2026-01-11, 17:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AbsAbs
Den här var det va?

https://youtu.be/kV-WzwiNxoM?si=KpZr-Ta6a3oZI1_x

Stämmer. Jag tänker att det borde finnas fler från den tiden
Citera
2026-01-11, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentieisback
Stämmer. Jag tänker att det borde finnas fler från den tiden

Hoppas att det kryper fram fler gamla videor. Riktigt underhållande.
Citera
2026-01-11, 18:45
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbsAbs
Hoppas att det kryper fram fler gamla videor. Riktigt underhållande.
Det verkar finnas en del från tiden innan han gick UPP i biggest loser alltså? Det finns väl ingen annan som gått UPP när de har varit med i biggest loser?
Citera
2026-01-11, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Det verkar finnas en del från tiden innan han gick UPP i biggest loser alltså? Det finns väl ingen annan som gått UPP när de har varit med i biggest loser?

Nej det är väl strax efter att Anjo gick UPP i biggest loser han började sin mobbarkarriär.
Citera
2026-01-11, 19:30
Avslutad
Det där med Ozempic är sjukt.
Lisen och Anjo är alltså på en Camp för överviktiga för att lära sig hälsosamt liv och samtidigt gå ner och hålla vikten, så går tjockisen UPP i vikt. Hur fan lyckades han? Sen berättar han öppet att dom gjort fettmaoperationer och har något jävla intyg att visa upp på restauranger för att få anpassad mat eller portioner, minns inte vad. Nu Ozempic? Fattar dom inte att dom skall äta som flugor och skita som elefanter, sen att gå någon timmer varje dag är inte fel. Då menar jag inte mellan "kontoret" och Donken. Man blir inte permanent smal av fettmaoperationer eller Ozempic, det är ju bara en förfest typ- Man rasar fort på kort tid men måste fortfarande lägga om hela sin livsstil, eftersom det är den det är fel på

Kommer ihåg förresten att Anjo ville vara med i Lyxfällan för att bli känd i TV, vilken pajas, då väljer man väl ett annat program
Citera
2026-01-11, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentieisback
Det där med Ozempic är sjukt.
Lisen och Anjo är alltså på en Camp för överviktiga för att lära sig hälsosamt liv och samtidigt gå ner och hålla vikten, så går tjockisen UPP i vikt. Hur fan lyckades han? Sen berättar han öppet att dom gjort fettmaoperationer och har något jävla intyg att visa upp på restauranger för att få anpassad mat eller portioner, minns inte vad. Nu Ozempic? Fattar dom inte att dom skall äta som flugor och skita som elefanter, sen att gå någon timmer varje dag är inte fel. Då menar jag inte mellan "kontoret" och Donken. Man blir inte permanent smal av fettmaoperationer eller Ozempic, det är ju bara en förfest typ- Man rasar fort på kort tid men måste fortfarande lägga om hela sin livsstil, eftersom det är den det är fel på

Kommer ihåg förresten att Anjo ville vara med i Lyxfällan för att bli känd i TV, vilken pajas, då väljer man väl ett annat program

Lyxfällan var förmodligen det enda TV-program som kunde tänka sig acceptera den talanglösa flottkejsaren Anjo?

Här måste man ju ge lite cred till den lögnaktiga, maniska narcissisten jockiboiii- som man måste erkänna går igenom TVn bra mycket bättre än Anjo (men ändå inte bra).
Citera
2026-01-11, 22:58
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av kirugumi
Gör du? Eller är det som vanligt med Anjo och Anjoälskare att sålänge det är ni som gör nåt är det okej? Nedan följer ett axplock av ditt eget ordförråd (som patetiskt nog kommer direkt från Anjos käft)
trögfan
dumfan
Pappa kräfta
mamma hink
nötterna
King särbegåvning
Bo-ko
Incel Öhman
Utvik
Thomas Medberoende Berg
Smutsen

Men va va va?? Får man inte kalla folk för saker dom är längre??
Nä vet du, jag har besvarat folk som besvarat mina inlägg, med samma mynt tillbaka. Tänkte på det, jag gör ju samma sak som Chrippa när han svarar sina följare. Är det fel? Eller är det skillnad på folk och folk? Sitter ju inte och hoppar på varenda människa som tycker annorlunda än vad jag gör, men sitter och tar skit av jävla avskräden kan du glömma. Så. Over and out.
Citera
2026-01-11, 23:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DorisDiesel
Men va va va?? Får man inte kalla folk för saker dom är längre??
Nä vet du, jag har besvarat folk som besvarat mina inlägg, med samma mynt tillbaka. Tänkte på det, jag gör ju samma sak som Chrippa när han svarar sina följare. Är det fel? Eller är det skillnad på folk och folk? Sitter ju inte och hoppar på varenda människa som tycker annorlunda än vad jag gör, men sitter och tar skit av jävla avskräden kan du glömma. Så. Over and out.

Knullgumi kommer snart skriva om hur ledsen han är för att Anjo blir kallad Banjo, Badboll osv.
Citera
2026-01-12, 08:37
Medlem
kirugumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FantomenOchGuran
Knullgumi kommer snart skriva om hur ledsen han är för att Anjo blir kallad Banjo, Badboll osv.
Om det är mig du menar så kan jag meddela att inget glädjer mig mer än att höra folk förnedra Anjo. Han ska bort.
Förövrigt undrar jag hur du har det med läsförståelsen.
Citera
2026-01-12, 10:37
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Han "Skilleras". Har han svenskt uppehållstillstånd? Är det någon som har kollat upp det. Han har ju inte pursvenskt utseende och borde återvända till sitt hemland.

Han har en svensk mamma och en kenyansk pappa och är född i Sverige.
Anjo är av tattarsläkt. Han kan ljuga hur mycket som helst hur han fått sitt mellannamn Anjo - men det är ett tattarnamn. Även hans mamma har ett tattarnamn som förnamn.
Citera
2026-01-12, 11:36
Medlem
esetts avatar
Återigen har han en skuld till kronofogden. Han börjar nog bli kändis där

Skuldsaldo hos Kronofogden 2026-01-10
Allmänna mål totalt 49 781 kr
Citera
2026-01-12, 12:10
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Återigen har han en skuld till kronofogden. Han börjar nog bli kändis där

Skuldsaldo hos Kronofogden 2026-01-10
Allmänna mål totalt 49 781 kr

Hur kan man tjäna så bra som han påstår att han gör och ändå låta sådana skitsummor gå till krono .. man undrar.
(Skitsumma i förhållande till vad han påstår sig tjäna -- för människor med mindre ekonomi handlar det ju om relativt större skuld)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in