2026-01-12, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Tänkte exakt samma sak men hon har ljugit så otroligt många gånger om graviditet så man tror henne aldrig.

Troligtvis så har hon påstått sig vara gravid varje gång Chrippa velat lämna henne, och han fattar inte bättre än att gå på världens äldsta mansfälla.

Ja vem vet ens vid detta laget. Hon är inte gravid nu iallafall
Citera
2026-01-12, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nalawow
Vilken fantastisk dag hörni

Sen gällande bilden på Linnea där de verkar som hon gör ett ultraljud är det en gammal bild från typ oktober. Christofer har bekräftat själv att de under 2025 gjort 2 aborter i ett kommentarsfält. Sen varför hon la ut det nu är väl för att skapa spekulationer.

Edit: gissar att det var därför bröstoperationen inte blev av.

Det visar verkligen hur sjuk hon är. Vem i hennes situation skulle låtsas vara gravid för uppmärksamhet? DIREKT efter att Chrippa häktats också. Hur mycket uppmärksamhet kan en människa vilja ha? Vidrig är hon!
Citera
2026-01-12, 23:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan

Finns ingen anledning stark nog att häkta honom, vi får se vem som har rätt.

Inte du iaf.
Citera
2026-01-12, 23:56
Medlem
Chipsochcolas avatar
Citat:
Hoppas detsamma, jag tror också att Chrippa gjort ett helt galet val när det kommer till sin toxiska "fru".
Han var en helt annan person innan han lockades in i honungsfällan.

Har också tänkt på det här, Chrippa var en annan person innan Linnea kom in i bilden.

Jag följde honom förr, innan Linnea och allt det här.
Då verkade han på något sätt vettig, jag menar att han var en närvarande pappa, såg till så hon fick träffa sina kusiner, de gjorde resor tillsammans, de umgicks som vanligt, han la upp vanliga vloggar på sin yt etc.

Nu är han en person som gör allt tvärtemot det som jag precis skrev om.
Det är sedan Linnea kom in i bilden som han har förändrats.
Citera
2026-01-12, 23:58
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av lebronx
Inte du iaf.
Precis som vanligt. Inget nytt under solen.
Citera
2026-01-13, 00:05
Medlem
micke_mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av backshot
Det har hänt galet mycket bakom kulisserna som tidsnog kommer att få se dagens ljus. Finns en orsak till att sekten varit relativt passiva mer än att besvara dokumentären. Familjen Berg och Lundström har startat något som de sent kommer att få glömma, skammen dom kommer få dras med är sinnessjuk och Snean kommer nog hellre vilja sitta inne själv.
Du bara spekulerar,Du vet väll inte mer än någon annan här inne
Citera
2026-01-13, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SLUTSPEL1
Jocke golade och hon har inte deklarerat åt honom. Vart fanns den deklarationen i ekoutredningen?

Linnea deklarerade åt Christofer när hon tog hans mobil under 2023/2024 när hon satte honom i häktet. Även då i förhör påtalar hon att chrippisen begår ekobrott.
Citera
2026-01-13, 00:12
Medlem
Citat:
Jag är genuint besviken på att Chrippa häktades, för jag älskar kaxiga människor som går emot systemet.
Självklart är det enligt lagen rätt att han sitter där han sitter men han är bra mycket mer underhållande utanför gallret än innanför. Och när det gäller Chrippa så är det underhållningen jag är ute efter, inte någon som hjälper mina barn med nästkommande högskoleprov.

Håller med.. Om den killen bara hade tagit rätt hjälp. Så hade han fortfarande varit ute och tjänat pengar.
Personer tyckte han var väldigt underhållande.. Hade goa slots stream osv. om han bara hade fortsatt på korrekt sätt så hade det varit annat.

Men man skall komma ihåg.. Det som STARTADE Allt detta var Faktiskt LINNEA själv.
Citera
2026-01-13, 00:16
Medlem
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coffeez
Stämmer inte, familjemedlem gjorde i V6, och såg hjärtslag!
Du är ju efterbliven. Vi diskuterar vaginalt ultraljud vs abdominalt ultraljud!!
Ultraljud på magen kan man göra tidigast från v.8 innan v.8 är det vaginalt ultraljud som gäller och bilden på Linnea är med ultraljud på magen.
Jag gjorde oxå ultraljud i v.6 och såg hjärtslag men då hade jag en ultraljuds stav i mig, man kan inte se genom magen i den veckan.
Citera
2026-01-13, 00:20
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chipsochcola
Har också tänkt på det här, Chrippa var en annan person innan Linnea kom in i bilden.

Jag följde honom förr, innan Linnea och allt det här.
Då verkade han på något sätt vettig, jag menar att han var en närvarande pappa, såg till så hon fick träffa sina kusiner, de gjorde resor tillsammans, de umgicks som vanligt, han la upp vanliga vloggar på sin yt etc.

Nu är han en person som gör allt tvärtemot det som jag precis skrev om.
Det är sedan Linnea kom in i bilden som han har förändrats.
Ja det var han verkligen, då var han en olycklig, trött, utnyttjad människa . som tur är träffade han Linnea och dumpade Julia .. det gav honom kärlek och livsglädje tillbaka.
Troligen var det en av de delar som inte Jocke tålde, att Chrippa blev fri, kär och slogs sig loss.

Nåja, karma lär väl hinna i fatt både Julia och Jocke ..
Citera
2026-01-13, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lemonade.347
Det är ju ingen nyhet att han verkar älska Linnea mer än hans dotter. Helt sjukt men det verkar ju vara så
Det är mamman som sysslat med umgängessabotage.
Citera
2026-01-13, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Att de inte bara lägger ner nu. Tyst från Anjo o dom men ändå ska Linnea ut och hugga på allt, och när de får mothugg så är det så synd om dom o buhu.
Linnea skriver om sitt liv på sin Instagram. Har Anjo med deras liv att göra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in