2026-01-12, 17:00
Medlem
CoachFattys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuiLui
Hahahaa! Han som ser livet så positivt snyftade ”jag klarar inte att sitta häktad, jag orkar inte”…., fast han kan ju ”simma som en kräfta”, han simmar säkert bort från hela eländet…

Så roligt så man får skrattkramp! Vilka jävla riksfjantar!!!

Ja han är ju en människa med orubligt psyke! Baa gymma lejte dricka nocco så är man en king vettu!
Citera
2026-01-12, 17:02
Medlem
Enligt Chrippa själv i rätten idag, fick dom avbryta den långt planerade dyra resan till Sälen i helgen. Enligt Linnea fick dom underbara sista dagar ihop i Sälen. Hur ska dom ha det?
Citera
2026-01-12, 17:04
Medlem
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoachFatty
Ja han är ju en människa med orubligt psyke! Baa gymma lejte dricka nocco så är man en king vettu!

Aa! King över…, över…nothinghill.
Citera
2026-01-12, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morrtroll13
Nej..sjukpenning!

Nej soc. hon har aldrig jobbat, hon har ingen sgi ens
Citera
2026-01-12, 17:11
Medlem
Lemonade.347s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snigelslum
https://www.expressen.se/noje/joakim-lundells-reaktion-efter-chrippas-haktning-jaaaaaaaa/
Men snälla lilla

Hon måste växa upp. Mina syskonbarn är nog mer mogna än henne och dom är båda under 10
Citera
2026-01-12, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Newton555
Kommer hans ständiga pladder att uppskattas, eller får han lära sig att hålla tyst?
Han kommer få lära sig hålla tyst! Han kommer bli nedtryckt och skrattad åt! Speciellt om han kör snacket "en mille är en mille" och crypton kungen osv kommer inte uppskattas om han absolut inte kan backa upp det! Kör han miljonär snacket riskeras dessutom då hans anhöriga blir utpressade på pengar på utsidan av gängkriminella! Det gäller att vara man för sina ord!
Citera
2026-01-12, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrgauten
Nej soc. hon har aldrig jobbat, hon har ingen sgi ens
Nu ljuger du !!
Citera
2026-01-12, 17:15
Medlem
Lemonade.347s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Han kommer få lära sig hålla tyst! Han kommer bli nedtryckt och skrattad åt! Speciellt om han kör snacket "en mille är en mille" och crypton kungen osv kommer inte uppskattas om han absolut inte kan backa upp det! Kör han miljonär snacket riskeras dessutom då hans anhöriga blir utpressade på pengar på utsidan av gängkriminella! Det gäller att vara man för sina ord!
"Men ni måste fatta, jag har investerat i grejer utomlands, egentligen är jag miljardär"

Eller hur brukar det låta?
Citera
2026-01-12, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Men Chrippa, du skulle ju åka slalom runt oss som vill att rättvisa ska skipas. Hur ska du göra det från häktet?

Förresten måste jag gratulera till den otroliga succén med kepsarna! Hela 46 kepsar har du sålt. Snart dags för TED talk, antar jag? Sveriges främsta entreprenör genom tiderna osv. Men det får väl bli efter du släppts ut från finkan då.
Snacka om att vara förlorad och körd på alla fronter om man måste ta en följare till hjälp för att försörja sig! Sinnessjukt pinsamt
Citera
2026-01-12, 17:16
Medlem
NirvanAs avatar
Blev han häktad med eller utan restriktioner?
Citera
2026-01-12, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lemonade.347
"Men ni måste fatta, jag har investerat i grejer utomlands, egentligen är jag miljardär"

Eller hur brukar det låta?
Men nu går det inte att bara låta på insidan det kommer han snabbt bli varse om
Citera
2026-01-12, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CoachFatty
Hahahaha allt är Jockes fel!
Undra om han kommer bli kallad Joakim Lundells bror bland grabbarna? Jag undrar även om han kommer nå upp till luckan i cellen? Kommer håret äntligen trilla av helt nu? Och kommer han bli mobbad i duschen för hans blygsamma utseende? Kommer cell grannarna att ha bilder på väggen av Linneas rövhål att festa till? Finns så mycket frågor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in