Citat:
Danmark har redan svarat att de kommer att skjuta direkt.
Vilket jag kanske inte riktigt tror de vågar när det verkligen gäller.
Men tydligen så är det just nu rekordmånga som söker sig till hemvärnet i Danmark.
Det verkar som att försvars viljan är ganska hög i vårt grannland.
Trump är ibland en jäkla dåre men här tycker jag nog han är ganska rolig som sätter sådan skräck i danskjäveln.
Sverige får kanske skicka dit lite soldater som tröst eller hjälp
Och den allra största humorn i det här är att Danmark och Sverige har lämnat över nycklarna till de militära basarna i våra länder och alla trodde att USA skulle vara räddaren
Fan va skönt den där Trump ändå är.
Ryssarna skrattar högt och gått åt det här i kvällens olika RT program
Men tydligen så är det just nu rekordmånga som söker sig till hemvärnet i Danmark.
Det verkar som att försvars viljan är ganska hög i vårt grannland.
Trump är ibland en jäkla dåre men här tycker jag nog han är ganska rolig som sätter sådan skräck i danskjäveln.
Sverige får kanske skicka dit lite soldater som tröst eller hjälp

Och den allra största humorn i det här är att Danmark och Sverige har lämnat över nycklarna till de militära basarna i våra länder och alla trodde att USA skulle vara räddaren

Fan va skönt den där Trump ändå är.
Ryssarna skrattar högt och gått åt det här i kvällens olika RT program

Citat:
Danmark har redan svarat att de kommer att skjuta direkt.
Varför skulle de inte våga? Ordern ligger ute bland soldaterna. Det är ingen order du ändrar på i första hand med att nä nu blev det läskigt eller vi ändra oss.
Frågan är väll om USAs styrkor kommer våga något. De räknar med att 1/3 av NATOs styrkor i USA kommer desertera och gå med i NATO. Då pratar vi om styrkor som är i landet. Vi är alltså på randen till ett inbördeskrig i USA.
Ända sättet att rädda det här som många gånger förut är väl att starta krig emot Iran och skicka hela armen dit.
[/b]