Citat:
Ursprungligen postat av
EGO007
Kanske har det sociala alltid varit lite utmanande för henne men efter att ha levt på SoMe så länge som hon har har det fallit helt?
Hon klev väl känd för att att hon spamade alla då stora bloggar med kommentarer om sig själv? (Lite som hon försökte göra med Kenza nyligen). Det var nog lite gränslöst redan då så att säga.
Jag tror jag fick upp ögonen för henne just för att hon verkade så konstig redan då.
Men frågan är ju vad hon ska göra sen när hon inte kan försörja sig och alla barnen som influenser? Ska hon börja som städerska? Hon gillar ju att städa liksom. Dock kan det bli svårt att upprätthålla nuvarande livsstil med lönenivå för städerskor tror jag.
Hon kan starta städfirma och ta extra betalt för "pinuppstädning" 😂
Som någon skrev tidigare så var det ju nåt liknande en desperat houswife gjorde 😊👍🏻
Så länge någon kan leva på utseende så är det ju säkert kul för dem, men ungdomlig skönhet har ju så att säga begränsningar i tiden.
Men "Gabbans städ och buttplugs" skulle vara kul att anlita. Hon kan ge rådgivning avseende sex och relationer, medan hon städar i sitt röda raffset med en liten fluffig dammvippa. Eller kryper runt och städar golvet med små städservetter 😄👍🏻