2026-01-10, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Vi har redan bekostat Anjos och hans groteskt feta frus magsäcksoperationer så vi får väl också stå för borttagningen av deras överflödiga hud.

Går säkert att göra en läderrock till behövande av det.

Eller lampskärmar och sånt som Ed Gein sysslade med.

Det är ingen dålig operation de kommer att behöva göra.

Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Dom borde donera huden för att göra kläder till fattiga i Afrika, borde räcka till tröjor åt en halv skolklass.
Citera
2026-01-10, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cyralis
Nej det är du som vägrar att inse att din idol som försvarar dömda barnvåldtäktsmän knarkar ibland!

Eller så har ditt hat mot en okänd människa konsumerat dig så mycket att du fått vanföreställningar. Vart försvarar han A? Tycker det är ganska tydligt att dokumentären var till för att granska hur det gick till rättsligt, inte att A är oskyldig.
Citera
2026-01-10, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nalawow
Eller så har ditt hat mot en okänd människa konsumerat dig så mycket att du fått vanföreställningar. Vart försvarar han A? Tycker det är ganska tydligt att dokumentären var till för att granska hur det gick till rättsligt, inte att A är oskyldig.

Hela dokumentären går ut på att försöka rentvå Antonio....... men du tycker alltså det är okej med barnvåldtäkt?
Citera
2026-01-10, 23:34
Medlem
Citat:
Hela dokumentären går ut på att försöka rentvå Antonio....... men du tycker alltså det är okej med barnvåldtäkt?

Har jag sagt det? Lägg inte ord i min mun tack
Citera
2026-01-10, 23:37
Medlem
Citat:
Har jag sagt det? Lägg inte ord i min mun tack
Du försvarar ju anjo och han försvarar en dömd barnvåldtäktsman
Citera
2026-01-11, 06:18
Medlem
0.1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Varför?
Ja varför skulle anjo höra av sig till dig och berätta att han inte har en planerad tjockisoperation? Jag tror inte heller att han har någon tjockisoperation planerad men hör du inte hur konstigt det är att du vet det? Det är knepigt hur du tror att du vet allting som händer hemma hos både anjo och hans idol jockiboi....
Citera
2026-01-11, 07:18
Medlem
ruskinarmss avatar
Citat:

"A" sa ju själv i en live med skilleras att dokumentären var till för att få honom att framstå som oskyldig.
Citera
2026-01-11, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0.1
Ja varför skulle anjo höra av sig till dig och berätta att han inte har en planerad tjockisoperation? Jag tror inte heller att han har någon tjockisoperation planerad men hör du inte hur konstigt det är att du vet det? Det är knepigt hur du tror att du vet allting som händer hemma hos både anjo och hans idol jockiboi....

Det är väl inte så knepigt om du tänker ett steg längre.
Citera
2026-01-11, 15:06
Avstängd
Citat:
Om du kollar på hans beteende så är det väldigt väldigt tydligt att han dragit snok!.....

Hur fan skulle du märka det?
Anjo är en pajas, men du sitter ju bara och babblar. Du har ingen koll på något.
Citera
2026-01-11, 15:56
Avslutad
Cluee tipsade skilleras om en gammal dokumentär om Anjo. Kollade lite i början men tänker att skilleras tar upp den i sin nästa video.
Länka gärna flera reuploads från Anjos gamla (borttagna) kanal
Citera
2026-01-11, 16:06
Medlem
HeligaBrittas avatar
ANJO har besprutat sig med Ozempic under en längre period.
Citera
2026-01-11, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentieisback
Cluee tipsade skilleras om en gammal dokumentär om Anjo. Kollade lite i början men tänker att skilleras tar upp den i sin nästa video.
Länka gärna flera reuploads från Anjos gamla (borttagna) kanal

Den här var det va?

https://youtu.be/kV-WzwiNxoM?si=KpZr-Ta6a3oZI1_x
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in