2026-01-12, 12:32
Medlem
ardagulers avatar
Hur tunga värvningar är Stefanelli, Oliver Berg och Simon Strand 2026? 2022 var några år sedan.
Citera
2026-01-12, 12:36
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ardaguler
Hur tunga värvningar är Stefanelli, Oliver Berg och Simon Strand 2026? 2022 var några år sedan.

Om jag ska använda UFC termer så tycker jag det är super heavyweight på dom värvningarna. Medan ni fattighjon måste förädla spelare och skippa det sportsliga ett par år så rustar BP för toppstrid.
Citera
2026-01-12, 12:40
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zorrkan
”En spelare som var bra när han var här sist och tog oss till gruppspel i Europa och som sen såldes till Lech Poznan”.

Dröm om vi bränner cupen och har en fyrbackslinje med bara 30+are.
Ni kommer bränna guldet genom att ta cupen!
Citera
2026-01-12, 12:43
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ardaguler
De förstärker sportsligt med spelare utan ekonomisk uppsida. Det är det mest intressanta enligt mig. BP är ju annars mest förknippat med talangutveckling.

Det blir lite spegelvänt när publiklaget Solna värvar bosman från S1:an och troligen kommer prioritera speltid för (och kanske kaptensbindel?) för Filling utifrån ekonomiska motiv.
Senast redigerad av cokehyena 2026-01-12 kl. 12:47.
Citera
2026-01-12, 12:45
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
De förstärker sportsligt med spelare utan ekonomisk uppsida. Det är det mest intressanta enligt mig. BP är ju annars mest förknippat med talangutveckling.

Det blir lite spegelvänt när publiklaget Sona värvar bosman från S1:an och troligen kommer prioritera speltid för (och kanske kaptensbindel?) för Filling utifrån ekonomiska motid.

Har ni gjort tyngre värvningar än BP menar du?
Citera
2026-01-12, 13:07
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zorrkan
https://www.fotbollskanalen.se/artiklar/allsvenskan/leach-holm-vill-at-en-storre-roll-an-i-hacken

Bland de sjukare självbilder man skådat.

Inte förvånande med andra exiten från ett allsvenskt lag på 18 månader.
Ja, haha. Bara att gratulera Häcken. En spelare som var betecknande för vekheten som genomsyrat Häcken senaste säsongerna.
Citera
2026-01-12, 13:22
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Enda negativa är att hans storebror Emanuel måste ingå i dealen. Men gått hyfsat för Theo Bergvall som också var bihang.
Då är det bara värva Emanuel också, om Theo Bergvall är ett bevis på att det kan gå bra menar jag...
Citera
2026-01-12, 13:23
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Då är det bara värva Emanuel också, om Theo Bergvall är ett bevis på att det kan gå bra menar jag...

Bara för att man kan leka med elden så ska man inte göra det. Mvh Falangen
Citera
2026-01-12, 13:26
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Bara för att man kan leka med elden så ska man inte göra det. Mvh Falangen
Det är klart man skall vara försiktig med elden. Men lycka till med Emanuel, men det gick ju bra med Theo så det behövs nog inte lyckönskningar
Citera
2026-01-12, 13:31
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Det är klart man skall vara försiktig med elden. Men lycka till med Emanuel, men det gick ju bra med Theo så det behövs nog inte lyckönskningar

Nu förstår jag vad Teu tjatat om. Du är helt tappad. Det var alltså en pik mot Theo att han bara ingick , men såklart förstod alla de förutom Bajens svar på hyenan.

Du är fan mer betydelselös än Digão, på tal om bröder som ingick.
Citera
2026-01-12, 13:33
Medlem
baggebo1s avatar
Det står mellan tre tränare berättade AIK:s VD i fotbollsmorgon idag. Vilka tre tror ni de skramlat fram? Sla bli intressant att se hur mycket sämre än MT den nye tränaren blir.
Citera
2026-01-12, 13:35
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Det står mellan tre tränare berättade AIK:s VD i fotbollsmorgon idag. Vilka tre tror ni de skramlat fram? Sla bli intressant att se hur mycket sämre än MT den nye tränaren blir.

Mellberg Thelin och José Riveiro. Försäsongen har dragit igång borde plocka in en snarast kan man tycka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in