Citat:
Det är många som tror sig vara bättre än poliser. Jag tror mig vara bättre än Sveriges regering. Och FN, snacka om att jag är bäst lämpad att sköta FN.
När man är långt borta från FN, regeringen eller polisen verkar det supersimpelt. ”Vad håller de på med?”
Svaret börjar alltid med ”Det är bara att…”.
Det är bara okunniga och naiva som tänker så där.
Det är rent av en förolämpning (fast sossar tycker sånt är okej, dvs en dumskalle kan komma med hur dumma frågor som helst men ändå behövas tillmätas respekt när man borde skicka honom till saltgruvorna där han hör hemma).
Om du tror dig vara bättre polis än dagens poliser som ska hatera:
- snattares jidder
- fulla bodybuildare som bråkar
- knarkare med potentiell kniv
- blattar med deras egon
- psykiskt sjuka med eller utan vapen
- gamla Rut som inte minns var hon är och bor
- medelsvensson som vägrar blåsa för ”borde du inte ta mördare istället för fulla medelsvenssons?”
Poliser är hjältar. Punkt.
De har orimliga krav på sig.
När man är långt borta från FN, regeringen eller polisen verkar det supersimpelt. ”Vad håller de på med?”
Svaret börjar alltid med ”Det är bara att…”.
Det är bara okunniga och naiva som tänker så där.
Det är rent av en förolämpning (fast sossar tycker sånt är okej, dvs en dumskalle kan komma med hur dumma frågor som helst men ändå behövas tillmätas respekt när man borde skicka honom till saltgruvorna där han hör hemma).
Om du tror dig vara bättre polis än dagens poliser som ska hatera:
- snattares jidder
- fulla bodybuildare som bråkar
- knarkare med potentiell kniv
- blattar med deras egon
- psykiskt sjuka med eller utan vapen
- gamla Rut som inte minns var hon är och bor
- medelsvensson som vägrar blåsa för ”borde du inte ta mördare istället för fulla medelsvenssons?”
Poliser är hjältar. Punkt.
De har orimliga krav på sig.
De har orimliga krav på sig?
Du snackar ju så jävla mycket skit att jag tror inte ens att du är sann. Polisen ska vara ännu mer lagliga än vad vanliga människor är för att föregå med gott exempel enligt dig verkar det vara helt okej att köra runt påverkad av narkotika och dessutom har så pass mycket narkotika på sig??
Jag har mitt yrke träffat på många poliser som har varit riktigt bra personer men de sista 10 åren så undrar jag vad som har gått åt helvete med poliskåren.
När det här med denna Katja nu kom fram så börjar jag förstå att mina iakttagelser inte varit helt fel.
Sedan får jag väl lägga till då att jag jobbade som ordningsvakt och hundförare under tiden jag pluggade på universitetet.
Jag träffade också på en hel del ganska jobbiga personer under tjänsten men det betyder inte att jag behövde använda narkotika för det!!
Därför är jag helt övertygad om att jag hade varit bättre polis än den här kvinnan.