Citat:
Ursprungligen postat av
Prax^
Nu går det knappt att läsa artikeln. Men det har ju skett en krock med djur som.kan vara skadat
Det är ju egentligen orelevant vem som krockar i vem tänker jag angående de om det ska rapporteras eller ej. Ett ev skadat djur är ju lika skadat oavsett.
Helt enig. Behöver inte vara en trafikolycka, kan vara ett djur som man ser som skadat sig i ett stängsel eller liknande.