Citat:
Ursprungligen postat av
Galejan
En avkriminalisering kommer med tiden. Boomergenerationen och deras barn i Gen X måste tyvärr ner i graven först eftersom den skadliga hjärntvätt som den svenska narkotikapolitikens fader Nils Bejerot skapade har satt outplånliga spår i de här generationerna. De förstår inte att det finns skillnader mellan cannabis och heroin samtidigt som de själva vräker i sig sprit och öl som de hycklare de är. Det blir när nästa generation får makt som frågan om viss avkriminalisering kommer att lyftas.
Nu går vi ju dessutom mot en period där vi låter de rädda och de hatiska bestämma marschtakten så det är nog ett par årtionden bort.
Ja, det tror jag med! Den yngre generation tycker ju att droger inte är farligt utan tvärtom ganska trevligt att använda, samt alla blir glada av det och det vill vi ju att alla ska vara glada jämnt!
Så ge det några år till, så kommer vi ha busschaufförer odyl, som är helt bombade och ingen ser något som helst problem med det.
Systembolaget kommer i framtiden istället för att sälja brännvin odyl. som den yngre generationen ratar för den är farlig, sälja droger.
Själv tillhör jag självklart boomergeneration och kan ärligt talat inte bry mig mindre vad den yngre kommer att göra, det kommer att gå åt skogen ändå, lycka till liksom!