Citat:
Ursprungligen postat av
Traslappen
Jag kommer inte sakna annat än Nyhetsmorgon.
Jag sätter rutinmässigt på den när jag kliver upp.
Bänkar mig inte i soffan men den får vara på medans jag stökar igång mig för dagen.
Tips: Har du gratisversionen av appen, kan du titta på Nyhetsmorgon. Dock inte på "kanalsidan", utan på Nyhetsmorgons egen sida.
Citat:
Ursprungligen postat av
NewYear
Enligt TV4 berörs endast fyra procent av tittarna.
Enligt Mediemyndigheten, som hänvisar till en kartläggning
av SVT och Teracom från 2023, bor en av tio svenskar i
hushåll som enbart har tillgång till tv via marknätet.
Spännande tid framöver, allt försvinner från marknätet utom SVT som kämpar på.
Citat:
Ursprungligen postat av
BlackQuartz
Undertecknad är en av "fyra procent" men jag tycker det är märkligt att vi inte är fler. Svenskarna måste älska sina dyra och värdelösa TV-abonnemang med tillhörande crapware.
Jag tror det är mer än 4% som bara tittar live-TV på marknätet. Däremot kan det nog stämma att det bara är 4% som
inte kan titta på nätet ens om de skulle vilja. T.ex. för att de bor i ett område där det inte finns fiber, och 4G inte är snabbt nog för att streama. Eller som skulle kunna köpa ett kanalpaket, men har tyckt att det är för dyrt att dra fram fiber för att det enda de gör på internet är betala räkningar och läsa sina förhållandevis få mail. Och till det använder de mobilen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ulf-Knulldell
De flesta av dom har säkert räknat ut att det bara är att dra ner tv4play och kollar på programmen därigenom, vid det här laget..
Så har jag gjort, så jag kan streama det mesta om jag nöjer mig med reklam. Dock kan jag inte se så mycket mer än olika sorters nyhetsprogram live