2026-01-10, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forumforum
Spot on!
Det är ju väldigt högstadieaktigt att basunera ut allt som har med sex att göra 😂

Hon kanske börjar inse att det krävs en del sociala skills för att umgås med andra vuxna?
Hon har ju trots allt mest lagt tid och energi genom årens lopp på att berätta om sig själv på SoMe och har inte fått så mycket irl-input annat än kommentarer och frågor om vart hon köpt ditt å datt.

Ja, jag tror hon ett plan inser att hon inte funkar socialt med andra men också lever i förnekelse kring det.
Hon vill liksom vara en social och trevlig person.

Jag skulle gissa att det sociala är en del i varför hon hoppades av mäklarstudierna..
i kombination med bristande förmåga att klara studierna.
Citera
2026-01-10, 20:57
Medlem
Forumforums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EGO007
Ja, jag tror hon ett plan inser att hon inte funkar socialt med andra men också lever i förnekelse kring det.
Hon vill liksom vara en social och trevlig person.

Jag skulle gissa att det sociala är en del i varför hon hoppades av mäklarstudierna..
i kombination med bristande förmåga att klara studierna.

Att vara en social och trevlig person är ju ändå högst normalt och ändå fixar hon inte det?
Herregud.. människan är mer märklig än vad vi trodde från början 😄

Hon har alltså haft utseende och skills och driv för att ta sig framåt via SoMe och ändå verkar hon helt verklighetsfrånvänd och allmänt lost i den verkliga världen och kan inget annat än att skriva om shopping och sex. Hon kan alltså inte föra sig bland vanlisar eller prata med jämnåriga eftersom hon inte är så connected i irl, eller besitter vanligt hyfs.

Hmm.. fallhöjden börjar vara några meter 🤔
Citera
2026-01-11, 12:26
Medlem
Citat:
Att vara en social och trevlig person är ju ändå högst normalt och ändå fixar hon inte det?
Herregud.. människan är mer märklig än vad vi trodde från början 😄

Hon har alltså haft utseende och skills och driv för att ta sig framåt via SoMe och ändå verkar hon helt verklighetsfrånvänd och allmänt lost i den verkliga världen och kan inget annat än att skriva om shopping och sex. Hon kan alltså inte föra sig bland vanlisar eller prata med jämnåriga eftersom hon inte är så connected i irl, eller besitter vanligt hyfs.

Hmm.. fallhöjden börjar vara några meter 🤔

Kanske har det sociala alltid varit lite utmanande för henne men efter att ha levt på SoMe så länge som hon har har det fallit helt?
Hon klev väl känd för att att hon spamade alla då stora bloggar med kommentarer om sig själv? (Lite som hon försökte göra med Kenza nyligen). Det var nog lite gränslöst redan då så att säga.
Jag tror jag fick upp ögonen för henne just för att hon verkade så konstig redan då.

Men frågan är ju vad hon ska göra sen när hon inte kan försörja sig och alla barnen som influenser? Ska hon börja som städerska? Hon gillar ju att städa liksom. Dock kan det bli svårt att upprätthålla nuvarande livsstil med lönenivå för städerskor tror jag.
Citera
2026-01-11, 12:55
Medlem
Forumforums avatar
Citat:
Kanske har det sociala alltid varit lite utmanande för henne men efter att ha levt på SoMe så länge som hon har har det fallit helt?
Hon klev väl känd för att att hon spamade alla då stora bloggar med kommentarer om sig själv? (Lite som hon försökte göra med Kenza nyligen). Det var nog lite gränslöst redan då så att säga.
Jag tror jag fick upp ögonen för henne just för att hon verkade så konstig redan då.

Men frågan är ju vad hon ska göra sen när hon inte kan försörja sig och alla barnen som influenser? Ska hon börja som städerska? Hon gillar ju att städa liksom. Dock kan det bli svårt att upprätthålla nuvarande livsstil med lönenivå för städerskor tror jag.

Hon kan starta städfirma och ta extra betalt för "pinuppstädning" 😂

Som någon skrev tidigare så var det ju nåt liknande en desperat houswife gjorde 😊👍🏻

Så länge någon kan leva på utseende så är det ju säkert kul för dem, men ungdomlig skönhet har ju så att säga begränsningar i tiden.

