2026-01-12, 18:27
Medlem
I en video så hånskrattade han åt en invandrare som sade att han var svensk. Han skrek "Nej, det är du inte!". Kanske inte så lyckat så här i efterhand.

Texten, i det viktiga meddelandet, lät inte särskilt seriöst.
Senast redigerad av Newton555 2026-01-12 kl. 18:36.
Citera
2026-01-12, 18:27
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micke_man
Chrippa säger att media har svärtat ned hans rykte,Menar han då Bo göran bodin ?

Skyller bort sig återigen.

Chrippa har ju varit friskotig med intervjuer så återigen är det han själv, han själv som är sin största fiende.
Citera
2026-01-12, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aurun
Movida Gruppens hemsida? Var hittar du den?
noXcuses.se Ceo Linus Svennig
Haha allt på hemsidan är slutsålt, undra om den alltid sett ut så eller det hände i dagarna?!
Senast redigerad av Jackdaniels77 2026-01-12 kl. 18:33.
Citera
2026-01-12, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micke_man
Har du någon koll på hur mycket pengar dom har dragit in på Linneas analhål
Blir svårt att få koll på det när det inte finns bokföring
Citera
2026-01-12, 18:32
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Hahahaha företaget som han satt i rätten idag och sa att han hade en vattentät anställning hos? Kepsarna va bara början på samarbetet det skulle komma mer. Det enda företaget som var villiga att anställa honom och hjälpa honom komma in i samhället igen?
Nä ingen vet. Enligt Chrippa var det en följare. Förmodligen visste inte Christoffer själv fram till i förmiddags då han slängde ihop ett panikartat försvar som advokaten antagligen inte iheller hade kännedom om. "Men han gjorde sitt bästa för att hålla sig inom ramarna för näringsförbudet" Vad ska den stackars advokaten säga, bättre han avböjt att kommentera, blir så jävla pinsamt

"Gjorde sitt bästa".

Det är ju ett erkännande från advokaten att ha de faktum brutit mot näringsförbudet.
Citera
2026-01-12, 18:33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det vill jag också se.
Vill du däremot se när Julia piskar på ett drev .. då finns det ju en hel del att se.

Exakt och varit med och matat drevet med "information" som tex det samtalet till Anjo om sekten.
Citera
2026-01-12, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DocHabilis
Ja det är fascinerande att tänka hur allt skulle kunnat sett ut för dem idag, om hon inte smsat sin kompis om misshandel den där kvällen i december - 23... Inte i affekt spelat in en video där hon berättar "allt".
Och han likaså. (Och innan nån bölar om att det var Anjos video, nej, det var Chrippa som ville "pumpa ut videos" i sin kanal, via Anjos studio).

Filmen Sliding doors, nån som sett? ;-)
Glöm även inte vem som golade ner han i ett polisförhör
Citera
2026-01-12, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
"Gjorde sitt bästa".

Det är ju ett erkännande från advokaten att ha de faktum brutit mot näringsförbudet.
Ja precis vad det är! Han skulle bara avstått att kommentera. Nu blev det svårt och han behövde förnedra Christoffer istället som låg begåvad. "Gjorde sitt bästa" den lilla pojken kunde inte bättre.
Citera
2026-01-12, 18:41
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RavyBaby
Glöm även inte vem som golade ner han i ett polisförhör

Ja, fru statsvetaren själv, givetvis inte medvetet. Men glöm inte, hon är extremt politiskt insatt och ville läsa statsvetenskap
Citera
2026-01-12, 18:42
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbsAbs
Exakt och varit med och matat drevet med "information" som tex det samtalet till Anjo om sekten.

Var inte det två år sedan nu? Det bör spela lika lite roll som parets slagsmål och att Kräftan lev satt i häkte av sin fru?
Citera
2026-01-12, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av devaleva
Det enda som kan rädda Chrippa nu, är typ Bibeln ...

Bibeln?
Citera
2026-01-12, 18:43
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag har förstått att du och din kompis här avskyr Julia så djupt och nu ska hon krossas på alla sätt det går. Du och din vän här försöker skapa drev mot henne.
Jag tror att det är ert gemensamma hat mot Jocke som är problemet.
Visst, är det ett brott som begås när Jocke hjälper henne så får vi se vad anmälan till soc leder till.

Men ni vill verkligen krossa henne. Krossa Jocke. Flickan ska omhändertas skrev någon av er innan i dag.

Julia har gjort fel. Tyst tagit sitt straff.

Chrippa och Linnéa verkar trott att det är en lekstuga.
Jag undrar vilka det är som inte klarat av att få de att sluta med att leka med rättsväsendet. För de har ju blivit så försvarade hela tiden av ett fåtal personer. Sedan ett gäng barn som inte begriper bättre. Kliande och klappande på ryggen är lätt när man själv inte är den som får ta konsekvenserna.
Nu sitter han där. Linnéa och Thomas väntar på dom. Grattis till er som hjälpte honom att inte förstå.

Jag kan bara hoppas på att han tar denna tid till att utveckla sig till den bästa versionen av sig själv. Lära sig att klara sig utan andra.

Var har jag försvarat Chrippa?
Länka.

Att ogilla det personer gör ska inte förväxlas med hat mot person.

Jag anser att Julia inte är en lämplig förälder men det vet de i hennes närhet bättre hoppas jag.

Tycker du att hon ska skonas om hon begår brott?
Borde hon inte ha slutat med det om hon nu har förändrats?

Att ogilla det hon gör innebär inte att ta Chrippa i försvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in