Citat:
Ursprungligen postat av
Paris24
Spännande, mitt värsta möte är en P-bot. Du ska nog vara glad att du inte drog iväg igenom polisgänget. Men det är iofs lite annorlunda om det varit din hemmagata, som för Good. Kanske är det en viktig detalj i hur hon kände och mådde. Hon såg alldeles för relaxad ut för att vara omringad av beväpnad polis. Men det var hennes hemmagata.
Det blir man, många har lekt med polisen, hemma har man ingen större respekt, det samma såg man på Renee hon var inte heller rädd. Som yngre körde man mc, inte stanna man för polisen, man visste dom inte hade en chans o få fast en på mc, men med bil vet man att det blir svårare, visst även där vet man när man kan smita, mötte dom 2014 med obesiktad bil, såg i spegel hur dom bromsa hårt, jag gav järnet, han hem, tog 30 sec så knacka polis på dörren, jag öppna inte, man är helt lugn, vet dom kan inget göra, dom drog iväg med en rivstart från gården.
Men står en polis framför bilen förstår alla att man inte kör, kör jag kan det handla om hårda straff, det samma borde Renee veta, men hon valde o köra, man kan inte utesluta att hon avsiktligt försökte köra över tjänstemannen, för bägge visste om vart han var, en uppmana tillomed att hon skulle köra, även hon visste exakt vart tjänstemannen stod.