Men "Gabbans städ och buttplugs" skulle vara kul att anlita. Hon kan ge rådgivning avseende sex och relationer, medan hon städar i sitt röda raffset med en liten fluffig dammvippa. Eller kryper runt och städar golvet med små städservetter 😄👍🏻
Citera
2026-01-11, 13:45
Medlem
Citat:

Som någon skrev tidigare så var det ju nåt liknande en desperat houswife gjorde 😊👍🏻

Så länge någon kan leva på utseende så är det ju säkert kul för dem, men ungdomlig skönhet har ju så att säga begränsningar i tiden.

Men "Gabbans städ och buttplugs" skulle vara kul att anlita. Hon kan ge rådgivning avseende sex och relationer, medan hon städar i sitt röda raffset med en liten fluffig dammvippa. Eller kryper runt och städar golvet med små städservetter 😄👍🏻

Pinupstädning med små städservetter 😂😂😂

I grunden inte ett dåligt förslag att hon ska starta ett företag inom städning då det är ett av få(?) intressen hon har.
Dock kräver det ju massa saker som organisationsförmåga, kontakt med andra både anställda och kunder. Passa tider och det risker att inkräkta på hennes enorma behov av att bara vara hemma varje dag.
Citera
2026-01-13, 08:40
Medlem
Forumforums avatar
Citat:
Pinupstädning med små städservetter 😂😂😂

I grunden inte ett dåligt förslag att hon ska starta ett företag inom städning då det är ett av få(?) intressen hon har.
Dock kräver det ju massa saker som organisationsförmåga, kontakt med andra både anställda och kunder. Passa tider och det risker att inkräkta på hennes enorma behov av att bara vara hemma varje dag.

Gabsan som chef hade varit otroligt spännande 🤔
Hurdan chef skulle hon vara tro?
För övrigt så tycker jag att hon och Tingeliingen pratar ganska likadant när de gör inlägg om diverse samarbeten. Och slutklämmen: Pussåkraam. Det låter så inbecillt och omoget.
Tänk om man köpte något i en butik och försäljaren säger "Pussåkraam" när man får kvittot 😄 hur konstigt liksom?
Citera
2026-01-13, 11:42
Medlem
TofslanoVifslans avatar
Varför måste hon visa att någon har delat hennes händelse på deras profil? 😂
Citera
2026-01-13, 11:53
Medlem
Forumforums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TofslanoVifslan

Det är lite liknande Anna Books beteende. Extremt bekräftelsebehov i minsta lilla beståndsdel. "Se mig, hör mig i varenda millimeter av mitt trista liv och beskåda vem som också tycker att jag är relevant."

Hela hennes liv är som en dålig repris som aldrig tar slut.
Det enda som faktiskt är intressant är flashbacktråden om henne.

Allt hon delar, som andra delat? Intressant? Not so much.
Citera
2026-01-13, 12:00
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TofslanoVifslan

Ja, det är ju att sitta på lite höga hästar. Såg att exempelvis Joakim Lundell gör likadant. Visar att andra delat hans inlägg. Har inte direkt tänkt på vilka fler influencers som gör så, är säkert rätt vanligt. Men det är ju att peka på sig själv och visa hur bra man är och att andra tycker det, otroligt självcentrerat. Pinsamt är vad det är.
Citera
2026-01-13, 12:01
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Var det nu i januari som hela familjen ska ut och resa? Till samma ställe igen, var det nu var?
Citera
2026-01-13, 12:02
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Gabsan som chef hade varit otroligt spännande 🤔
Hurdan chef skulle hon vara tro?
För övrigt så tycker jag att hon och Tingeliingen pratar ganska likadant när de gör inlägg om diverse samarbeten. Och slutklämmen: Pussåkraam. Det låter så inbecillt och omoget.
Tänk om man köpte något i en butik och försäljaren säger "Pussåkraam" när man får kvittot 😄 hur konstigt liksom?

"Hörrni" och "pussåkram" 🤣
Citera
2026-01-13, 12:05
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:

Det där ser bara så komiskt ut. Städar hon så på riktigt eller har hon gjort det till någon konstig grej i sociala medier? Annars drar man ju fram dammsugaren och moppen bara eller har en särskild trasa för golvet för tillfällig torkning. Städservetter på golvet 🤣

Ja men städning är väl hennes främsta merit. Städfirma vore ju faktiskt något. Med en nisch i hennes stil. Får säkert många bokningar, tror ändå hon skulle få fullt upp... 🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in