte fortsätte skriva mer om familjen av respekt heller.